- Ειδήσεις
- RPG
- Bioware: “Το multiplayer στο Mass Effect Legendary Edition θα ήταν πολύ δύσκολο να λειτουργήσει”
Bioware: “Το multiplayer στο Mass Effect Legendary Edition θα ήταν πολύ δύσκολο να λειτουργήσει”
HotBioware: “Το multiplayer στο Mass Effect Legendary Edition θα ήταν πολύ δύσκολο να λειτουργήσει”
Πληροφορίες
Το Pinnacle Station DLC έμεινε και αυτό εκτός.
Η BioWare ανέφερε ότι ο λόγος που δεν συμπεριέλαβε multiplayer στο επερχόμενο Mass Effect Legendary Edition είναι ο όγκος της εργασίας που θα χρειαζόταν προκειμένου να λειτουργήσει σωστά.
Ο project director, Mac Walters, είπε ότι ο κόσμος αναμένεται να παίξει τα remasters κυρίως για την ιστορία, επομένως το να καταφέρει η εταιρεία να κάνει όλους τους τομείς του multiplayer να λειτουργήσουν θα ήταν “πολύ περίπλοκο”. Ο Walters ανέφερε ότι: “Είχα όλες αυτές τις παρομοιώσεις στην αρχή για να προσπαθήσω να βοηθήσω τον κόσμο να καταλάβει περί τίνος πρόκειται αυτό το remaster. Είναι σα να πάρεις μια Πόρσε του 1982 που χρειάζεται ολική επαναφορά, αλλά τώρα θέλω να φανταστείτε ότι ήταν και θαμμένη στο τσιμέντο. Οπότε πρέπει να αφαιρέσετε όλο αυτό, και κάθε φορά που πάτε να προσπαθήσετε κάτι απορείτε αν αυτό θα λειτουργήσει καν. Μήπως θα καταστρέψω τον κινητήρα; Ξέρετε, είναι απλά πάρα πολλή δουλειά. Και νομίζω ο κόσμος υποτιμά πώς είναι να φτιάχνεις αυτό το παιχνίδι, γιατί σε κάθε βήμα έχεις να κάνεις μια επιλογή που σε γεμίζει αγωνία, αν αυτό είναι όντως το πράγμα στο οποίο θέλουμε να αφιερώσουμε τον χρόνο μας και πραγματικά να το κάνουμε να λειτουργήσει, ή πού θα μας οδηγήσει αυτό μελλοντικά”.
Συνέχισε λέγοντας: “Νιώθω έντονα ότι διαλέξαμε αυτά με τα οποία η πλειοψηφία του κοινού μας ήταν περισσότερο παθιασμένη. Στο θέμα του multiplayer, ήταν απλά πολύ δύσκολο. Το να κάνουμε όλα τα online συστήματα να τρέξουν με λειτουργικό τρόπο θα ήταν άλλο ένα τεράστιο έργο που έπρεπε να γίνει, αλλά ταυτόχρονα εμπλέκονται και πολλά άλλα ζητήματα διαχείρισης. Η οικονομία είναι φτιαγμένη τελείως διαφορετικά. Μετά προκύπτουν ερωτήματα όπως αν θα το στηρίξουμε μετά το λανσάρισμα. Τι θα γίνει με όσους παίζουν ακόμη multiplayer σήμερα; Προσπαθούμε να βρούμε κάποιον τρόπο να καταφέρουμε crossplay ανάμεσα στο PS3 και το PS4;”
Η BioWare αναγκάστηκε να αφήσει ένα κομμάτι από το DLC του Mass Effect 1 εκτός της Legendary Edition λόγω corrupted data
Από την επερχόμενη Legendary Edition του Mass Effect θα απουσιάζει το single-player DLC add-on, Pinnacle Station. Για όσους γνωρίζουν τις περιπέτειες που πέρασε το εν λόγω DLC προκειμένου να συμπεριληφθεί σε προηγούμενες εκδόσεις, τα νέα ίσως ακουστούν γνώριμα, καθώς πλέον η BioWare επιβεβαίωσε τον λόγο αυτής της παράλειψης.
Το Pinnacle Station παρακάμφθηκε όταν το πρώτο Mass Effect κυκλοφόρησε καθυστερημένα για PS3, σχεδόν πέντε χρόνια μετά το λανσάρισμά του για Xbox 360. Κατά τον χρόνο εκείνο, η Bioware είχε ομολογήσει ότι το source code του είχε γίνει corrupt και δεν μπορούσε πλέον να γίνει κάποια εργασία πάνω σε αυτό. Παρά τις νέες προσπάθειες της BioWare στο παρόν να αναστήσει το εν λόγω add-on, το πρόβλημα παραμένει το ίδιο.
Ο Mac Walters χαρακτήρισε τις προσπάθειες για να περιληφθεί το Pinnacle Station DLC στην remastered τριλογία ως “συναισθηματικό roller coaster” κατόπιν επαφής με τον αρχικό εξωτερικό του developer. Σε αντίθεση με την πλειοψηφία των DLC του Mass Effect, το Pinnacle Station αναπτύχθηκε από άλλη εταιρεία, την Demiurge Studios της Μασαχουσέτης, η οποία 14 χρόνια αργότερα υπάρχει ακόμη. Η BioWare κατάφερε να επικοινωνήσει με την Demiurge και να ανακτήσει αντίγραφα των αυθεντικών αρχείων του Pinnacle Station, τα οποία όμως αποδείχθηκε ότι ήταν και αυτά corrupt. Το να ξαναφτιαχτεί το add-on από το μηδέν ήταν επίσης εκτός συζήτησης.
Ο Walters είπε ότι: “Θα μας έπαιρνε βασικά άλλους έξι γεμάτους μήνες για να κάνουμε μόνο αυτό με την πλειοψηφία της ομάδας που διαθέτουμε. Μακάρι να μπορούσαμε. Πραγματικά, και μόνο επειδή αυτή είναι μια προσπάθεια να επαναφέρουμε όλα μαζί όσα δημιούργησε αυτή η ομάδα, όλο το single-player περιεχόμενο. Οπότε το να το αφήσουμε εκτός μας ράγισε την καρδιά”.
Το Mass Effect: Legendary Edition θα κυκλοφορήσει στις 14 Μαϊου σε PC μέσω Steam και Origin, σε PS4 και Xbox One, με αντίστοιχο backwards compatibility για PS5 και Xbox Series X.
Διαβάστε επίσης όλα τα μέχρι τώρα reviews των Mass Effect και συζητήστε για το Mass Effect: Legendary Edition στο παρακάτω forum topic.
Comments
Μία μέρα πριν τερματίσω το παιχνίδι, μετά από σχεδόν 70 ώρες περιήγησης, εντόπισα τυχαία το Pinnacle Station, το ένα από τα δύο DLCs του Mass Effect. Όταν ξεκίνησα να παίζω τις αποστολές στον εξομοιωτή μαχών προσπαθώντας να νικήσω το score του AI σε κάθε πίστα, έπεσα πάνω σε bug που κόντεψε να μου τινάξει στον αέρα όλο το walkthrough. Κι αυτό γιατί όταν αποφάσισα να επιστρέψω κάποια στιγμή στο Normandy, καθώς δυσκολευόμουν, ανακάλυψα ότι το παιχνίδι δεν είχε κρατήσει ούτε ένα save από τη στιγμή που μπήκα για πρώτη φορά στο Pinnacle Station και μετά.
Το Mass Effect ουσιαστικά σου δίνει δύο saves. Το πρώτο είναι το κλασικό Autosave, που όμως γίνεται αραιά και πού, και το δεύτερο είναι το Quicksave. Προσπαθώντας να φορτώσω το quicksave που είχα κάνει πριν πρωτομπώ στο Pinnacle Station (όπου κάνει save αυτόματα), σκοπεύοντας να συνεχίσω με καινούρια saves από εκεί και πέρα, είδα ότι δε δεχόταν ούτε αυτό το πράγμα, εξακολουθώντας να με πετάει μετά από κάθε death στο Pinnacle Station.
Να μην τα πολυλογώ, χρειάστηκε να πάω στο folder του παιχνιδιού, να σβήσω το αρχείο του προβληματικού autosave (για την ακρίβεια το πέρασα προσωρινά στην επιφάνεια εργασίας) προκειμένου το game να βλέπει μόνο το τελευταίο quicksave που είχα κάνει, και να μπορέσω να συνεχίσω από εκεί και πέρα. Φυσικά μετά από αυτό απλά εγκατέλειψα τόσο το Pinnacle Station όσο και τα ελάχιστα ανεξερεύνητα μέρη που μου είχαν απομείνει και επικεντρώθηκα στο προτελευταίο κεφάλαιο του main story, στο Ilos. Δεν ήμασταν για να πεταχτούν στα σκουπίδια δεκάδες ώρες παιχνιδιού...
Edit: Επίσης, στο Pinnacle Station ήταν η μόνη φορά όχι μόνο στο παιχνίδι, αλλά και σε ολόκληρη την τριλογία, που το game κολλούσε κάποιες φορές στη διάρκεια ενός διαλόγου, εν προκειμένω με τον υπεύθυνο Salarian στον εξομοιωτή των μαχών. Άλλο ένα δείγμα ότι το συγκεκριμένο DLC δεν προσέχτηκε και δε δουλεύτηκε όσο θα έπρεπε.