- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Ο CEO της Larian είπε ότι θα δούλευε για τα Fallout και Ultima αν δεν υπήρχε το Baldur's Gate
Ο CEO της Larian είπε ότι θα δούλευε για τα Fallout και Ultima αν δεν υπήρχε το Baldur's Gate
Κωνσταντίνος Λάζος
Ο CEO της Larian είπε ότι θα δούλευε για τα Fallout και Ultima αν δεν υπήρχε το Baldur's Gate
Πληροφορίες
Το οποίο παραλίγο να μην πάρει την άδεια για να κυκλοφορήσει.
Σε μια συνέντευξη, ο CEO της Larian Studios, Swen Vincke, είπε ότι είχε μεγάλες φιλοδοξίες για την εταιρεία του και ότι υπήρχαν μόνο τρία games που ένιωθε ότι θα μπορούσαν να έχουν επιτυχία. Ο Vincke αισθάνθηκε ότι η απόκτηση των δικαιωμάτων για να δουλέψει σε μια καθιερωμένη σειρά σαν αυτή θα ήταν χρήσιμη για τη Larian σε μερικά επίπεδα.
Ο CEO της Larian είπε: "Θα ήταν υπέροχο για να προσελκύσουμε άλλους ανθρώπους στην εταιρεία. Ένιωθα ότι υπήρχε ένα γυάλινο ταβάνι που δεν θα μπορούσαμε να σπάσουμε εκτός κι αν είχαμε παραγωγικές αξίες επιπέδου ΑΑA, προϋπολογισμό, marketing, όλα τα πράγματα των ΑΑΑ. Θα ήταν το Ultima, θα ήταν το Fallout, θα ήταν το Baldur's Gate. Δεν είχα πολλές επιλογές". Το Baldur's Gate ήταν η πρώτη επιλογή της Larian Studios και ήταν το πρώτο project. Το ίδιο χρονικό διάστημα βρισκόταν σε ανάπτυξη το The Lady, The Mage and The Knight, το οποίο ακυρώθηκε.
Κάποια στιγμή, ένας fan οδήγησε την Larian Studios με την BioWare (πράγμα που ήταν πιο δύσκολο να γίνει στα late 90s). Τελικά η συνεργασία διακόπηκε από τον publisher της Larian, διότι φοβήθηκε πως η BioWare θα έβρισκε πολύτιμα μυστικά για ανταλλαγές. Ο Vincke είπε: «Θα έπρεπε να μιλάω με αυτούς τους ανθρώπους, αλλά η σχέση χάλασε εξαιτίας αυτής της παρέμβασης. Αυτό ήταν πραγματικά κρίμα»
Ο Vincke αναφέρθηκε επίσης στο πόσο κοντά έφτασε η Larian στο να μην πάρει την άδεια για το Baldur's Gate. Η εταιρεία έπρεπε να δημιουργήσει ένα έγγραφο σχεδιασμού για το video game ενώ παράλληλα ολοκλήρωνε το Divinity: Original Sin 2, οπότε έφτιαξαν κάτι πρόχειρα και ο Vincke είπε ότι "ήταν πραγματικά κακό". Ο Vincke είπε: "Η Wizard το έστειλε πίσω με την εταιρική εκδοχή του "Αυτό είναι πραγματικά σκ@τα". Και εμείς είπαμε: "Το ξέρουμε, αλλά κυκλοφορούμε ένα παιχνίδι—μην μας ζητάτε να το φτιάξουμε τώρα. Δώστε μας μια παράταση". Ευτυχώς, το κατάλαβαν και μας δόθηκε μια δεύτερη ευκαιρία".
Το Baldur's Gate τελικά κυκλοφόρησε στις 21 Δεκεμβρίου του 1998. Περισσότερα games και expansions τους κυκλοφόρησαν αργότερα. Πέρσι κυκλοφόρησε το Baldur's Gate 3, το οποίο είναι το πρώτο video game που κέρδισε βραβεία Game of the Year 2023 σε όλα τα σημαντικά game awards (που είναι 5) και εδώ στο gameworld.gr. Ωστόσο, δεν θα υπάρξουν sequels ή DLC από την Larian για το Baldur's Gate 3.
Διαβάστε περισσότερα για τη Larian Studios και συζητήστε για την εταιρεία στο σχετικό forum topic.