- Ειδήσεις
- Sports
- Το NBA 2K25 υπόσχεται "την μεγαλύτερη αλλαγή στην game engine του εδώ και πολλά χρόνια"
Το NBA 2K25 υπόσχεται "την μεγαλύτερη αλλαγή στην game engine του εδώ και πολλά χρόνια"
Κωνσταντίνος Λάζος
Το NBA 2K25 υπόσχεται "την μεγαλύτερη αλλαγή στην game engine του εδώ και πολλά χρόνια"
Πληροφορίες
Τα νέα modes.
Το NBA 2K25 είναι μόλις λίγες εβδομάδες μακριά και η ομάδα στην Visual Concepts ξεκινά ένα preview πολλών εβδομάδων για το επερχόμενο NBA 2K. Για το 2K25, η εταιρεία ανάπτυξής του έχει δεσμεύσει περισσότερους recourses για την επέκταση του ProPlay, του μοναδικού συστήματος των animations στο video game που μετατρέπει το πραγματικό footage του NBA σε in-game animations.
Το dribble engine είναι αυτό που η ομάδα αποκαλεί «η μεγαλύτερη αλλαγή στην game engine μας εδώ και πολλά χρόνια». Σε όλες τις προηγούμενες εκδόσεις του NBA 2K, η ντρίμπλα της μπάλας ήταν προκαθορισμένη και προγραμματισμένη χειροκίνητα χρησιμοποιώντας πολλά animations. Αλλά ξεκινώντας με το 2K25, αυτό δεν ισχύει πλέον. Τώρα η ντρίμπλα καθοδηγείται από το ProPlay και την ικανότητά του να μετατρέπει τα animations σε gameplay. Η ομάδα στην 2K λέει ότι "οι στάσεις είναι υψηλότερες, οι εκτοξεύσεις είναι πιο εκρηκτικές" και αυτή η δυνατότητα φέρνει πιο ζωντανό gameplay στη σειρά σε κάθε ίντσα του γηπέδου.
Νέες λειτουργίες στην επίθεση
Το NBA 2K25 έρχεται επίσης με μια σειρά από νέους μηχανισμούς στην επίθεση και την άμυνα. Ας ξεκινήσουμε με την επίθεση. Νέο στο παιχνίδι φέτος είναι τα tools όπως η ακύρωση βολών, τα χαρακτηριστικά go-to βολών, τα προφίλ χρονομέτρησης βολών, την ρυθμική χρήση του Pro Stick και άλλα.
Τα χαρακτηριστικά go-to βολών, όπως και πολλά άλλα, υποστηρίζονται από το ProPlay. Αυτή η νέα δυνατότητα επιτρέπει στους παίκτες να ασκούν νέους συνδυασμούς ντρίπλας σε βολή που μετατρέπονται από πλάνα του NBA σε animations. Αυτό γίνεται μάλλον απλά κρατώντας ψηλά το Pro Stick. Η ακύρωση βολής επιτρέπει στους παίκτες να μεταβούν από το ένα animation βολής στο άλλο την τελευταία στιγμή, επιτρέποντας στους παίκτες να κάνουν προσποίηση.
Τα προφίλ χρονομέτρων των βολών έρχονται για να γίνει η βολή πιο εστιασμένη, μερικές φορές δύσκολη, διαδικασία. Αυτά τα νέα προφίλ επιτρέπουν στους παίκτες να προσαρμόζουν τα παράθυρα χρονομέτρων βολών, τροποποιώντας έτσι το σύστημα ρίσκων-ανταμοιβών. Για τους παίκτες που επιλέγουν χαμηλό ρίσκο-ανταμοιβή, ο χρόνος βολής θα είναι πιο συγχωρητικός, δίνοντας έμφαση στις αξιολογήσεις, το άνοιγμα και την επιλογή βολής. Μια λάθος βολή μπορεί να συνεχίσει να μπει, αλλά αυτή η επιλογή θα καταστήσει πιο δύσκολη τη σταθερά άριστα χρονισμένη λήψη, επειδή το πράσινο παράθυρο θα είναι μικρότερο. Παρόλα αυτά, λύνει το πρόβλημα που είχαν πολλοί πέρυσι σχετικά με τις μη πράσινες προσπάθειες που έκαναν πολλούς να μην πετύχουν τη μπάλα στο καλάθι. Το αντίστροφο, υψηλό ρίσκο-ανταμοιβή, συνοδεύεται από πιο δύσκολες βολές, με αποτέλεσμα τα αποτελέσματα να είναι «πράσινα» ή να χαθούν - ουσιαστικά αυτό που πρόσφερε το 2K24, προς μεγάλη απογοήτευση ορισμένων παικτών.
Οι νέες επιλογές για οπτικές ενδείξεις βολών επιτρέπουν επίσης στους παίκτες να προσαρμόσουν το ιδανικό σημείο για βολή, επεκτείνοντας τις επιλογές του Shot Creator του περασμένου έτους. Ουσιαστικά, οι παίκτες μπορούν να αποφασίσουν πότε θα απελευθερώσουν την μπάλα στο προσαρμοσμένο animation, επιτρέποντάς τους να γίνουν πιο άνετα οι βολές με το παράθυρο χρονισμού του animation.
Μία νέα λειτουργία στο Pro Stick, η βολή με ρυθμό, φέρνει ακόμα περισσότερες λειτουργίες στο παράθυρο χρονισμού μιας βολής από την αρχή μέχρι το τέλος, καθώς απαιτεί από τους παίκτες να κατευθύνουν το Pro Stick προς τα κάτω για να ξεκινήσουν τη βολή και μετά προς τα επάνω όταν το animation φτάσει στο Set Point. Η Visual Concepts αποκάλυψε ότι, στην αρχή, πολλοί από την ομάδα βρήκαν τον νέο mechanic πολύ δύσκολο.
Νέες λειτουργίες στην άμυνα
Στην άμυνα έχουμε ένα νέο σύστημα κίνησης που δίνει στους αμυντικούς την ίδια ρευστή κίνηση με τους επιθετικούς παίκτες χρησιμοποιώντας το δεξί stick. Αυτό επιτρέπει ταχύτερες, πιο σφιχτές αμυντικές αποκοπές.
Οι μπλοκαρισμένες βολές θα χρησιμοποιούν πλέον ένα δυναμικό σύστημα στάθμισης και όχι το σταθερό στα προηγούμενα παιχνίδια. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη απόχρωση στον τρόπο με τον οποίο θα μπλοκαριστεί μια βολή με βάση την κάλυψη της άμυνας στην αρχή μιας βολής έναντι της απελευθέρωσής της. Για το σκοπό αυτό, οι αξιολογήσεις για την περιμετρική και εσωτερική άμυνα, καθώς και το ύψος, θα είναι πιο σημαντικές και θα επηρεάσουν άμεσα τα αποτελέσματα.
Οι AI συμπαίκτες έχουν βελτιωθεί για να λάβουν καλύτερα υπόψη τις διαφορές μεταξύ των αποστάσεων στον πραγματικό κόσμο που μιμούνται στο παιχνίδι. Εν ολίγοις, οι AI συμπαίκτες σας θα πρέπει πιο συχνά να βρίσκονται εκεί που υποτίθεται ότι βασίζονται στον σχηματισμό της επίθεσης, με πάνω από 20 νέες θέσεις προσαρμογής απόστασης εντός της περιμέτρου.
Playbook sharing και νέα tutorials
Στο 2Κ25, οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν και να μοιραστούν προσαρμοσμένα playbooks με το community. Άμα θέλετε βοήθεια για να μάθετε να παίζετε, υπάρχει το νέο Learn 2Κ mode, από τα πιο απλά mechanics μέχρι και τα καινούρια που αναφέρθηκαν σε αυτό εδώ το άρθρο.
Η περίοδος των previews
Όλα αυτά τα είδαμε μόνο την πρώτη μέρα των previews για το ΝΒΑ 2Κ25 καθώς θα έχουμε previews μέχρι και λίγο πριν την early access: Αναλυτικά το πρόγραμμα:
Εβδομάδα της 5ης Αυγούστου: MyPlayer και MyCarrer
Εβδομάδα της 12ης Αυγούστου: MyNBA και The W
Εβδομάδα της 19ης Αυγούστου: MyTeam
Εβδομάδα της 26ης Αυγούστου: The City
Εβδομάδα της 2ας Σεπτεμβρίου: Season 1 preview και 2KBeats soundtrack reveal
4 Σεπτεμβρίου: Έναρξη της early access
6 Σεπτεμβρίου: Ημέρα κυκλοφορίας του NBA 2K
Το NBA 2K25 θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου σε PC, PS5, Xbox Series X, PS4 και Xbox One. Η early access θα ξεκινήσει στις 4 Σεπτεμβρίου. Μπορεί να μην έχετε καταλάβει ακριβώς πως θα λειτουργούν τα νέα συστήματα στην άμυνα και στην επίθεση, αλλά ίσως θα τα καταλάβετε στην κυκλοφορία ή στην early access.
Διαβάστε περισσότερα για το NBA 2K25 και συζητήστε γι' αυτό στο σχετικό forum topic.