- Ειδήσεις
- Πωλήσεις
- Η Activision Blizzard βγάζει περισσότερα από τα mobile games της παρά από τα PC/console games
Η Activision Blizzard βγάζει περισσότερα από τα mobile games της παρά από τα PC/console games
Η Activision Blizzard βγάζει περισσότερα από τα mobile games της παρά από τα PC/console games
Πληροφορίες
Τα digital games πρώτα με 91%.
Τα mobile games της Activision Blizzard της δίνουν μεγαλύτερα έσοδα από τα PC/console games της.
Για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, η Activision Blizzard είχε έσοδα 2,38 δισεκατομμυρίων δολαρίων και κατέγραψε κέρδη 740 εκατομμυρίων δολαρίων. Ως προς την σύγκριση, κατά την ίδια περίοδο πέρυσι, η Activision Blizzard είχε έσοδα 1,76 δισεκατομμυρίων δολαρίων και κέρδη 395 εκατομμυρίων δολαρίων. Η Activision Blizzard ανέφερε επίσης ότι έχει διαθέσιμα 9,236 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και ισοδύναμα.
Η Activision Blizzard κέρδισε τα περισσότερα χρήματα από το το mobile gaming τμήμα της, την King, το οποίο απέφερε 739 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Αυτό συγκρίνεται με 580 εκατομμύρια δολάρια από την Activision και 443 εκατομμύρια δολάρια από τη Blizzard. Όσον αφορά τα έσοδα ανά πλατφόρμα, το κινητό ήταν το Νο. 1 για την Activision Blizzard κατά τη διάρκεια της περιόδου, φτάνοντας τα 956 εκατομμύρια δολάρια. Ακολούθησαν τα PC με $666 εκατομμύρια και οι κονσόλες είχαν $639 εκατομμύρια. Όσον αφορά το digital vs physical, η Activision Blizzard πραγματοποίησε το επιβλητικό 91% των εσόδων της, ή 2,157 δισεκατομμύρια δολάρια, από digital, με 104 δισεκατομμύρια δολάρια (4%) από retailers. Η κατηγορία "Άλλο" απέφερε 122 εκατομμύρια δολάρια ή 5% των εσόδων για την περίοδο.
Δεδομένου ότι τα mobile games είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα της Activision Blizzard από άποψη εσόδων, είναι λογικό ότι η εταιρεία φέρνει τα games της στα κινητά.
Όσον αφορά τους μηνιαίους ενεργούς χρήστες, η Activision ανέφερε 98 εκατομμύρια, η Blizzard 27 εκατομμύρια και η King 243 εκατομμύρια. Σύνολο 368 εκατομμύρια. Το Α' τρίμηνο του 2022 όμως η εταιρεία είχε 372 εκατομμύρια. Μόνο η Activision και η King είδαν μειώσεις από έτος σε έτος για τους μηνιαίους ενεργούς χρήστες. Η Blizzard ανέφερε κέρδη.