- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Η Sega έκανε μήνυση σε fan της, ο οποίος μέσω των social media παρενοχλούσε εργαζόμενό της
Η Sega έκανε μήνυση σε fan της, ο οποίος μέσω των social media παρενοχλούσε εργαζόμενό της
Η Sega έκανε μήνυση σε fan της, ο οποίος μέσω των social media παρενοχλούσε εργαζόμενό της
Πληροφορίες
Θα αναγκαστεί να πληρώσει αποζημίωση και να σβήσει τα προσβλητικά σχόλια.
Η Sega έκανε μήνυση σε fan της, ο οποίος μέσω των social media παρενοχλούσε εργαζόμενό της και δήλωσε ότι θα το κάνει και στο μέλλον αν συνεχιστεί.
Η Ιαπωνική εταιρεία δήλωσε ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο ο οποίος έχει κάνει υβριστικά και προσβλητικά στα social media για έναν εργαζόμενό της, εδώ και πολύ καιρό. Αφού ο άνθρωπος δεν άλλαξε την συμπεριφορά του, η Sega έλαβε πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα μέσω του δικαστηρίου και κατέληξαν σε συμφωνία, όπου ο ίδιος θα πληρώσει αποζημίωση στον εργαζόμενό της, θα διαγράψει όλα προσβλητικά σχόλια και δεν θα τα επαναλάβει στο μέλλον.
Η Sega πρόσθεσε ότι θα λάβει αντίστοιχες δράσεις ενάντια σε οποιονδήποτε παραβιάσει το Customer Harassment Policy, το οποίο έθεσε σε εφαρμογή το 2023: Θεωρούμε ότι τέτοιες πράξεις ενάντια στους εργαζόμενούς μας, όπως βία, απειλές και παρενοχλήσεις μεγάλες απειλές στα ανθρώπινα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια των εργαζομένων και οδηγούν σε κατάπτωση του εργασιακού περιβάλλοντος. Δεν δεχόμαστε κανένα τέτοιο είδος συμπεριφοράς και για να σεβαστούμε όλους τους εργαζομένους και τα ανθρώπινα δικαιώματά τους θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε δράση με βάση το Customer Harassment Policy, όταν κρίνουμε ότι κάποια συμπεριφορά είναι κακόβουλη. Τέλος η Sega προτείνει στον κόσμο να διαβάσει την συγκεκριμένη πολιτική και να αποφύγει τέτοια συμπεριφορά ενάντια στους εργαζομένους της.
Διαβάστε περισσότερα για την Sega και συζητήστε για αυτή στο σχετικό forum topic.