- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Έρευνα: Γιατί οι άνθρωποι παίζουν games;
Έρευνα: Γιατί οι άνθρωποι παίζουν games;
HotΈρευνα: Γιατί οι άνθρωποι παίζουν games;
Πληροφορίες
Πάνω από τους μισούς το κάνουν για να τους φύγει το άγχος!
Νέα μελέτη αποκαλύπτει τους κύριους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι θέλουν να παίζουν games.
Η έρευνα ονομάζεται Inside Gaming και έγινε από το Fandom, που αποτελεί την εταιρεία που έχει στην κατοχή της το GameStop, το οποίο 350 εκατομμύρια μηνιαίους ξεχωριστούς επισκέπτες, 45 εκατομμύρια σελίδες περιεχομένου και 250.000 wiki.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι ο κύριος λόγος που οι άνθρωποι παίζουν παιχνίδια είναι για να χαλαρώσουν και να ανακουφιστούν από το άγχος (ποσοστό 54%), αλλά το δεύτερο ποσοστό ήταν η «δημιουργία, η φαντασία και η αυτοέκφραση» (46%). Αυτό είναι αυξημένο κατά 10% από το 2023.
Μέσα στα games, οι Top 5 ενέργειες για customization είναι: 1) Customization χαρακτήρων (76%), gamertags και usernames (48%), επικοινωνία με άλλους παίκτες (35%), υπογραφές και εμβλήματα (31%) και τέλος emotions και gestures (30%).
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι υπάρχει ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι εκφράζονται στην πραγματική ζωή έναντι του διαδικτύου. Το 80% των ερωτηθέντων είπε ότι η «προσωπικότητα του παίκτη» είναι διαφορετική από την πραγματική τους προσωπικότητα. Ττο 64% είπε ότι είναι πιο εύκολο να είναι ο εαυτός του στο Internet παρά πρόσωπο με πρόσωπο.
Η αναφορά Inside Gaming συνέχισε λέγοντας ότι το 60% των ανθρώπων πιστεύει ότι η αυτοέκφραση στο gaming είναι πιο σημαντική από ποτέ, με τη μελέτη να επικαλείται συγκεκριμένα τίτλους όπως Fortnite, Minecraft και Roblox για την προσφορά εκτεταμένων επιλογών για τα customizations των χαρακτήρων τους.
«Από την προσαρμογή χαρακτήρων μέχρι το cosplay και τη δημιουργία περιεχομένου, τα βιντεοπαιχνίδια έχουν δώσει στους παίκτες τη δυνατότητα να εξερευνήσουν, να εκφράσουν και να βελτιώσουν την ταυτότητά τους - σχεδόν τα 2/3 των παικτών ισχυρίζονται ότι είναι πιο εύκολο να είναι ο εαυτός τους με ένα χειριστήριο στα χέρια τους», δήλωσε η CMO του Fandom Stephanie Fried και κατέληξε στο ότι: «Με την αυξανόμενη σημασία του gaming ως μέσου αυτοέκφρασης και προσωπικής εξέλιξης, είναι σημαντικό για τις εταιρείες να συνδεθούν με αυτά τα κίνητρα για να βοηθήσουν τους παίκτες να ζωντανέψουν τις προσωπικότητες του παιχνιδιού τους στον πραγματικό κόσμο».
Δείτε την έρευνα για τα live service games και τις ανησυχίες των εταιρειών και συζητήστε για τις έρευνες στο σχετικό forum topic.