The Outer Worlds
HotΓιώργος Λόλας
The Outer Worlds
Πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε το launch τρέιλερ. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 9/11/17] Η Obsidian Entertainment αναπτύσσει ένα νέο game, το οποίο θα αποτελεί μεγαλύτερο project από το Pillars of Eternity II: Deadfire.
Η Obsidian στο παρελθόν έχει εργαστεί επάνω σε σημαντικά games όπως τα Fallout: New Vegas, Neverwinter Nights 2, Dungeon Siege III, Alpha Protocol και Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords. Στο πρόσφατο παρελθόν μας χάρισε το εξαιρετικό Pillars of Eternity, ενώ αυτό τον καιρό καταπιάνεται με το sequel του.
Οπότε, εάν λάβουμε υπόψιν μας το ιστορικό της εταιρείας, κάθε ανακοίνωσή της για τα επόμενα σχέδιά της θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν. Μέσω του Twitter, η Obsidian έβαλε σε σειρά τα games τα οποία έχει αναπτύξει και στο τέλος της λίστας αναφέρεται σε ένα νέο game με ερωτηματικά. Τον περασμένο Αύγουστο ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Feargus Urquhart είχε δηλώσει ότι το επόμενο game τους θα αποτελεί μεγαλύτερο project από αυτό του Pillars of Eternity II, οπότε υπάρχει πιθανότητα το μυστηριώδες αυτό game να αφορά ένα νέο Fallout.
[UPDATE: 28/11/18 - Θα αποκαλυφθεί στα The Game Awards] Η Obsidian Entertainment, η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα από την Microsoft, θα αποκαλύψει το νέο RPG της στα The Game Awards 2018.
Publisher θα είναι η Private Division (Kerbal Space Program). Θυμίζουμε ότι η τελελή βραβείων θα λάβει χώρα στην Αμερική τα ξημερώματα της άλλης Παρασκευής (7/12 στις 03:30).
[UPDATE 2: 7/12/18 - Το νέο RPG της Obsidian αποκαλύφθηκε στα The Game Awards] Τελικά το νέο RPG της Obsidian αποκαλύφθηκε στα The Game Awards.
Θα ονομάζεται The Outer Worlds. Δείτε το τρέιλέρ του:
Δείτε το Game of Thrones RPG που επρόκειτω να αναπτύξει η Obsidian. Συζητήστε για το νέο video game της Obsidian στο παρακάτω forum topic.
[UPDATE 3: 23/4/19 - Νέες λεπτομέρειες] Σε συνέντευξή τους για το DualShockers, ο Charles Staples, Lead Designers του The Outer Worlds και η Megan Starks, Senior Narrative Designer στο game αναφέρθηκαν σε συγκεκριμένα στοιχειά του παιχνιδιού, που αφορούν τους πιο πιστούς RPG fans.
Ένα από τα πρωτότυπα συστήματα του The Outer Worlds θα είναι το flaws (μειονεκτήματα/ψεγάδια) system, το οποίο όπως αναφέρει η Starks, παρότι δεν φαίνεται πως θα έχει κρίσιμη επίδραση στην αφήγηση, θα έχει ορισμένες εφαρμογές και εκτός συστημάτων combat και εξερεύνησης, όπως στο διάλογο. Για παράδειγμα αναφέρει ότι, "μου άρεσε πολύ το robophobia flaw, όπου καμιά φορά όταν μιλάς με ρομπότ έχεις επιλογή διαλόγου που απλά ουρλιάζεις μπροστά στα μούτρα τους."
Σχετικά με την επίδραση των επιλογών του παίκτη στον κόσμο και στην αφήγηση, ο Staples απαντά πως "το game θα τελειώνει με slides τέλους που λένε ότι αυτό είναι το αποτέλεσμα του παιχνιδιού σύμφωνα με τις πράξεις και τις επιλογές σου. Ανάλογα με τα διαφορετικά πράγματα που έχεις κάνει, θα υπάρχουν δραματικά διαφορετικά αποτελέσματα. "Όσον αφορά τον κόσμο και τα περιβάλλοντα του The Outer Worlds, ο Lead Designer αναφέρει πως, "έχουμε ένα αρκετά μεγάλο εύρος περιοχών". Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχει μια τεράστια περιοχή και πολλές άλλες μικρότερες, ενώ οι παίκτες θα ενθαρρύνονται να εξερευνούν βρίσκοντας νέα όπλα και ιστορίες.
Σύμφωνα με τους developers, το χιούμορ έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και στις εύρεση νέων ιδεών για το παιχνίδι. Συγκεκριμένα ο Staples αναφέρει πως, καθώς παίζουν διάφορα builds του game, η ομάδα συναντά διάφορες αστείες, διασκεδαστικές στιγμές τυχαία και στη συνέχεια αναρωτιέται πώς θα μπορούσε να τις αναπαράγει στοχευμένα για την εμπειρία του παίκτη. Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί το Mandibular Rearranger, ένα science gun που προέκυψε από ένα bug, αλλά και άλλα όπλα όπως το Shrink Ray συρρικνώνει τους αντιπάλους σας, μειώνοντας ταυτόχρονα το health και το damage τους.
Η Megan Starks, όταν τη ρωτούν τι άλλο θα ήθελε να γνωρίζουν οι δυνητικοί παίκτες για το game, απαντά πως ακόμη δεν έχουν αποκαλυφθεί τα δύο companions για τα οποία έχει γράψει, ενώ ο Staples προσθέτει πως είναι πολλά ακόμη τα πράγματα για τα οποία δεν μιλά η εταιρεία ανάπτυξης και πιστεύει ότι ο κόσμος θα τα βρει διασκεδαστικά.
[UPDATE 3: 9/6/19 - Ημερομηνία κυκλοφορίας του Outer Worlds] Το επερχόμενο RPG της Obsidian Entertainment απέκτησε επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας μέσω της press conference της Microsoft.
Το Outer Worlds θα κυκλοφορήσει στις 25 Οκτωβρίου το 2019 για PlayStation 4, Xbox One και PC. Δείτε παρακάτω και το νέο τρέιλερ του παιχνιδιού:
Σχετικά με το gameplay του The Outer Worlds, στην αρχή φτιάχνετε τον χαρακτήρα σας και χρησιμοποιείτε ένα αεροσκάφος ως βάση. Το αεροσκάφος χρησιμοποιείται για τα ταξίδια σας. Θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέχρι 2 NPC companions στη μάχη και καθένας θα έχει την δικιά του ιστορία, αλλά και τα δικά του skills και ειδικές επιθέσεις τις οποίες θα αναβαθμίζετε. Οι υπόλοιποι NPC με τους οποίους θα συνεργάζεστε θα παραμένουν στο αεροσκάφος. Το gameplay θυμίζει Mass Effect με την διαφορά ότι είναι μόνο First-Person και έχετε και melee όπλα, ενώ τα όπλα με σφαίρες χωρίζονται σε light, medium και heavy. Στην πορεία θα αποκτάτε νέα skills που θα χωρίζονται στις κατηγορίες Science, Medical και Engineering. Για παράδειγμα θα μπορείτε να συρρικνώσετε τους εχθρούς σας ή να καθυστερήσετε τον χρόνο.
[UPDATE 4: 24/6/19 - Οι επιλογές αλλάζουν σημαντικά το story] Το επερχόμενο έργο της Obsidian Entertainment θα σας δίνει τη δυνατότητα να αλλάζετε σημαντικά την εξέλιξη του σεναρίου. Επίσης, θα μπορείτε να καθορίσετε τι είδους χαρακτήρας θα είστε, ήρωας ή ακόμα και ο κεντρικός villain της ιστορίας.
Το Outer Worlds αποτελεί ένα ηλιακό σύστημα, το οποίο έχει αποικηθεί από επιχειρήσεις που ελέγχονται από το group Board. Εσείς θα χειρίζεστε έναν από τους πρώτους αποίκους του οποίου το αεροσκάφος έχει εξαφανιστεί μυστηριωδώς για πολύ καιρό. Μετά από 70 έτη, κάποιος σας βρίσκει και σας ξυπνά. Σύμφωνα με την senior narrative designer Megan Starks, o επιστήμονας Phineas Wells είναι αυτός που σας βρίσκει. Το Board προσπαθεί να τον σταματήσει, γιατί ο Phineas θέλει να σώσει το ηλιακό σύστημα. Έτσι, σας δίνεται η επιλογή να συμμαχήσετε, είτε με τον Wells, είτε με το Board, είτε να προδώσετε και τις δυο πλευρές. Μπορείτε να καταλήξετε να είστε ο κεντρικός κακός του Outer Worlds, κάτι που όπως σημειώνει, θα έχει δραστικές αλλαγές στην εξέλιξη της ιστορίας.
Κάθε απόφαση έχει σημαντική επίδραση κατά τη διάρκεια του story και όχι μόνο στο φινάλε του. Οι αποφάσεις δεν περιορίζονται μόνο στις επιλογές στου διαλόγους, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο ολοκληρώνετε ένα mission, ή ακόμα και το τι θα επιλέξετε να φοράτε. Η developer της Obsidian αναφέρει ότι θα υπάρχει επίδραση και στο πώς θα σας αντιμετωπίζουν οι χαρακτήρες ανάλογα με τις αποφάσεις σας. Παραδείγματος χάρη, αν τρέχετε γυμνός, θα λάβετε αρνητικά σχόλια, ενώ αν σκοτώσετε κάποιον για τον οποίο νοιάζεται ένας χαρακτήρας, τότε θα σχηματίσει άσχημη γνώμη για σας. Ανάλογα με την γνώμη που έχουν οι άλλοι για σας , ξεκλειδώνουν διαφορετικές επιλογές που θα έχετε με τον κάθε χαρακτήρα. Η Starks σημειώνει ότι αν προσεγγίσετε μια πόλη οπλισμένος δε θα κάνετε καλή πρώτη εντύπωση, ενώ θα υπάρχει λίγο διαφορετική αντιμετώπιση στον κόσμο του παιχνιδιού ανάλογα με το φύλο σας.
Επιπρόσθετα, αν χαλάσετε τις σχέσεις σας με τους companions σας, ενδέχεται να μην μπορείτε να παίξετε κάποια quests. Οι companions μπορεί να σας εγκαταλείψουν ή και να πεθάνουν στο Supernova mode, όπου θα υπάρχει permadeath. Οι companions έχουν άποψη για τα δρώμενα στης ιστορίας και παρεμβαίνουν όταν πρέπει να λάβετε μια απόφαση, για να σας βοηθήσουν. Οπότε αν τους χάσετε, τότε χάνετε και τη βοήθειά του στη μάχη, στους διαλόγους αλλά και τα perks τους. Για να χτίσετε καλύτερη σχέση με αυτούς, θα πρέπει να ταξιδεύετε μαζί. Σημειωτέον είναι ότι δεν υπάρχει romance όπως έχουμε σε αντίστοιχα παιχνίδια όπως τα Mass Effect.
Κάποιες επιλογές θα έχουν ως αποτέλεσμα να εμφανίσετε ένα Flaw, δηλαδή ένα ελάττωμα που θα σας κάνει nerf. Ωστόσο, θα κερδίσετε κάτι άλλο ως ανταμοιβή, ένα perk. Για παράδειγμα, αν πεθάνετε από κάποια robot, τότε θα ξεκλειδώσετε το Flaw Robotophobia, το οποίο αν το δεχθείτε, θα δυσκολεύεστε περισσότερο από στους ρομποτικούς εχθρούς, αλλά θα ανταμειφθείτε με κάτι άλλο. Τα πιο συχνά Flaws έχουν σχέση με φοβίες. Υπάρχουν διάφοροι τύποι, ακόμα κάποια έχουν σχέση με λάθη που κάνετε στο character creation. Ένα άλλο παράδειγμα έχουμε αν θέλετε να φτιάξετε ένα "χαζό" χαρακτήρα και ξεχάσετε να του χαμηλώσετε τον δείκτη νοημοσύνης και δεχθείτε μια σφαίρα στο κεφάλι, τότε θα εμφανιστεί το Permanent Concussion Flaw. Αυτό σας χαμηλώνει το IQ και σας δίνει ένα Dumb tag. Έτσι, θα ξεκλειδώνετε «χαζούς» διαλόγους, οπότε και νέα dialogue trees. Από την άλλη, το χαμηλό IQ σας αποτρέπει να χρησιμοποιήσετε συγκεκριμένα επιστημονικά όπλα. Επιπλέον, αν έχετε φοβία για το σκοτάδι, δε θα μπορείτε να μπείτε σε μια σκοτεινή βάση του εχθρού εύκολα. Κάθε σας επιλογή, ακόμα και αν είναι ασήμαντη φαινομενικά, μπορεί να αποδειχθεί ότι έχει συνέπειες αργότερα.
[UPDATE 5: 2/9/19 - Δημοσιεύθηκε καινούργιο τρέιλερ στην PAX West 2019] Το νεότερο τρέιλερ από την PAX West 2019 μας δείχνει μια “αγγελία” για στρατολόγηση στο Halcyon Colony.
Στο τρέιλερ βλέπουμε διάφορα combat styles και χαρακτήρες, καθώς και concepts όπως το “robophobia”. Από ότι βλέπουμε, έχει έντονους χρωματισμούς σαν το Borderlands και το combat φέρνει λίγο σε Fallout. Αυτό φυσικά πρόκειται για μεγάλο κομπλιμέντο.
[UPDATE 6: 18/10/10 - Δημοσιεύθηκε το launch τρέιλερ] Δημοσιεύθηκε το launch τρέιλερ του The Outer Worlds και εστιάζει στις επιλογές των παικτών.
Θα γίνεται ήρωας της Halcyon colony ή θα τα κάνετε άνω κάτω όπου και να πάτε; Η εταιρία ανάπτυξης Obsidian είναι φημισμένη για το πως ενσωματώνει τις επιλογές των παικτών στο game, με παραδείγματα όπως το Fallout: New Vegas και το Alpha Protocol.
Δείτε το παρακάτω:
Δείτε το Game of Thrones RPG που επρόκειτω να αναπτύξει η Obsidian. Συζητήστε για το The Outer Worlds στο παρακάτω forum topic.