Call of Duty και FIFA πρώτα σε έσοδα το 2020, τα free-to-play games είχαν το 78%
HotCall of Duty και FIFA πρώτα σε έσοδα το 2020, τα free-to-play games είχαν το 78%
Πληροφορίες
Σύμφωνα με την Superdata.
H Superdata δημοσίευσε την αναφορά της για το 2020 και κατέγραψε αύξηση της τάξης του 12% από έτος σε έτος όσον αφορά τον gaming τζίρο, με 139.9 δις να έχουν ξοδευτεί για digital games.
Στην αναφορά της Superdata, αναφέρεται ότι τα 10 κορυφαία buy-to-play games αντιστοιχούν στο 34% των εσόδων της σχετικής αγοράς. Τα έσοδα των κονσολών όσον αφορά buy-to-play games αυξήθηκαν 28% από έτος σε έτος, με την Βόρεια Αμερική να αποτελεί περισσότερο από την μισή (57%) αγορά τους. Η αναφορά σημειώνει ότι η “σημαντική επίπτωση” του COVID-19 στις Η.Π.Α. είχε ως αποτέλεσμα περισσότερη ενασχόληση με κονσόλες, ωθώντας αυξητικά τον παγκόσμιο σχετικό τζίρο.
Το Animal Crossing: New Horizons ήταν μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες το 2020, σπάζοντας το ρεκόρ σε κονσόλες όσον αφορά τα downloads κατά το λανσάρισμα ενός buy-to-play παιχνιδιού, με πωλήσεις 5 εκατομμυρίων ψηφιακών αντιτύπων κατά την κυκλοφορία του τον Μάρτιο του 2020 και μέχρι το τέλος του χρόνου, είχε αποφέρει κέρδη 654 εκ. δολαρίων στην Nintendo.
Το Call of Duty: Modern Warfare ήταν το buy-to-play παιχνίδι με τα περισσότερα έσοδα για το 2020 ωστόσο, ενώ χάρη στο υβριδικό επιχειρηματικό του μοντέλο που περιλαμβάνει το free-to-play Warzone, ο αριθμός των παικτών αυξήθηκε.Πολλοί αγόρασαν όχι μόνο in-game περιεχόμενο αλλά στο τέλος κατέληξαν να πληρώνουν κιόλας για να αναβάθμιση στο πλήρες παιχνίδι.
Τα sports games όπως το FIFA 20 και τα NBA 2K έδωσαν μια ώθηση, με τρία από αυτά να βρίσκονται στα 10 κορυφαία buy-to-play games του 2020. Στα πρώτα στάδια της πανδημίας, 36% των gamers τα έπαιζαν ως υποκατάστατο, λόγω της αδυναμίας τους να παρακολουθήσουν αγώνες. Και όταν ο αθλητισμός επέστρεψε όμως στην τηλεόραση, τα games αυτά συνέχισαν να έχουν ικανοποιητική πορεία.
Η αγορά των buy-to-play games είχε μπόλικες blockbuster κυκλοφορίες το 2020. Πολυαναμενόμενα single-player games όπως το Doom Eternal, το The Last of Us Part 2 και το Cyberpunk 2077 έδρασαν καταλυτικά ως προς τα έσοδα. Τα single-player games σημείωσαν δυνατές επιδόσεις το 2020, με το Doom Eternal να είναι ένα από τα buy-to-play games με τα υψηλότερα έσοδα κατά το λανσάρισμά του καταγράφοντας 3 εκατομμύρια σε έσοδα, αριθμός τριπλάσιος σε σχέση με τον προκάτοχό του. Άλλα single-player games όπως το The Last of Us 2 και το Ghost of Tsushima πούλησαν 2.8 εκ. και 1.9 εκ. ψηφιακά αντίτυπα τους αντίστοιχους πρώτους μήνες τους.
Το Cyberpunk 2077 μπορεί να κυκλοφόρησε στα τέλη της χρονιάς, αλλά και μόνον το λανσάρισμά του τον Δεκέμβριο αρκεί για να το φέρει στην όγδοη θέση των buy-to-play games. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Superdata, το RPG της CD Projekt Red είχε 609 εκ. δολάρια έσοδα από ψηφιακές πωλήσεις.
Τα free-to-play games και πάλι είναι υπεύθυνα για την συντριπτική πλειοψηφία (78%) του gaming τζίρου, με τις αγορές της Ασίας να είναι υπεύθυνες για το 59% των εσόδων. Ο τζίρος των VR games σημείωσε αύξηση 25% από έτος σε έτος, κυρίως χάρη στην κυκλοφορία του Half-Life: Alyx. Το παιχνίδι φαίνεται ότι “αναβίωσε το ενδιαφέρον” για το VR και πούλησε 1.9 εκ. ψηφιακά αντίτυπα τους έξι πρώτους μήνες από την κυκλοφορία του, ενώ απέφερε περισσότερα έσοδα από όλα μαζί τα VR games για PC το 2019.
Διαβάστε επίσης την έρευνα της NewZoo για τα κέρδη της gaming βιομηχανίας το 2020 και συζητήστε για τις έρευνες στο παρακάτω forum topic.
Comments