Οι χαρακτήρες του Nintendo Switch Sports αρχικά είχαν τη μορφή αρκούδων και burgers
Οι χαρακτήρες του Nintendo Switch Sports αρχικά είχαν τη μορφή αρκούδων και burgers
Πληροφορίες
Τελικά αποφασίστηκε να γίνουν πιο ανθρώπινοι.
Οι Takayuki Shimamura και Junji Morii, παραγωγός και art director του Nintendo Switch Sports μίλησαν για την ανάπτυξη των χαρακτήρων του, οι οποίοι αρχικά έμοιαζαν με, ρομπότ, αρκούδες, burgers, κρανία και άλλα.
Ο Shimamura δήλωσε: "Θυμάμαι ότι είχαμε τους πιο εξωπραγματικούς χαρακτήρες που έμοιαζαν με ρομπότ". Ο Morii πρόσθεσε: "Όταν αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε το project από την αρχή και μας ζητήθηκε να φτιάξουμε το πιο προσβάσιμο παιχνίδι με motion controls αναρωτήθηκα αν θα μπορούσαμε να το τραβήξουμε τόσο. Αρχικά όλοι ήταν ενθουσιασμένοι με την ιδέα των ρομπότ και φτιάξαμε μέχρι και ένα πρωτότυπο. Αλλά όταν το είδαμε στην οθόνη επικράτησε σιγή".
Ο director Yoshikazu Yamashita δήλωσε επίσης: "Ο παίκτης ελέγχει τον χαρακτήρα που ελέγχει το ρομπότ. Τότε το ρομπότ ρίχνει τη μπάλα. Ήταν τελικά πολλά τα ενδιάμεσα βήματα". Τελικά χρησιμοποίησαν πιο ανθρώπινους χαρακτήρες αλλά με πιο νέο σχεδιασμό από τους Mii του Wii Sports. Ο Yamashita δήλωσε: "Οι χαρακτήρες Mii στο Wii Sports δεν είχαν χέρια. Η σφαίρα θεωρούνταν χέρι αλλά ακόμα και αν η μπάλα πήγαινε λίγο μακριά, το χέρι πετούσε και επέστρεφε. Αυτό δεν έδειχνε αφύσικο λόγω της χαμηλής ανάλυσης των οθονών της εποχής αλλά και το σκηνικό που βρίσκονταν οι χαρακτήρες. Αλλά σκέφτηκα ότι θα ήταν δύσκολο να το προσαρμόσουμε στις σημερινές κονσόλες. Επίσης ήμουν σίγουρος ότι οι πελάτες μας θα θυμόντουσαν τους χαρακτήρες Mii με χέρια". Η νέα αυτή λεπτομέρεια στους νέους χαρακτήρες είχε ως αποτέλεσμα να χρειαστούν περισσότερα από 650 animations αντί για τα 30 των Mii, ώστε οι κινήσεις να δείχνουν όσο το δυνατόν πιο φυσικές.
Οι developers μίλησαν επίσης για τη δυσκολία του να κάνουν τη νέα έκδοση διαφορετική από τις προηγούμενες εκδόσεις του Wii Sports. O Yamashita πρόσθεσε: "Στα Wii Sports και Wii Sports Resort σκεφτήκαμε όσο πιο πολλές ιδέες μπορούσαμε και οι περισσότερες έγιναν πραγματικότητα και προστέθηκαν στους τίτλους, οπότε νιώθαμε ότι κάναμε ότι μπορούσαμε. Η εντύπωσή μου τότε ήταν ότι αν κάνουμε κάποιο sequel στο μέλλον θα ήταν πολύ δύσκολο. Οπότε όταν ξεκίνησε το project Nintendo Switch Sports, ειλικρινά ένιωθα ότι δεν είχαν μείνει αθλήματα για να προσθέσουμε".
Παρόλο που η ανάπτυξη του Nintendo Switch Sports ξεκίνησε λίγο μετά την κυκλοφορία του Switch, χρειάστηκε αρκετός χρόνος ώστε να βεβαιωθούν ότι το παιχνίδι ήταν το ίδιο προσβάσιμο με τα υπόλοιπα της σειράς, ενώ ταυτόχρονα μεταφερόταν στον απλό χειρισμό των Joy-Cons. Στο συγκεκριμένο θέμα ο Yamashita δήλωσε: "Για να μιλήσουμε για τα βασικά, σκεφτήκαμε ότι αυτό το παιχνίδι θα έπρεπε να είναι κάτι στο οποίο οι πελάτες μας θα ένιωθαν μία άμεση ανταπόκριση και ενδιαφέρον με απλά ένα κούνημα του Joy-Con. Ευτυχώς είχαμε πελάτες που ένιωθαν έτσι για τις προηγούμενες δουλειές μας, αλλά ήμασταν αποφασισμένοι να φτιάξουμε κάτι για το οποίο θα έλεγαν και οι παλιοί και οι νέοι παίκτες ότι είναι διασκεδαστικό, τη στιγμή που έπιαναν στα χέρια τους το Joy-Con".
Ο program director Shinji Okane πρόσθεσε: "Αρχικά η ιδέα του να παίζετε αθλήματα με κίνηση είχε ήδη αποφασιστεί, αλλά έπρεπε να βρούμε τον τρόπο να προσαρμόσουμε αυτή την ιδέα στο Joy-Con. Ως προγραμματιστής χρειάστηκα αρκετές δοκιμές και αποτυχίες. Αν κρατήσετε ένα χειριστήριο Wii, έχει ένα συγκεκριμένο βάρος και μέγεθος. Οπότε ήταν εύκολο να μαντέψουμε τον τρόπο που οι παίκτες θα το κρατούσαν και θα έκαναν κινήσεις με αυτό και ως προγραμματιστής ήταν να το ανιχνεύσω. Το χειριστήριο Joy-Con όμως για το Nintendo Switch είναι πολύ μικρότερο από το χειριστήριο του Wii. Οπότε ο τρόπος που το κρατάει και το κουνάει ο καθένας διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο".
Διαβάστε περισσότερα για το Nintendo Switch Sports και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.