Bloodborne: Πάνω από 40 ώρες διάρκεια

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Bloodborne: Πάνω από 40 ώρες διάρκεια

Bloodborne: Πάνω από 40 ώρες διάρκεια

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Με shortcuts στα maps.

Τα περιοδικά λαμβάνουν τα games νωρίτερα από τα sites προκειμένου να προλάβουν να τα συμπεριλάβουν στα τεύχη τους κι έτσι στο νέο τεύχος του το περιοδικό Edge ομολόγησε ότι το Bloodborne θα διαρκεί περί τις 40 ώρες.

Συγκεκριμένα οι συντάκτες του Edge χρειάστηκαν "πάνω από 40 ώρες για να το ολοκληρώσουν αν και οι έμπειροι παίκτες ίσως χρειαστούν λιγότερο". Στο διάστημα των 40 ωρών δεν συμπεριλαμβάνεται η εμπειρία του multiplayer ή τα τυχαία Chalice dungeons που επεκτείνουν το replayability.

Σύμφωνα με το Edge, οι εχθροί σας θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν spells, δεν κάνουν drop εξοπλισμό όταν σκοτώνονται, ενώ σε θέμα εξοπλισμού του χαρακτήρα σας γενικά έχει δοθεί λιγότερη έμφαση από το αναμενόμενο. Θα μπορείτε να κάνετε customize τα όπλα χρησιμοποιώντας Bloodgems. Επίσης, κάθε χάρτης θα μοιάζει περισσότερο με το Demon's Souls παρά με το Dark Souls που σημαίνει λιγότερα σημεία για respawn αλλά περισσότεροι οδοί για να κόψετε δρόμο. Θα χρειαστείτε διαρκώς φως ενώ εξερευνάτε, ενώ υπάρχει κι ένας ενδιαφέρον μηχανισμός για τον οποίο οι συντάκτες του περιοδικού δεν μπορούν ακόμη να μιλήσουν.

Το Bloodborne έρχεται στις 25 Μαρτίου αποκλειστικά για το PS4.

Διαβάστε το preview από τον Παντελή Δασκαλέλο. Περιμένουμε τις ερωτήσεις και τις εντυπώσεις σας σε αυτό το forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 ashbringer (Level25) 13/03/2015 07:39
Μεγάλη η διάρκεια του παιχνιδιού και αυτό είναι κάτι πολύ καλό αρκεί να έχει ενδιαφέρον και να μην το βαρεθεί ο παίχτης.Το ότι δεν κάνουν drop οι χαρακτήρες και ότι δεν έχει δοθεί πολύ σημασία στο θέμα εξοπλισμού του χαρακτήρα δεν ξέρω κατα πόσο είναι καλό εφόσον θα υπάρχει customize στα όπλα για παράδειγμα.Το να κόψεις δρόμο στα maps δεν είναι πάντα καλό γιατί τα σημεία τα οποία αποφεύγεις μπορεί να έχουν σημαντικά αντικείμενα έτσι ώστε να βελτιώσεις τον χαρακτήρα σου.Αναμένουμε το game έτσι ώστε να διαπιστώσουμε αν όλα αυτά τα features είναι θετικά η αρνητικά στην συνολική εμπειρία και περιμένουμε να αποκαλυφθεί ο μηχανισμός τον οποίο κρατούν μυστικό οι συντάκτες.