- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Take-Two: “Το να βασιζόμαστε σε sequels μπορεί να αποδειχθεί καταστροφικό”
Take-Two: “Το να βασιζόμαστε σε sequels μπορεί να αποδειχθεί καταστροφικό”
Take-Two: “Το να βασιζόμαστε σε sequels μπορεί να αποδειχθεί καταστροφικό”
Πληροφορίες
"Μια νέα σειρά είναι εξίσου ένα μεγάλο ρίσκο για την εταιρεία".
Ο διευθυντής της Take-Two, Strauss Zelnik, προέβη σε δηλώσεις σχετικά με τη σημασία δημιουργίας νέων σειρών.
Κατά τη διάρκεια της τελευταίας ενημέρωσης οικονομικών αποτελεσμάτων της Take-Two, ο Zelnik δήλωσε ότι τίποτα δεν παραμένει δημοφιλές για πάντα, οπότε είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις να δημιουργούν νέα πράγματα αντί να βασίζονται μόνο σε sequels. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: “Είμαστε διαφορετικοί από πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες. Είναι δελεαστικό για μια μεγάλη εταιρεία να επαναπαύεται στις δάφνες της”.
Η Take-Two αναφέρεται στις σειρές των GTA και Red Dead ως “μόνιμα”, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία δεν θα σταματήσει να δημιουργεί sequels. Ταυτόχρονα, όμως, ο Zelnik είπε ότι η Take-Two πρέπει να δημιουργεί νέες σειρές, αλλιώς διατρέχει τον κίνδυνο επιδείνωσης των επιχειρηματικών της αποτελεσμάτων. Ο Zelnik δήλωσε: “Ξέρουμε ότι αν βγάλουμε ένα sequel, είναι λιγότερο επικίνδυνο από το να δημιουργήσουμε μια νέα σειρά. Αλλά όλα φθίνουν. Τα περισσότερα sequels των σειρών μας τείνουν να τα πηγαίνουν καλύτερα από την προηγούμενη κυκλοφορία, και είμαστε πραγματικά περήφανοι γι' αυτό.”
Ο Ζελνίκ δήλωσε ότι η Take-Two θα συνεχίσει να δοκιμάζει νέα πράγματα, ακόμα κι αν αυτά δεν πετύχουν. Η αποτυχία των games όπως το Battleborn της Gearbox και το Evolve είναι παραδείγματα νέων τίτλων που δεν κατάφεραν να βρουν το κοινό τους. Εκτός από το χώρο των κονσολών/PC, η Take-Two δοκιμάζει νέες κατευθύνσεις και για τα mobile games και έχει βρει κάποια επιτυχία με τα Match Factory και Toon Blast. Η δημιουργία νέων IP σημαίνει ότι “το προφίλ κινδύνου είναι υψηλότερο”, και η Take-Two θα υποστεί κάποιες οικονομικές απώλειες. Μια νέα σειρά που έρχεται από την Take-Two είναι το Judas, το επόμενο FPS του Designer του BioShock, Ken Levine.
Διαβάστε ακόμη για την Take-Two που δήλωσε ότι το Grand Theft Auto 6 δεν θα μπει απο την 1η μέρα σε συνδρομητικές υπηρεσίες και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic