Το Roblox μάζεψε 520 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές
HotΤο Roblox μάζεψε 520 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές
Πληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00
Με σκοπό να γίνει online πλατφόρμα, όπως το Fortnite.
Το Multiplayer sandbox game Roblox μάζεψε 520 εκατομμύρια δολάρια στην πρόσφατη Series H επενδυτική περίοδο, την οποία ηγήθηκαν οι επενδυτές Altimeter Capital και Dragoneer Investment Group.
Αρκετές γνωστές εταιρείες όπως η Warner Music Group και Investment Group of Santa Barbara είχαν επίσης συμμετοχή. Η πληροφορία ήρθε από την ίδια την Roblox Corp, η οποία έχει ξεκινήσει την διαδικασία για να μπει στο χρηματιστήριο. Οι εταιρείες περνάνε από αρκετές επενδυτικές περιόδους όσο μεγαλώνουν και προοδεύουν. Όταν μία εταιρεία χρειάζεται επενδύσεις για προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο της δουλειάς της περνάει από μία αξιολόγηση της διαχείρισής της, το εύρος της αγοράς της και το ιστορικό της. Κάθε επενδυτική περίοδος έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό στην διεύρυνση της εταιρείας και η Series A, για παράδειγμα, είχε σκοπό την βελτίωση της βάσης χρηστών και του προϊόντος της. Στην Series H το Roblox είχε συνολική αξία 29.5 δισεκατομμύρια δολάρια και κάθε μετοχή του 45 δολάρια. Σύμφωνα με το επίσημο site του Roblox, "η νέα χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για να αυξηθούν οι προοπτικές εξέλιξης του Roblox και να δημιουργηθεί μία πλατφόρμα εμπειριών, τις οποίες θα μοιράζονται δισεκατομμύρια χρήστες. Το Roblox όπως και το Fortnite είναι κάτι παραπάνω από ένα από ένα online game." Αρκετοί χρήστες μοιράζονται τις δημιουργίες τους εκεί ενώ γίνονται και online συναυλίες όπως του Lil Nas X, κάνοντας το Roblox μία μεγάλη online πλατφόρμα.
Ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Roblox δήλωσε: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τις Altimeter, Dragoneer και τους υπόλοιπους νέους επενδυτές. Ανυπομονούμε να δουλέψουμε με όλους και να συνεχίσουμε την αποστολή μας, η οποία είναι να χτίσουμε μία πλατφόρμα στην όποία δισεκατομμύρια άνθρωποι θα μοιράζονται εμπειρίες από παιχνίδι δουλειά και μάθηση." Ο διευθύνων σύμβουλος της Amtimeter Capital δήλωσε: "Παρόλο που κάποια στιγμή θεωρούνταν gaming πλατφόρμα, το Roblox έγινε μία καθοριστική παγκόσμια κοινότητα, οι οποία συνδέει εκατομμύρια ανθρώπους μέσω επικοινωνίας, ψυχαγωγίας και εμπορίου. Καθώς ο κόσμος οδεύει προς ένα υβριδικό μέλλον, όπου η online και offline κοινότητες μαζί με την μάθηση συνυπάρχουν, είμαστε περήφανοι που παρουσιάζουμε μία επιχείρηση, η οποία έχει την σοβαρή υποχρέωση να φτιάξει μία περιεκτική, δημιουργική και θετική κοινότητα".
Διαβάστε περισσότερα για το Roblox και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Comments