- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Έρευνα: Τα Netflix και Disney+ θα βγάζουν το 30% των εσόδων τους από διαφημίσεις
Έρευνα: Τα Netflix και Disney+ θα βγάζουν το 30% των εσόδων τους από διαφημίσεις
Έρευνα: Τα Netflix και Disney+ θα βγάζουν το 30% των εσόδων τους από διαφημίσεις
Πληροφορίες
Μέχρι το 2028 το αργότερο.
Μια πρόσφατη μελέτη υποδεικνύει ότι οι διαφημίσεις θα αποτελούν το ένα τρίτο των εσόδων των streaming υπηρεσιών τα επόμενα χρόνια.
Πριν περίπου 10 χρόνια, η τηλεόραση φαινόταν να βρίσκεται σε μια πραγματικά ελπιδοφόρα θέση. Οι streaming υπηρεσίες όπως το Netflix ήταν δημοφιλείς, αλλά δεν κυριαρχούσαν ακόμα στον κλάδο, ενώ προβάλλονταν εξαιρετικές τηλεοπτικές σειρές και τα αγαπημένα σας προγράμματα δεν ακυρώνονταν επειδή κάποιος με έναν πίνακα είπε ότι ένα μυστηριώδες νούμερο δεν ήταν αρκετά υψηλό σε ένα διάγραμμα για κάποιο αυθαίρετο λόγο. Αυτή είναι η σημερινή πραγματικότητα και δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι οι streaming υπηρεσίες είναι λιγότερο βολικές από ποτέ, είναι επίσης πιο ακριβές από ποτέ, με όλα τα μεγάλα ονόματα να αυξάνουν τακτικά τις τιμές τους για να αντισταθμίσουν το γεγονός ότι δεν εγγράφονται αρκετοί νέοι συνδρομητές.
Ένας από τους τρόπους με τους οποίους το Netflix κλπ. έχουν προσπαθήσει να επαναφέρουν ή να φέρουν νέους ανθρώπους στην υπηρεσία είναι με ένα "φθηνότερο' επίπεδο που περιλαμβάνει διαφημίσεις. Το "φθηνότερο" είναι σε εισαγωγικά γιατί ουσιαστικά πληρώνετε ό,τι πληρώνατε για το Netflix πριν λίγα χρόνια, μόνο που τώρα μπορείτε να το παρακολουθήσετε μόνο σε ένα σπίτι, η ποιότητα του βίντεο δεν είναι τόσο καλή και ναι, όπως και στην καλωδιακή τηλεόραση, έχετε διαφημίσεις. Πραγματικά φαίνεται πραγματικά ότι αυτή η τακτική με τις διαφημίσεις είναι το μέλλον των streaming υπηρεσιών καθώς σε μια μελέτη της Global Entertainment & Media Outlook 2024-2028 που διοργάνωσε η PricewaterhouseCoopers, προβλέπεται ότι έως το 2028 "η διαφήμιση θα αποτελέσει σχεδόν το 28% όλων των εσόδων που κερδίζουν οι streaming υπηρεσίες".
Το 2023, το 20% των εσόδων από τις streaming υπηρεσίες προήλθε από τις διαφημίσεις, οπότε είναι οριακά μεγάλη αύξηση. Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι δεν θα υπάρξει ιδιαίτερα μεγάλη αύξηση στα συνολικά έσοδα από το 2023 έως το 2028, που "πιθανώς να οφείλεται στο γεγονός ότι οι καταναλωτές έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε πολλές τέτοιες streaming υπηρεσίες. Οι εταιρείες ανταποκρίνονται προσφέροντας χαμηλότερες συνδρομητικές τιμές αντί για εμφανίσεις διαφημίσεων". Αυτό φυσικά δεν είναι ιδανικό για όσους απεχθάνονται τις διαφημίσεις και σίγουρα υποδηλώνει ότι αυτός ο τρόπος συνδρομής αντί για την προβολή διαφημίσεων θα κατευθυνθεί προς την κανονικότητα.
Διαβάστε ακόμη την έρευνα για τους ανθρώπους που παίζουν games και συζητήστε για τις έρευνες στο σχετικό forum topic.