- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Ιδρυτής της Arkane: “Ήταν χαζή η απόφαση της Microsoft να κλείσει την Arkane Austin”
Ιδρυτής της Arkane: “Ήταν χαζή η απόφαση της Microsoft να κλείσει την Arkane Austin”
Ιδρυτής της Arkane: “Ήταν χαζή η απόφαση της Microsoft να κλείσει την Arkane Austin”
Πληροφορίες
Raphael Colantonio: "Δύσκολα θα ξαναβρεί τέτοια ομάδα".
Ο ιδρυτής της Arkane, Raphael Colantonio, σχολίασε το κλείσιμο της Arkane Austin από τη Microsoft, χαρακτηρίζοντας την απόφαση ως "χαζή κίνηση" από την εταιρεία.
Σύμφωνα με τον βετεράνο developer, η Arkane Austin απαρτιζόταν από μια "ξεχωριστή" ομάδα ανθρώπων που είχαν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα ακόμη επιτυχημένο video game, αλλά δεν τους δόθηκε η ευκαιρία να το κάνουν μετά την αρνητική υποδοχή του Redfall. Πιο συγκεκριμένα ο Colantonio δήλωσε: “Νομίζω ότι, αν το κοιτάξεις λίγο, είναι προφανές ότι η Arkane Austin ήταν μια πολύ ξεχωριστή ομάδα ανθρώπων που είχε κάνει σπουδαία πράγματα και μπορούσε να το πετύχει ξανά. Η αναδημιουργία μιας τόσο ξεχωριστής ομάδας είναι, θα τολμούσα να πω, αδύνατη. Παίρνει πάρα πολύ χρόνο. Όταν έχεις αυτή τη μαγεία του Harvey Smith και του Ricardo Bare να συνεργάζονται, είναι μια συγκεκριμένη στιγμή στον χρόνο και τον χώρο που απλά λειτούργησε έτσι, και χρειάστηκε χρόνια για να επιτευχθεί. Αυτοί οι άνθρωποι μαζί μπορούν πραγματικά να κάνουν θαύματα. Δεν είναι κάτι σαν, ‘Δεν πειράζει, απλά θα επαναπροσλάβουμε.’ Όχι, δοκιμάστε το. Αυτό κάνουν μεγάλες ομάδες όλη την ώρα. Προσπαθούν απλώς να προσλαμβάνουν μαζικά και να πληρώνουν υπερβολικά για να δημιουργήσουν αυτές τις μαγικές ομάδες. Δεν λειτουργεί έτσι. Οπότε, για μένα, αυτό ήταν χαζό”.
Ο Colantonio άφησε την εταιρεία που δημιούργησε μετά την κυκλοφορία του Prey, το οποίο έλαβε εξαιρετικά reviews το 2017, επικαλούμενος δημιουργικές διαφορές. Πιο συγκεκριμένα είχε δηλώσει: "Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι μέρος του λόγου που έφυγα από τη Bethesda ήταν επειδή δεν είχαμε την ελευθερία να δημιουργήσουμε games, όπως εμείς τα θέλαμε”, διευκρινίζοντας ότι η Bethesda είχε αποφασίσει να στραφεί προς τη δημιουργία περισσότερων live-service games εκείνη την εποχή.
Ενώ η Arkane Austin δεν υπάρχει πλέον, η Arkane Lyon, δημιουργός του Deathloop, εξακολουθεί να δραστηριοποιείται και αυτή τη στιγμή εργάζεται στο Marvel’s Blade. Οι Alpha Dog Games, Roundhouse Games και Tango Gameworks έκλεισαν επίσης τον Μάιο, αλλά λίγους μήνες αργότερα, η Krafton, εταιρεία ανάπτυξης του PUBG, εξαγόρασε την εταιρεία ανάπτυξης του Hi-Fi Rush. Ένας μεγάλος αριθμός υπαλλήλων έχει επιστρέψει στην Tango, και τώρα η εταιρεία εργάζεται στο Hi-Fi Rush 2, ένα video game που η Krafton δεν αναμένει να είναι κερδοφόρο, αλλά το θεωρεί απαραίτητο για την ενίσχυση της δημιουργικότητας στην gaming βιομηχανία.
Διαβάστε ακόμη για την Microsoft που έκλεισε 4 Xbox studios, όπως η Arkane Austin και η Tango και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.