Larian Studios: "Το Baldur’s Gate 3 χρειάστηκε λιγότερο crunch από τα προηγούμενα games μας"

Larian Studios: "Το Baldur’s Gate 3 χρειάστηκε λιγότερο crunch από τα προηγούμενα games μας"

Larian Studios: "Το Baldur’s Gate 3 χρειάστηκε λιγότερο crunch από τα προηγούμενα games μας"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Παραδέχθηκε όμως ότι, έστω και λίγο, ήταν απαραίτητο.

Ο CEO της Larian Studios, Swen Vincke δήλωσε ότι για το Baldur’s Gate 3 χρειάστηκε crunch, όταν γινόταν κάτι απρόβλεπτο.

Ο Vincke βρέθηκε σε ένα Q&A στην Πολωνική έκθεση Digital Dragon, όπου μιλώντας για το crunch δήλωσε ότι "δεν απαιτούνταν ιδιαίτερα από την ομάδα της Larian", ότι "ήταν σίγουρα λιγότερο από άλλα games στο παρελθόν", αλλά "θα έλεγε ψέματα αν έλεγε ότι δεν υπήρξε καθόλου crunch".

Συγκεκριμένα ο Vincke δήλωσε: "Δεν είχαμε υπερβολικό crunch, άλλα είχαμε λίγο. Για να είμαι ειλικρινής πάντα έχεις λίγο, όταν προσπαθείς να τελειώσεις κάτι, ειδικά ότι υπάρχει τόση περιπλοκότητα που πρέπει να ενοποιηθεί." Ο Vincke πρόσθεσε ότι όποιος δούλεψε υπερωρίες πληρώθηκε ότι "πολύ, πολύ, πολύ σπάνια δούλευαν οι εργαζόμενοι σαββατοκύριακα ή μετά τις 20:00".

Διαβάστε περισσότερα για την Larian Studios και συζητήστε για αυτή στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or