• Ειδήσεις
  • RPG
  • Διευθυντής εταιρείας QA του Cyberpunk 2077: "Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει testing"

Διευθυντής εταιρείας QA του Cyberpunk 2077: "Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει testing"

Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Διευθυντής εταιρείας QA του Cyberpunk 2077: "Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει testing"

Διευθυντής εταιρείας QA του Cyberpunk 2077: "Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει testing"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Κατηγόρησε την CDPR ότι έπρεπε να τεστάρει πιο εκτενώς το παιχνίδι.

Το Cyberpunk 2077 κυκλοφόρησε γεμάτο bugs και σίγουρα αρκετούς μήνες πριν, καθώς δεν ήταν 100% έτοιμο. Κατά τα άλλα, η Ρουμάνικη εταιρεία Quantic Lab που ανέλαβε το QA κατηγορήθηκε από τον YouTuber Upper Echelon Gamers ότι παραπλάνησε την CDPR καθώς δεν έκανε καλό testing, μέσω 72-σέλιδου αρχείου QA testing που διέρρευσε. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Stefan Seicarescu, απάντησε δημόσια.

Η ομάδα υποτίθεται ότι αποτελούνταν από «βετεράνους δοκιμαστές», ανθρώπους που είχαν «εκτενή εμπειρία με τη διασφάλιση ποιότητας που κατανοούσαν τη διαδικασία και τη ροή εργασίας», δήλωσε η UEG. Ωστόσο, εκείνοι που εμφανίστηκαν φέρεται να ήταν «νεότεροι δοκιμαστές» που είχαν λιγότερο από ένα χρόνο ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, μόλις έξι μήνες εργασίας στον τομέα. Σύμφωνα με την πηγή της UEG, η CD Projekt Red δεν γνώριζε αυτήν την ομάδα junior tester, αντίθετα πίστευε ότι έπαιρναν πολύπειρους QA testers από την Quantic Lab που είχαν εργαστεί στο The Witcher 3. Η Quantic Lab ζητούσε από κάθε εργαζόμενο να υποβάλει "κατ' ελάχιστο 10 bugs τη μέρα" για να αυξήσει την παραγωγικότητά τους. Ωστόσο, οι QA testers έστελναν πολύ μικρά λάθη, όπως textures ή πληροφορίες που έλλειπαν, χωρίς να κάνουν εκτενές testing.

Καταρχήν οι περισσότεροι δεν γνωρίζουμε ότι υπήρχε όντως εταιρεία που ανέλαβε το QA του παιχνιδιού, την στιγμή που μεγάλες εταιρείες σαν την CD Projekt Red οφείλουν να έχουν δικό τους τμήμα QA με έμπειρα άτομα. Όπως και να έχει, ο Seicarescu είπε ότι το όλο θέμα ήταν μια παρεξήγηση. Δεν φάνηκε να αρνείται ή να απευθύνεται σε κανέναν από τους ισχυρισμούς συγκεκριμένα. Αντίθετα, διευκρίνισε ότι οι ισχυρισμοί που έγιναν στο βίντεο ήταν γεμάτοι ανακρίβειες σχετικά με τις δοκιμές QA. Συγκεκριμένα δήλωσε: «Το βίντεο που δημοσιεύτηκε στα social media, όπως αναφέρεται στο άρθρο σας, ξεκινά με λανθασμένες δηλώσεις σχετικά με την ιστορία της Quantic Lab. Φαίνεται να υπάρχει έλλειψη κατανόησης στη διαδικασία του τρόπου δοκιμής ενός παιχνιδιού πριν από την κυκλοφορία του στην αγορά.»

Ο Seicarescu είπε ότι κανένας publisher δεν βασίζεται σε μία μόνο ομάδα QA, υποδηλώνοντας ότι η CD Projekt ενδέχεται να είχε στρατολογήσει πολλαπλές ομάδες για τον εντοπισμό bugs στο Cyberpunk 2077. «Η Quantic Lab υποστηρίζει πάνω από 200 projects ετησίως από πολλούς παγκόσμιους publishers και συνεχίζει να διατηρεί μια ποιοτική προσέγγιση σε όλη τη δουλειά που αναλαμβάνουμε. Όλες οι συμφωνίες πελατών μας είναι εμπιστευτικές, αλλά γενικά, οι publishers συνεργάζονται με πολλές εταιρείες εξωτερικής ανάθεσης QA, χωρίς να εξαρτώνται αποκλειστικά από μία, επιπλέον των εσωτερικών πόρων QA σε επίπεδο προγραμματιστή στις περισσότερες περιπτώσεις. Κάθε project που αναλαμβάνουμε είναι μοναδικό όσον αφορά τις απαιτήσεις. Η κατεύθυνση του έργου συμφωνείται και προσαρμόζεται ανάλογα σύμφωνα με τις απαιτήσεις σε πραγματικό χρόνο με τους πελάτες μας. Η Quantic Lab προσπαθεί πάντα να εργάζεται με διαφάνεια και ακεραιότητα με τους συνεργάτες του κλάδου μας».

Δείτε τι χαμός γινόταν με τα bugs του Cyberpunk 2077.

Διαβάστε το review μας για το Cyberpunk 2077 και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or