- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Η ομάδα του World of Warcraft της Blizzard δημιουργεί σωματείο 500 ατόμων
Η ομάδα του World of Warcraft της Blizzard δημιουργεί σωματείο 500 ατόμων
Κωνσταντίνος Λάζος
Η ομάδα του World of Warcraft της Blizzard δημιουργεί σωματείο 500 ατόμων
Πληροφορίες
Βελτίωση αμοιβών, remote εργασία και διαφορετικότητα.
Το σύνολο της ομάδας ανάπτυξης του World of Warcraft της Blizzard με 500 άτομα έχει ενωθεί, καθιστώντας την τη μεγαλύτερη ομάδα στις ομάδες των video games της Microsoft που το έχει κάνει μέχρι στιγμής. Περίπου 1750 εργαζόμενοι στις ομάδες των video games της Microsoft έχουν πλέον οργανωθεί, ανέφερε χθες το Bloomberg, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εργάζονται στο MMO της Blizzard.
Οι developers του World of Warcraft θα εκπροσωπούνται πλέον από το Communication Workers of America (CWA), το οποίο γιόρτασε τη συμπερίληψη του προσωπικού της Blizzard χθες σε μια δήλωση που χαρακτήρισε τη συμμετοχή ως το "πρώτο σωματείο τοίχου σε τοίχο στην Activision Blizzard" και " ένα βασικό σημείο καμπής στο ευρύτερο κίνημα για τους εργαζόμενους στα video games που οργανώνουν τη βιομηχανία".
Οι ηγέτες των οργανώσεων της Blizzard δήλωσαν ότι θέλουν να βελτιώσουν τα πρότυπα αμοιβής, καθώς και τη στάση της εταιρείας απέναντι στην απομακρυσμένη εργασία και τη διαφορετικότητα. Υπάρχει επίσης μια ελπίδα ότι η οργάνωση ολόκληρης της ομάδας του World of Warcraft θα λειτουργήσει ως σχέδιο για άλλους developers σε όλη τη βιομηχανία.
Η designer του World of Warcrft, Kathryn Fiesen είπε: «Είναι συναρπαστικό να ανεβάζεις τα πρότυπα ολόκληρης της βιομηχανίας ως αδέρφια στην οργάνωση». Η Microsoft αναγνώρισε για άλλη μια φορά οικειοθελώς την ένωση, όπως έκανε και με άλλους στο παρελθόν - πιο πρόσφατα, 240 άτομα της Bethesda Game Studios που εργάζεται στο Starfield και το The Elder Scrolls 6, οι οποίοι ψήφισαν παρομοίως υπέρ της ένωσης.
Ο εκπρόσωπος της CWA, Tom Smith δήλωσε: "Η ένωση ενός από τα πιο επιτυχημένα games που δημιουργήθηκαν ποτέ σημαίνει την αυξανόμενη δύναμη της αλληλεγγύης των εργαζομένων σε ολόκληρο τον κλάδο, από τις εταιρείες ανάπτυξης AAA όπως η Sega και η Bethesda μέχρι τους ανεξάρτητους developers. Αυτό που φαινόταν αδύνατο πριν από έξι χρόνια είναι πλέον πραγματικότητα και αυτό είναι μόνο η αρχή. Μαζί, οι εργαζόμενοι επαναπροσδιορίζουν την βιομηχανία τους. Μέχρι τώρα, η πιο περήφανη στιγμή μου στο WoW ήταν όταν κατάφερα να είμαι main-tank στο RoS ως prot warrior, αλλά αυτό που έκαναν σήμερα αυτοί οι καταπληκτικοί εργαζόμενοι το ξεπερνά κατά πολύ."
Ο test analyst του WoW, Eric Lanham είπε: «Όταν οι εργαζόμενοι έχουν προστατευμένη φωνή, είναι κερδοφόρο για τα πρότυπα των εργαζομένων, την εταιρεία και τους fans του World of Warcraft που αναζητούν την καλύτερη gaming εμπειρία. Μέσω της ένωσής μας, είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε εμπόδια, να θεραπεύσουμε οποιεσδήποτε πληγές και το DPS στις προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας. Μαζί, θα εξασφαλίσουμε ένα πλήρες σετ μπόνους με τη συμπερίληψη όλων των τίτλων εργασιών στο ίδιο σωματείο. Όπως οι θρυλικοί ήρωες του Azeroth, το σωματείο μας δημιουργήθηκε στις φλόγες της επιμονής και της ανθεκτικότητας, και μαζί, θα σταθούμε δυνατοί ως η Συμμαχία και η Ορδή για να εξασφαλίσουμε ένα λαμπρό μέλλον για όλους».
Διαβάστε για την αποχώρηση του επικεφαλή της Blizzard και συζητήστε για την εταιρεία στο σχετικό forum topic.