Bethesda: "Έπρεπε να κάνουμε το AI στα διαστημόπλοια του Starfield εντελώς ηλίθιο"
HotBethesda: "Έπρεπε να κάνουμε το AI στα διαστημόπλοια του Starfield εντελώς ηλίθιο"
Πληροφορίες
Διαφορετικά οι gamers θα είχαν θέμα στη μάχη.
Ο Todd Howard, director του Starfield, έκανε δηλώσεις στο The AIAS Game Maker's Notebook Podcast για το AI των διαστημοπλοίων στο Starfield.
Ένα ενδιαφέρον σημείο που ανέφερε ήταν ότι τα εχθρικά διαστημόπλοια έπρεπε να έχουν nerfαριστεί στο AI τους σε μεγάλο βαθμό για να είναι ευχάριστη η διαστημική μάχη.
Αρχικά, λέει ο Χάουαρντ, ήταν εύκολο να δημιουργηθεί μια έξυπνη τεχνητή νοημοσύνη για διαστημικές μάχες, αλλά θα κρατούσαν πολύ καλά απέναντι στον παίκτη. «Μονομαχούσαμε με αεροσκάφη διαρκώς», εξήγησε. «Αποδείχθηκε ότι πρέπει να κάνουμε το AI πραγματικά ηλίθιο. Πρέπει να τα βάλουμε να πετούν, πρέπει να στρίψουν και βασικά να είναι σαν λένε: "Γεια σου αγαπητέ παίκτη, μπορείς να με πυροβολήσεις για λίγο." Και μετά εφαρμόζουμε τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης όπου ο παίκτης μπορεί να δει π.χ. ότι: "Α, αυτός ο εχθρός κάνει boosting, μπορώ να το κάνω αυτό".
Το εχθρικό AI ήταν ένα από τα βασικά κομμάτια για τη συνένωση της διαστημικής μάχης στο σύνολό της, εξηγεί ο Χάουαρντ, με τον μηχανισμό να είναι πολύ δύσκολο να εφαρμοστεί στα games. Λέει ότι εμπνεύστηκε από games όπως το FTL και τους παλιούς τίτλους του MechWarrior, αλλά ήθελε να συμπεριλάβει αυτούς τους μηχανισμούς «με τρόπο που οι παίκτες θα μπορούσαν να καταλάβουν, όπου δεν χρειάζεται να σταματήσουμε το παιχνίδι στο διάστημα».
Δείτε το Starfield Gaming PC και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.