- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Η King έδωσε 8 εκατομμύρια δολάρια για αερόστατα Candy Crush που δεν χρησιμοποιήθηκαν
Η King έδωσε 8 εκατομμύρια δολάρια για αερόστατα Candy Crush που δεν χρησιμοποιήθηκαν
Η King έδωσε 8 εκατομμύρια δολάρια για αερόστατα Candy Crush που δεν χρησιμοποιήθηκαν
Πληροφορίες
Διότι ο εξοπλισμός που ήθελε να βάλει πάνω ήταν βαρύς!
Στα πλαίσια του marketing για το Candy Crush Soda το 2014, η King σπατάλησε περίπου 8 εκατομμύρια δολάρια σε αερόστατα που δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ.
Ο Angus Lovitt, πρώην αντιπρόεδρος marketing της King και συνιδρυτής της mobile game revenue forecast εταιρίας Kohort, έδωσε μία ομιλία στο φετινό Game Developers Conference και μοιράστηκε με το κοινό ένα αστείο γεγονός που συνέβη όσο αυτός εργαζόταν ακόμη στην King.
Συγκεκριμένα, με αφορμή την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου Candy Crush Soda το 2014, o Lovitt προσέγγισε μία διαφημιστική εταιρία, αναζητώντας ιδέες για την προώθηση του παιχνιδιού -και η απάντησή τους ήταν η χρήση διαφημιστικών αεροστάτων! Ο Lovitt δήλωσε τα εξής: «Αρχικά ενθουσιάστηκα, γιατί η ιδέα μου θύμισε το Blade Runner. Tο κάθε αερόστατο κόστιζε 1.3 εκατομμύριο δολάρια, οπότε και εγώ παρήγγειλα τρία».
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας, ο Lοvitt μοιράστηκε φωτογραφίες των αεροστάτων, πάνω στα οποία βρίσκονταν γιγαντοοθόνες με διαφημίσεις του Candy Crush. Δυστυχώς, οι εν λόγω οθόνες χρειάζονταν μπαταρίες για να λειτουργήσουν, οι οποίες ήταν πολύ βαριές για να φορτωθούν στα αερόστατα -με αποτέλεσμα αυτά να μην χρησιμοποιηθούν ποτέ! Μάλιστα, ο Lovitt εκμυστηρεύτηκε πως η αποθήκευση των αεροστάτων κόστιζε 100.000 δολάρια το χρόνο, ενώ άλλα τόσα στοίχησε και η καταστροφή τους. Ευτυχώς για την King, ολόκληρη η υπόθεση κόστισε μονάχα 1% του συνολικού marketing για το Candy Crush.
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το Candy Crush και για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.