Το Starfield παραλίγο να είχε φωνή στον πρωταγωνιστή
HotΤο Starfield παραλίγο να είχε φωνή στον πρωταγωνιστή
Πληροφορίες
200.000 γραμμές διαλόγου! Υπήρχε voice actor αλλά δεν προχώρησε.
Το Starfield παραλίγο να είχε φωνή στον πρωταγωνιστή, αλλά η Bethesda το απέφυγε. Υπήρχαν πάνω από 200.000 σειρές διαλόγων.
Ο πρωταγωνιστής του Starfield δεν μιλάει (όπως και στο Skyrim). Η Bethesda προσέλαβε έναν ηθοποιό. Ωστόσο, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα και αφού είχε ξεκινήσει το voice acting, οι προγραμματιστές διαπίστωσαν ότι η φωνή ήταν "πολύ συγκεκριμένη". Στη συνέχεια τα πράγματα άλλαξαν με τρόπο που ο art designer Emil Pagliarulo πιστεύει ότι χωρίς φωνή θα είχε μεγάλο όφελος στο παιχνίδι συνολικά, όπως είπε στο Polygon.
Ο Pagliarulo είπε: "Έχουμε, σε μερικά RPG, π.χ. τέσσερις φωνές; Έχουμε μία φωνή, αλλά προσλαμβάνουμε κάποιον άλλον που είναι πιο βολικός; Αλλά στο Starfield μπορείς να κάνεις κάθε διαφορετικό τύπο ανθρώπου. Συνειδητοποιήσαμε ότι ο μόνος τρόπος να το κάνουμε πραγματικά και να αφήσουμε τον παίκτη να είναι το πρόσωπο που θέλει να είναι, ήταν να έχει έναν πρωταγωνιστή χωρίς φωνή».
Δεν γνωρίζουμε ποιος ήταν ο ηθοποιός. Ο Pagliarulo είπε ότι κάθε πρωταγωνιστής είχε voice acting σε κάθε triple-A game, αλλά το να μην υπάρχει πρωταγωνιστής με φωνή στο Starfield, είναι κάτι που επιτρέπει στην ομάδα να έχει περισσότερα.
"Υπάρχει ένα μεγάλο επιχείρημα, αν στο Fallout 4 και σε άλλα RPG, στους παίκτες δεν αρέσει να διαβάζουν μια γραμμή διαλόγου, μια απάντηση παίκτη, και μετά κάνουν κλικ σε αυτήν και λαμβάνουν [μια διαφορετική προφορική γραμμή]. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι διαβάζετε κάτι, κάνετε κλικ και μετά περιμένετε ο ηθοποιός να πει το ίδιο πράγμα. Επομένως, ούτε αυτό είναι ιδανικό. Το ότι είχαμε 200.000 γραμμές διαλόγων στον πρωταγωνιστή αλλά τελικά δεν είχαμε πρωταγωνιστή μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε έναν μεγάλο κόσμο", είπε ο Pagliarulo.
Το Starfield θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου για PC και Xbox Series X/S.
Διαβάστε για την διάρκεια του Starfield και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.