- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Η Sega αρχικά είχε απορρίψει τη σειρά Yakuza, καθώς θεωρούσε ότι δεν θα μάζευε μεγάλο κοινό
Η Sega αρχικά είχε απορρίψει τη σειρά Yakuza, καθώς θεωρούσε ότι δεν θα μάζευε μεγάλο κοινό
Η Sega αρχικά είχε απορρίψει τη σειρά Yakuza, καθώς θεωρούσε ότι δεν θα μάζευε μεγάλο κοινό
Πληροφορίες
Σύμφωνα με τον δημιουργό της.
Ο δημιουργός της σειράς Yakuza, Toshihiro Nagoshi, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι η Sega αρχικά είχε απορρίψει τη σειρά Yakuza, καθώς δεν θεωρούσε ότι μπορούσε να μαζέψει μεγάλο κοινό.
Η σειρά ξεκίνησε με το Yakuza το 2005, όπου τότε οι Ιαπωνικές κυκλοφορίες είχαν σταματήσει να βρίσκονται στην κορυφή των πωλήσεων. Ο Nagoshi εξήγησε: "Αυτό οδήγησε στο σκεπτικό να φτιάχνουμε games που θα αρέσουν σε μεγάλο κοινό και μπορούσαν κάνουν πωλήσεις παντού και σε όλους. Πολλοί παραγωγοί, όπως και εγώ, σκεφτόντουσαν με αυτό τον τρόπο. Αλλά αυτό το σκεπτικό δεν έφερνε κάποια λύση και έβλεπα πολλές προτάσεις να αλλοιώνονται καθώς οι παραγωγοί δεχόντουσαν τις αλλαγές που ζητούσε η διοίκηση." Στην συνέχεια ο Nagoshi έκανε την πρόταση για το Like a Dragon/ Yakuza στην Sega: "Επιτόπου απορρίφθηκε. Εξάλλου ήταν ακριβώς το αντίθετο με αυτό που ανέφερα πριν, δηλαδή να προσελκύσει μεγάλο κοινό. Παιδιά δεν θα μπορούσαν να το παίξουν και δεν αφορούσε ούτε τις γυναίκες, ούτε δυτικό κοινό. Με λίγα λόγια δεν θα εγκρινόταν ποτέ χωρίς επιμονή."
Ο Nagoshi θεωρούσε ότι η Ιαπωνική ταυτότητα του παιχνιδιού θα το έκανε εμπορική επιτυχία, αλλά χρειάστηκε πολύ επιμονή για να λάβει έγκριση. Επιπλέον δεν ήθελε το παιχνίδι να υποστηρίζει την βία, παρότι το θέμα του ήταν η Yakuza: "Ήθελα να είναι ένα παιχνίδι που σε αναγκάζει να κάνει ότι καλύτερο μπορείς να επιβιώσεις την ημέρα. Το θύμιζα στους ανθρώπους συνεχώς." Τελικά η Sega ενέκρινε το Yakuza, το οποίο έγινε σειρά με περισσότερες από 23 κυκλοφορίες και βρίσκεται στις πιο επιτυχημένες της, ανάμεσα στα Sonic και Persona.
Διαβάστε το review του Like a Dragon: Infinite Wealth και συζητήστε για τη σειρά στο σχετικό forum topic.