- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Ken Levine, δημιουργός του BioShock: "Είχε δύο διαφορετικά endings επειδή επέμενε η 2K"
Ken Levine, δημιουργός του BioShock: "Είχε δύο διαφορετικά endings επειδή επέμενε η 2K"
Ken Levine, δημιουργός του BioShock: "Είχε δύο διαφορετικά endings επειδή επέμενε η 2K"
Πληροφορίες
Ήταν μία από τις ελάχιστες απαιτήσεις του publisher.
Ο Ken Levine, δημιουργός των BioShock, αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του ότι το πρώτο είχε δύο διαφορετικά τέλη επειδή είχε επιμείνει η 2K, αλλά ο ίδιος "δεν το ήθελε πραγματικά."
Συγκεκριμένα ο Levine δήλωσε: "Δεν ήθελα πολύ τα δύο διαφορετικά endings αλλά ήταν μία από τις λίγες υποχωρήσεις. Ο publisher δεν είχε ιδιαίτερες απαιτήσεις από εμάς, οπότε δεν μπορώ να πω ότι ήταν αυταρχικός, όμως αυτό ήταν κάτι που ήθελαν πολύ. Δεν θεωρώ ότι αυτά τα endings ήταν τρομερά. Αυτοί ήθελαν δύο τέλη, ενώ εγώ ήθελα ένα πιο αμφίλογο τέλος και να αφήσω τον παίκτη να κάνει την περισσότερη δουλειά με το μυαλό του." Όταν ερωτήθηκε για το πιο τέλος θα διάλεγε ο ίδιος για το αρχικό BioShock, ο Levine δήλωσε: "Δεν το έγραψα ποτέ, παρότι το ήθελα. Είναι περίπλοκο. Το BioShock είναι ένας περίπλοκος κόσμος. Κάνεις harvest, πιθανότατα και Little Sisters και θέλαμε να πούμε ότι έτσι πρέπει να σκέφτεσαι τα πράγματα. Φτιάχνουμε games που δεν απαντούν στις ερωτήσεις των ανθρώπων που τις κάνουν. Προσπαθούσαμε να μείνουμε αντικειμενικοί στο BioShock."
Το 2007 σε αντίστοιχη συνέντευξή του, ο Levine είχε κάνει τις ίδιες δηλώσεις για τα τέλη του BioShock, αλλά και ότι σε μελλοντικά games θα ήθελε να αλλάξει την διαδικασία δημιουργίας του τέλους τους. Όσον αφορά το επερχόμενο Judas, ο Levine δήλωσε ότι ανάλογα τις πράξεις του παίκτη, το τέλος θα έχει κάποιες μεγάλες διαφορές.
Διαβάστε τα reviews των BioShock και συζητήστε για αυτά στο σχετικό forum topic.