Έρευνα: Οι gamers έχουν κατά 80% πάθος με τα games, έναντι 75% όσων ακούνε μουσική

Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Έρευνα: Οι gamers έχουν κατά 80% πάθος με τα games, έναντι 75% όσων ακούνε μουσική

Έρευνα: Οι gamers έχουν κατά 80% πάθος με τα games, έναντι 75% όσων ακούνε μουσική

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Σε 4.000 άτομα.

Η Fandom, κυκλοφόρησε την έκτη ετήσια μελέτη Inside Fandom και αυτή αποκαλύπτει πληροφορίες για το πώς παίζουν οι άνθρωποι και αισθάνονται για τα games και τη γενική ψυχαγωγία.

Ένα από τα βασικά ευρήματα της μελέτης, που ονομάζεται The Power of Me Time, είναι ότι το 54% των καταναλωτών αφιερώνουν τον ελεύθερο χρόνο τους σε games και ψυχαγωγία κάθε εβδομάδα. Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 80% των καταναλωτών δήλωσαν ότι θεωρούν ότι παίζουν games ή παρακολουθούν τηλεόραση/ταινίες ως πάθος, ξεπερνώντας άλλα δημοφιλή ενδιαφέροντα όπως η μουσική (75%), το φαγητό και το μαγείρεμα (52%), ο αθλητισμός (44%) και τα ταξίδια. (38%).

Επιπλέον, η μελέτη διαπίστωσε ότι το παιχνίδι μπορεί να προσφέρει μια συναισθηματική διέξοδο - και ένα θετικό συναίσθημα. Οι ερωτηθέντες ανέφεραν ότι αισθάνονται πιο διέγερση, ολοκληρωμένοι και συγκεντρωμένοι μετά από το gaming. Οι άνθρωποι ανέφεραν ότι αισθάνονται χαλαροί, χαρούμενοι και ζεν κυρίως όταν παρακολουθούν τηλεόραση ή ταινίες. Αυτό συγκρίνεται με άλλες δραστηριότητες αναψυχής, όπως τα αθλήματα, τα οποία η μελέτη διαπίστωσε ότι προκαλούν συναισθήματα απογοήτευσης και άγχους.

Όσον αφορά το gaming, η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα, «Αυτές οι θετικές συναισθηματικές εμπειρίες εξηγούν γιατί η ψυχαγωγία και το gaming συνεχίζουν να κατέχουν πολύ εξέχουσα θέση στη ζωή των καταναλωτών, προσφέροντας μια ευπρόσδεκτη απόδραση και μια ευκαιρία για χαλάρωση».

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι άνθρωποι που παρακολουθούν τηλεόραση/ταινίες και παίζουν games αναζητούν επίσης περαιτέρω πληροφορίες και συζητήσεις για τα αγαπημένα τους franchise στα social media και στο Internet γενικότερα. Η μελέτη ανέφερε ότι το 52% διαβάζει ή δημοσιεύει πράγματα σχετικά με τα ψυχαγωγικά ενδιαφέροντά του στο διαδίκτυο, ενώ το 50% αναζητά περιεχόμενο που δημιουργείται από fans στο YouTube και το TikTok.

Σε πολλούς αρέσει να μοιράζονται τις απόψεις τους, και αυτό αντικατοπτρίζεται και στη μελέτη, καθώς το 43% είπε ότι τους αρέσει να μιλούν για τις αγαπημένες τους εκπομπές, ταινίες ή games με την οικογένεια και τους φίλους τους, ενώ το 27% ανέφερε ότι ψάχνει στο Internet για περισσότερες πληροφορίες. αγαπημένα franchises αναζητώντας λεπτομέρειες από τα παρασκήνια ή νέες λεπτομέρειες για χαρακτήρες που τους αρέσουν. Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το 26% ακούει podcast που βασίζονται στο αγαπημένο τους περιεχόμενο τηλεόρασης/ταινίας και gaming.

Η μελέτη βασίζεται σε έρευνα 4.000 καταναλωτών, η οποία συμπληρώνεται από δεδομένα που προέρχονται από το δίκτυο της Fandom με 350 εκατομμύρια μηνιαίους μοναδικούς χρήστες.

Δείτε πόσο % των gamers έχει ξοδέψει λεφτά για free-to-play games και συζητήστε για τις έρευνες στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or