GetsuFumaDen: Undying Moon
GetsuFumaDen: Undying Moon
Πληροφορίες
Ένα Roguelike Platform στο στυλ των Rogue Legacy και Dead Cells.
Η Konami ετοιμάζει ένα Roguelike Platform με μπόλικο Hack 'n' Slash. Θα ονομάζεται GetsuFumaDen: Undying Moon.
Το GetsuFumaDen δεν έχει την καταπληκτική ιστορία του Hades για να σας κρατήσει (τουλάχιστον όχι στο early access) αλλά διαθέτει έστω καταπληκτικό artwork. Όπως το κλασικό παιχνίδι της Capcom Okami, χρησιμοποιεί μαύρες γραμμές πάνω σε 3D γραφικά ώστε να φαίνεται ζωγραφισμένο στο χέρι. Τα οπτικά εφέ που βγαίνουν όταν κάνεις katana combos ή charged up gauntlet smash κάνουν κάθε χτύπημα έξτρα ικανοποιητικό, ωστόσο που και που κάνουν δύσκολο το να δεις τι κάνουν οι εχθροί που χτυπάς, με αποτέλεσμα να φας 1-2 άδικα χτυπήματα (και ας είναι κουλ). Επίσης παίρνει 2 ώρες πως να μάθεις να προσεγγίζεις εχθρούς – το GetsuFumaDen έχει κάποια ανεπαρκή tutorial που δεν σου μαθαίνουν να κάνεις parry την σωστή στιγμή και να αφήνεις ευάλωτους και ανοιχτούς για χτυπήματα τους εχθρούς σου.
Το να εκμεταλλεύεσαι το parry είναι όσο σημαντικό όσο το να αποφεύγεις χτυπήματα και το να ενεργοποιείς την δαιμονική σου μορφή χτυπώντας εχθρούς διαδοχικά χωρίς να τρως damage. Λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία οι ικανοί παίχτες θα βγάζουν ολόκληρες πίστες χωρίς να χάνουν την δαιμονική μορφή.
Την κάθε δεδομένη στιγμή το GetsuFumaDen δεν είναι πολύ δύσκολο. Οι επιθέσεις φαίνονται από πριν, το dodge σου δίνει ένα γενναιόδωρο διάστημα προστασίας και το game σου δίνει γρήγορα πολλά primary και secondary όπλα να διαλέξεις. Τα secondaries είναι ranged όπως τόξα και βόμβες και kunai που επιτρέπουν να “μαλακώσεις” τους εχθρούς πριν πας από κοντά. Το να κάνεις όμως πρόοδο στα roguelit συστήματα του παιχνιδιού είναι αρκετά δύσκολο.
Ένα από τα στοιχεία που έκαναν τόσο αγαπητό το Hades ήταν η γενναιοδωρία καθώς κάθε θάνατος συνοδευόταν από κάποιο νέο υλικό για να αναβαθμίσεις τον χαρακτήρα σου και τις ιδιότητες του. Κάποια όπλα δυνάμωναν μόνο από την χρήση. Μπορούσες να αναβαθμίσεις το σπίτι σου και να αναπτύξεις σχέσεις με άλλους χαρακτήρες. Το GetsuFumaDen φαίνεται να έχει ένα πολύ σύνθετο upgrade system με unlockable buffs για πολλά όπλα που κοστίζουν όμως πολλά υλικά για να χρησιμοποιηθούν.
Σε αυτό το game όταν πεθαίνεις χάνεις τα πάντα και ξαναρχίζεις με τίποτα. Σε 2 ώρες μπορεί να μην έχεις τα υλικά να αναβαθμίσεις το οτιδήποτε. Είναι μια αρκετά ενοχλητική επιλογή για roguelite. Και να θες να παίζεις και να πιέζεσαι να φτάσεις στην επόμενη πίστα και boss δεν θα έχεις τα απαραίτητα υλικά να αναβαθμιστείς επαρκώς. Μπορείς να επιστρέφεις σπίτι σου και να αποθηκεύεις τα υλικά που μάζεψες μετά το τελικό boss της πίστας άρα μάλλον το GetsuFumaDen είτε θέλει να κάνεις grind διαρκώς την πρώτη πίστα ή να βγάλεις πολλές πίστες πριν πλησιάσεις καν το ρίσκο θανάτου. Ύστερα από 2 προσπάθειες στο δεύτερο boss το ενδεχόμενο επανάληψης αυτών των πιστών δεν είναι ελκυστικό. Το πρόβλημα δεν είναι το μεγάλο ρίσκο αλλά ότι η ποινή εδώ μετατρέπει έναν ενδεχομένως ικανοποιητικό κύκλο ξεκλειδώματος νέων πραγμάτων σε κάτι ανάλογο του να είσαι σε μια σπηλιά και να ζεις με 3 σταγόνες που πέφτουν από έναν σταλακτίτη την μέρα.
Περιμένουμε την Konami να κάνει ριζικές αλλαγές στο πως μαζεύονται οι πρώτες ύλες μετά την κυκλοφορία του και ανυπομονώ να δω πως θα το λύσει. Είναι σε Early Access και θα κυκλοφορήσει πλήρως το 2022. Το combat είναι πολύ καλό και θα μπορούσες να κολλήσεις με το να αναβαθμίζεις κάθε όπλο και να διαλέγεις τον βέλτιστο συνδυασμό, όπως πχ να χρησιμοποιείς ένα γρήγορο fan για να μπεις σε δαιμονική μορφή και να αλλάζεις μετά σε βαρύ club για δυνατά χτυπήματα. Έχει και την καλύτερη ομπρέλα που μπήκε ποτέ σε game.
Το GetsuFumaDen είναι μια ευχάριστη έκπληξη σε ένα γεμάτο είδος. Υπάρχουν πολλά παιχνίδια αυτού του τύπου που είναι καλά, όπως το Dead Cells αλλά το artstyle και τα όπλα του GetsuFumaDen σε απορροφούν από την αρχή. Παραδόξως βασίζεται σε ένα παιχνίδι του 1987 αλλά λειτουργεί.
Το GetsuFumaDen: Undying Moon κυκλοφορεί από τις 13 Μαϊου για PC.
Συζητήστε για το GetsuFumaDen: Undying Moon στο σχετικό forum topic.