Company of Heroes 3

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 2 0 0 0
Company of Heroes 3

Company of Heroes 3

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Developer diary για το gameplay. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 13/7/21] Η εταιρεία ανάπτυξης Relic Entertainment ανακοίνωσε το Company of Heroes 3.

Η pre-alpha έκδοση ξεκινάει από σήμερα, καθώς οι developers θα αξιοποιήσουν το feedback των παικτών. Η διάσημη Real-Time Strategy σειρά επιστρέφει και θα κυκλοφορήσει για PC στα τέλη του 2022. Δηλώστε συμμετοχή στην pre-alpha.

company of heroes 3 2

Η νέα έκδοση θα έχει νέους μηχανισμούς μάχης, οι οποίες συμπεριλαμβάνουν και ένα χαρακτηριστικό που θα σας επιτρέπει να κάνετε παύση την δράση στο single-player. Θα ονομάζεται Tactical Pause. Θα μοιάζει με το Active Time Battle του Final Fantasy. Παγώνει το παιχνίδι ώστε να μπορείτε να πάρετε αποφάσεις για την μάχη και τις επόμενες κινήσεις σας και βέβαια θα είναι διαθέσιμο μόνο στο single-player.

Δείτε τις νέες προσθήκες στο gameplay trailer που παρουσιάστηκε. Διακρίνονται και οι αλλαγές στη μηχανή γραφικών, κυρίως στα οπτικά εφέ και την καταστροφή του περιβάλλοντος.

Το χαρακτηριστικό Tactical Pause είναι ήδη διαθέσιμο από την pre-alpha.

Το πιο πρόσφατο Company of Heroes 2 είχε κυκλοφορήσει το 2013 και τα πήγε αρκετά καλά. Για να δούμε τι θα γίνει με την νέα έκδοση.

company of heroes 3 3

[UPDATE: 2/9/21 - Περισσότερες πληροφορίες για το gameplay] Αυτή η ιταλική αεροπορική βάση έχει μετατραπεί σε Κόλαση. Το κοκκινιστό, μεταλλικό μέρος ενός αεροπλάνου κυριαρχεί σε έναν από τους αεροδιάδρομους, που περιβάλλεται από κρατήρες και λακκούβες αίματος. Τα υπόστεγα είναι τώρα απλά σκελετοί και δίπλα τους άντρες που ουρλιάζουν και χορεύουν καθώς καίγονται. Υπάρχουν τόσες πολλές φωνές, με τους στρατιώτες να φωνάζουν εντολές και προειδοποιήσεις καθώς κινούνται μεταξύ φευγαλέων καλύψεων. Στη συνέχεια, μια χειροβομβίδα… και οι στρατιώτες αποτελούν παρελθόν. Οι σκηνές αυτές είναι μόνο ένα μέρος του Company of Heroes 3. Υπάρχει περισσότερη καταστροφή, θόρυβος και χάος, και η αφοσίωση στο πεδίο της μάχης έχει πλέον έναν νέο κατάλογο εργαλείων και στρατιωτικών μονάδων.

Μεταξύ αυτών που μπορεί κανείς να δει στο Company of Heroes 3, βρίσκεται και ένα campaign που διαδραματίζεται στην Ιταλία, καθώς και ένα ταξίδι στη Βόρεια Αφρική. Πλέον, υπάρχει η δυνατότητα να ελέγχετε παράλληλα τις επίγειες, τις εναέριες και τις ναυτικές δυνάμεις των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και ένα εντελώς προαιρετικό σύστημα τακτικής παύσης, μόνο στο singleplayer. Το Company of Heroes 3 έχει την κλίμακα ενός παιχνιδιού Total War, που συμπληρώνεται από την εμπειρία που έχει η Relic στο σχεδιασμό πιο εξατομικευμένων, γραμμικών παιχνιδιών στρατηγικής.

Είναι το μεγαλύτερο και πιο φιλόδοξο παιχνίδι που έχει δημιουργήσει η Relic και είναι στα σκαριά για αρκετό καιρό. Με μια κλίμακα που προκαλεί το Total War, η ομάδα εμπνεύστηκε από την Amplitude, και δανείστηκε την εστίασή της στην κοινότητα. Ο executive producer, David Littman λέει: "Είναι καταπληκτικοί στη συνεργασία με παίκτες, Λαμβάνουμε την ίδια τεχνολογία που χρησιμοποιούν, το Games2Gether και τη χρησιμοποιούμε ως συμβούλιο ιδιωτικής κοινότητας. Έτσι, έχουμε ένα συμβούλιο 70 παικτών εδώ και τρία χρόνια. Και παίζουν το παιχνίδι εδώ και τρία χρόνια”. Αυτοί οι παίκτες είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το Company of Heroes 3 διαδραματίζεται στην Ιταλία και τη Βόρεια Αφρική, αρχικά επρόκειτο να γίνει στον Ειρηνικού, έτσι η Relic λαμβάνει σχόλια από τους ανθρώπους που παίζουν το Company of Heroes από την αρχή.

Κατά τα πρώτα στάδια ανάπτυξης, το campaign ξεκινά in medias res, μετά την άφιξη των αμερικανικών και βρετανικών δυνάμεων στην Ιταλία. Η αρχή γίνεται στη Νάπολη, αλλά ίσως να υπάρξουν και άλλες επιλογές για τοποθεσίες εκκίνησης. Η Relic είχε δυναμικά campaigns στο παρελθόν. Σε ότι αφορά το στρατηγικό κομμάτι, μπορεί να θεωρηθεί και turn-based, είτε βομβαρδίζει κανείς τον εχθρό με επιθέσεις πυροβολικού είτε καταρρίπτει μερικά ύπουλα mines για να απομακρύνει την κίνηση των στρατευμάτων. O “ολιστικός βρόχος” είναι ένας από τους κύριους πυλώνες του Company of Heroes 3 και το κάνει αναμφισβήτητα πολύπλοκο. Υπάρχει ένα επίπεδο συνέπειας και σταθερότητα που δεν έχει επιτύχει ούτε το Total War, και ενώ η Relic απολογείται ότι η σύνδεση μεταξύ της campaign και αποστολών “απλά δεν υπάρχει ακόμη”, μάλλον θέλει να είναι ταπεινή. Σίγουρα, υπάρχουν ακόμη κενά, αλλά σε γενικές γραμμές αυτό είναι ήδη ένα παιχνίδι όπου οι σχέσεις μεταξύ των συστημάτων είναι πολύ ισχυρές και εμφανείς.

Κάθε διακριτό κομμάτι εδάφους προσφέρει κάτι, είτε πρόκειται για περισσότερους πόρους, άλλο σύνδεσμο στην αλυσίδα εφοδιασμού ή πρόσβαση σε αεροπορικές και ναυτικές δυνάμεις. Δεν χρειάζεται να πάρετε κάθε πόλη στην Ιταλία, εκτός αν θέλετε να χαρείτε όλα τα καλούδια που τις συνοδεύουν. Ο χάρτης είναι μεγάλος, με πολλές καλλιτεχνικές πινελιές, όπως ο Βεζούβιος που στέκεται δίπλα στην Πομπηία, τεράστιος και απειλητικός, ή το εντυπωσιακό Monte Cassino, το οποίο φαίνεται υπέροχο ακόμη και όταν περιβάλλεται από οδοφράγματα, τανκς και όπλα ΑΑ. Ο επικεφαλής του campaign Andrew Deneault λέει: “Έχει αυτή τη μεσογειακή παλέτα, αλλά αφιερώνουμε επίσης πολύ χρόνο στην εξέταση της κατασκευής καθενός από τα εδάφη. Εξετάσαμε παλιούς χάρτες αξιολογήσεων σιδηροδρόμων του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου που έγιναν από τους Βασιλικούς Μηχανικούς. Πού ήταν λοιπόν οι σιδηροδρομικές γραμμές; Πού ήταν οι δρόμοι; Ποιοι δρόμοι ήταν λειτουργικοί; Καθώς χτίζουμε τον χάρτη, σημειώνουμε ποιους αυτοκινητόδρομους χρησιμοποιούσαν οι Σύμμαχοι και ήταν κατάλληλοι για δεξαμενές και τέτοια πράγματα, ποιοι είχαν σκληρές επιφάνειες και ποιες ήταν χωμάτινες διαδρομές. Υπάρχει λοιπόν πολλή σκέψη, πολλή αγάπη, πολλή προσοχή που δίνεται στον χάρτη, νομίζω τόσο μηχανικά όσο και στο κομμάτι της παρουσίασης”.

Η τακτική παύση, εισήχθη για να καταστήσει το Company of Heroes 3 πιο προσιτό σε παίκτες όλων των skill levels, χωρίς να αφαιρέσει την πολυπλοκότητα και τους ξέφρενους αγώνες για τους οποίους η σειρά είναι γνωστή, αλλά νομίζω ότι ακόμη και έμπειροι παίκτες των RTS θα το βρουν χρήσιμο. Ο Deneault λέει: “Κάτι που μου αρέσει στην τακτική παύση είναι ότι πρόκειται για ένα διαφορετικό είδος ικανοποίησης, και συγκεκριμένα η σειρά με την οποία ρυθμίζει κανείς να εκτελούνται οι εντολές και στη συνέχεια η εκπλήρωσή τους, Το να καταλάβεις ένα κομμάτι εδάφους, να χρησιμοποιήσεις μια χειροβομβίδα, να πυροβολήσεις τον στόχο, μπορείτε να ρυθμίσετε μερικές από αυτές τις πιο προηγμένες εισόδους και με τρόπο που, μετά την παύση, να μπορείτε να το παρακολουθήσετε και να δείτε αν δουλεύει. Και αν συμβεί, υπάρχει μεγάλη ικανοποίηση τότε”.

Το επίπεδο της καταστροφής ήταν πάντα ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα χαρακτηριστικά του Company of Heroes, οπότε φυσικά η Relic έδωσε μεγάλη προσοχή στο συγκεκριμένο σύστημα. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Tristan Brett και η ομάδα του έχουν δουλέψει ακούραστα για να δημιουργήσουν υπέροχες ιταλικές πόλεις και χωριά, έτσι ώστε να μπορούν να καταστραφούν ανελέητα. Το σύστημα καταστροφής ξεκινά με την κατασκευή λέει, και συγκεκριμένα: “Έτσι χτίζουμε όλο το εσωτερικό πλαίσιο των σπιτιών, τα κεραμίδια και όλα είναι πραγματικά χτισμένα, έτσι λειτουργούν σαν το κατάλληλο υλικό. Έτσι, με πολλή σκέψη πήγε στο πώς χτίζουμε τις δομές, πριν μιλήσουμε για το πώς να τις σπάσουμε”.

Κάθε βλήμα είναι απτό και θανατηφόρο όταν μετατρέπει τους τοίχους σε σκόνη και υπάρχει μια ζοφερή ομορφιά σε όλες τις καταστροφές. Μερικές φορές φαίνεται ότι χτίζετε μια εμπόλεμη ζώνη παρά ότι καταστρέφετε μια πόλη. Και τα αντικείμενα δεν έχουν μόνο δύο καταστάσεις, δεν στέκονται απλά ή καταστρέφονται. Το σύστημα είναι σταδιακό και αρθρωτό, αφηγείται την ιστορία του πώς ανατινάχθηκαν τα πράγματα, είτε πρόκειται για ένα κτίριο, μια δεξαμενή ή έναν υπέροχο κήπο. Υπήρξαν επίσης πρακτικές βελτιώσεις, οπότε ο τοίχος που έχει πέσει μπορεί τώρα να χρησιμοποιηθεί ως κάλυμμα και αν τα στρατεύματα βρίσκονται από κάτω όταν πέφτει, μπορεί να συνθλιβούν. Εάν η σκέψη όλων αυτών των κατεδαφισμένων κτιρίων σας κάνει να αισθάνεστε λυπημένοι, μπορείτε να μετριάσετε μέρος της καταστροφής χρησιμοποιώντας το νέο σύστημα breach για να απομακρύνετε τους εχθρούς από τα κτίρια αντί να τα ισοπεδώσετε. Τα στρατεύματα θα ρίξουν μια χειροβομβίδα και θα ορμήσουν στον εχθρό, ή ακόμα καλύτερα, θα γεμίσουν το εσωτερικό με φωτιά με ένα φλογοβόλο. Οι εχθροί θα προσπαθήσουν να φύγουν, αλλά αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τοποθετείτε κάποιες μονάδες για να τους κόψουν τον δρόμο.

Η επικεφαλής σχεδιαστής αποστολών, Sacha Narine, λέει ότι θέλει να δώσει στις αμυντικές αψιμαχίες περισσότερο μια χειροποίητη αίσθηση, αναφέροντας την εξαιρετική αποστολή αντεπίθεσης Carentan από το πρώτο Company of Heroes, η οποία σας δίνει δέκα λεπτά για να ενισχύσετε την άμυνά σας πριν φτάσουν οι ορδές των Γερμανών.

O επικεφαλής σχεδιαστής αφηγήσεων Báirbre Bent λέει: “Ένα από τα μεγάλα θέματα της αφήγησης είναι η αντιπαλότητα μεταξύ Αμερικής και Ηνωμένου Βασιλείου. Αλλά ενώ μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα δύο, κατά τη διάρκεια του πολέμου, μπορείτε ακόμα να προσπαθήσετε να τους ευχαριστήσετε όλους. Στην πραγματικότητα, αυτός είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος. Ένα πράγμα που εξετάζουμε είναι ένας τρόπος με τον οποίο μπορείτε να έχετε μια βαθύτερη κατανόηση του γιατί αυτοί οι υποδιοικητές θέλουν να κάνετε αυτό που σας ζήτησαν".

Οι Γερμανοί δεν είναι απρόσωποι αντίπαλοι. Οι εχθρικοί διοικητές έχουν προσωπικότητες που καθορίζουν τις τακτικές τους και μπορεί να αντιδρούν διαφορετικά ανάλογα με την κατάσταση. Ένας διοικητής στα όρια της εξάλειψης με φαινομενικά τίποτα να χάσει μπορεί να γίνει εξαιρετικά επιθετικός και να σας κάνει να παλέψετε σκληρότερα για κάθε φόνο. Αυτά δεν είναι πράγματα που θα γνωρίζετε απαραιτήτως αμέσως, αλλά αν είστε σύντροφοι με τους παρτιζάνους, θα είναι σε θέση να ανακαλύψουν τέτοιου είδους πληροφορίες.

Η Relic υπολογίζει ότι θα χρειαστούν περίπου τέσσερις ώρες για να ολοκληρωθεί το κομμάτι που αφορά την Ιταλία. Αν και ολόκληρο το παιχνίδι δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι το 2022, ένα pre-alpha demo είναι διαθέσιμο, μέσω του Games2Gether.

[UPDATE 25/9/21 - Developer diary και gameplay] Η Relic Entertainment έδωσε πληροφορίες για το gameplay του Company of Heroes 3 μέσω ενός developer diary. Οι developers ανέφεραν ότι το community βοήθηισε σημαντικά στην εξέλιξη του παιχνιδιού. 200.000 παίκτες έχουν γραφτεί για να αποκτήσουν early access. 10 άτομα προσκλήθηκαν στα γραφεία της εταιρείας για να καταθέσουν τις προτάσεις τους.

Το σενάριο στο Company of Heroes 3 θα διεξάγεται στη Μεσόγειο, όπου θα έχουμε περιοχές στην Ιταλία, την Βόρεια Αφρική και διάφορες άλλες παράλιες περιοχές (άραγε θα δούμε και την Ελλάδα;) Θα υπάρχει επίσης ένας dynamic campaign map, ο οποίος θα αλλάζει δυναμικά, ενώ θα μπορείτε να ελέγξετε δυνάμεις ξηράς, αέρα και θάλασσας.

Το Full Tactical Pause θα σας επιτρέπει να διαλέξετε τον ρυθμό του παιχνιδιού, καθώς θα μπορείτε να παγώσετε τελείως το παιχνίδι και να δώσετε εντολές. Θα υπάρξει επίσης αναβάθμιση στον τομέα των τακτικών, θα έχουμε νέες φυλές και ιστορίες από τον Β' Παγκόσμιο. Οι επιλογές σας θα επηρεάσουν την εξέλιξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.

Το Company of Heroes 3 θα κυκλοφορήσει για PC στα τέλη του 2022.

Δείτε τα reviews των Company of Heroes και συζητήστε για το Company of Heroes 3 στο αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or