- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Reforj
Reforj
Reforj
Πληροφορίες
Survival sandbox από τους δημιουργούς των ports του Minecraft στις κονσόλες.
Η 4J Studios, εταιρεία ανάπτυξης των ports του Minecraft στις κονσόλες, ανακοίνωσε το επόμενό της project, Reforj.
Το Reforj περιγράφεται ως ένα Survival Sandbox, το οποίο θα αναπτυχθεί με βάση την κοινότητα. Η περιγραφή του είναι η εξής: "Πάρτε πίσω το μέλλον. Ξαναγράψτε το παρελθόν. Ξαναφτιάξτε τον κόσμο". Ο YouTuber Joseph Garrett ή αλλιώς Stampy ξεκίνησε να δουλεύει με την 4J Studios μέσα στο 2024 και δήλωσε σε συνέντευξή του: "Το γεγονός ότι έρχεται από την 4H σημαίνει ότι οι συγκρίσεις με το Minecraft είναι αναπόφευκτες. Ήδη έχουν υπάρξει άρθρα που λένε ότι η 4J ετοιμάζει το Minecraft 2. Όμως δεν είναι αυτό που θέλουμε να κάνουμε. Παρότι όλοι μας είμαστε μεγάλοι fans του Minecraft δεν θέλουμε να φτιάξουμε ακόμα ένα. Ήδη υπάρχει."
Ο ιδρυτής της 4J, Chris van der Kuyl δήλωσε επίσης ότι το Reforj θα προσφέρει μία πολύ διαφορετική gameplay εμπειρία από το Minecraft: "Αυτό δεν σημαίνει ότι οι παίκτες δεν θα παίζουν τα games που αγαπούν κάθε μέρα. Αυτό θα κάνουν. Αυτό είναι κάτι που θέλουμε. Έχουμε ακόμα μερίδιο αγοράς στο Minecraft. To Reforj θα είναι απλά κάτι εντελώς νέο για όσους αγαπούν το είδος και θεωρούμε ότι δεν έχουν δει κάτι καινούργιο εδώ και πολύ καιρό."
Η 4J Studios χρησιμοποιεί την δική της μηχανή γραφικών, Elements Engine, με την οποία θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει την ισχύ των νέων κονσολών και καρτών γραφικών. Ο van der Kuyl δήλωσε: "Ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε την Elements Engine περίπου πριν πέντε χρόνια. Η προφανής ερώτηση με δεδομένο ότι η Unity και η Unreal έχουν καταλάβει την αγορά, είναι γιατί να το κάνουμε αυτό. Λοιπόν μας αρέσει το δημιουργικό sandbox gaming. Και συνειδητοποιήσαμε ότι κανείς δεν είχε σκεφτεί λειτουργίες, τις οποίες θέλουμε να επωφεληθούν από την νέα γενιά και να βοηθήσουν το sandbox gaming. Φυσικά και θέλουμε όμορφα γραφικά και γυαλιστερό νερό. Όμως υπάρχουν ευκαιρίες για να χρησιμοποιήσουμε το GPU acceleration για κάτι διαφορετικό."
Ο CEΟ πρόσθεσε: "Σε γενικές γραμμές, όμως παίρνεις αυτά τα block building games, ή voxel-based games, έχουν περιορισμούς στο performance από νωρίς. Οπότε σκεφτήκαμε το πώς θα διατηρήσουμε τα 60fps σε ένα τέτοιου είδους game. Μπορεί να ακούγεται geeky, όμως για έναν παίκτη αυτό αλλάζει όλη την εμπειρία. Το επίκεντρο της μηχανής γραφικών δεν είναι μόνο το ray-tracing. Είναι τα saves να είναι πραγματικά λειτουργικά. Αν είναι ένας μεγάλος sandbox κόσμος, αλλά δεν κάνει save τον ίδιο τον κόσμο, τότε κάνει save μόνο τις αλλαγές που κάνατε εσείς, άρα τα saves είναι μικρά και κάνουν αποτελεσματικά load. Έχουμε τρόπους όπου θα μπορείτε να ταξιδέψετε μεταξύ κόσμων και να δημιουργήσετε νέους. Αυτό δεν θα ήταν εφικτό αν τα data φόρτωναν από ένα harddrive. Η μηχανή αυτό δεν προσθέτει απλώς ομορφιά στο παιχνίδι, αλλά αφορά την βασικό σχεδιασμό και την λειτουργία που έγινε εφικτή έχοντας το Xbox Series S για βάση."
Συζητήστε για το Reforj στο σχετικό forum topic.