- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Η ακύρωση του The Last of Us multiplayer είχε ως συνέπεια απολύσεις από τη Naughty Dog
Η ακύρωση του The Last of Us multiplayer είχε ως συνέπεια απολύσεις από τη Naughty Dog
Η ακύρωση του The Last of Us multiplayer είχε ως συνέπεια απολύσεις από τη Naughty Dog
Πληροφορίες
Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Jason Schreier.
Η ακύρωση του The Last of Us multiplayer είχε ως συνέπεια απολύσεις από τη Naughty Dog.
Το 2020 η Naughty Dog είχε ανακοινώσει ότι το Multiplayer κομμάτι του The Last of Us Part II θα κυκλοφορούσε ξεχωριστά καθώς θα αποτελούσε μία μεγάλη εξέλιξη του Factions του πρώτου μέρους. Τελικά το 2023 το project ακυρώθηκε εντελώς και η Naughty Dog δήλωσε ότι θα έπρεπε να επιλέξει να γίνει αποκλειστικά μία εταιρεία για live-service games ή να συνεχίσει να κυκλοφορεί single-player games και φυσικά επέλεξε το δεύτερο.
Μιλώντας στο podcast Friends Per Second, ο δημοσιογράφος Jason Schreier ανέλυσε την προσπάθεια της Sony και γενικώς ολόκληρης της βιομηχανίας, να αφοσιωθεί και στα live services games, δηλώνοντας ότι κυνηγούσε τα trends: "Η λίστα των games που προέρχονται από single player εταιρείες που προσπάθησαν να φτιάξουν online games και τελικά ήταν καταστροφές είναι πολύ μεγάλη. Πιστεύω ότι έχω γράψει για πολλά από αυτά. Ο κύκλος είναι ο εξής: Μία single-player εταιρεία είναι αρκετά επιτυχημένη και αλλάζει σε live service. Ξοδεύει επτά χρόνια για να φτιάξει ένα live service game που δεν θέλει κανένας. Το live service κυκλοφορεί και είναι καταστροφή."
Ο Schreier δήλωσε ευχαριστημένος που η Naughty Dog απέφυγε αυτόν τον κύκλο με την ακύρωση του multiplayer της, όμως υπήρξαν συνέπιες: Το Factions της Naughty Dog ήταν σε ανάπτυξη περίπου τέσσερα χρόνια με μία ομάδα εκατοντάδων. Ήταν ακριβή πρόταση για κάτι που τελικά ήταν αστοχία. Η ακύρωση αυτή δεν ήταν χωρίς αίμα. Κάποια κεφάλια κόπηκαν στη Sony ως αποτέλεσμα.
Διαβάστε περισσότερα για το multiplayer The Last of Us και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.