Αναφορές για τοξικότητα στην Don't Nod του Life is Strange

Hot
Θέμης Τζούλης
Θέμης Τζούλης

Θέμης Τζούλης  

There is no real life. Just AFK.
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Αναφορές για τοξικότητα στην Don't Nod του Life is Strange

Αναφορές για τοξικότητα στην Don't Nod του Life is Strange

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Σεξουαλικές παρενοχλήσεις, ναζιστικά σύμβολα, bullying και τρανσφοβία! [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 16/2/24] Μια έκθεση από το Γαλλικό συνδικάτο εργαζομένων στη βιομηχανία gaming έχει προκαλέσει ανησυχίες από το προσωπικό της Γαλλικής εταιρείας ανάπτυξης των Life is Strange και Vampyr, Don't Nod.

Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα το Αction RPG Banishers: Ghosts of Eden, μετά τις περσινές επιτυχίες της, τα Jusant και Harmony: The Fall of Reverie. H έκθεση από το γαλλικό συνδικάτο Le Syndicat des Travailleurs et Travailleuses du Jeu Vidéo (STJV) υποστηρίζει ότι το προσωπικό της Don't Nod υπόκειται σε κακή διαχείριση από την εταιρεία λόγω της ανάγκης να ισορροπήσει πολλά project με συχνή αλλαγή προθεσμιών, αντιφατικές οδηγίες και "έλλειψη μακροπρόθεσμου οράματος" για την ευημερία του εργατικού δυναμικού. Το STJV δήλωσε ότι "[οι συνθήκες] προκαλούν στρες και εξουθένωση περιμένοντας τις αποφάσεις της διοίκησης. Το STJV εκφράζει ανησυχία για τους ψυχοκοινωνικούς κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι της Don't Nod, λαμβάνοντας υπόψη τον σημαντικό αριθμό αναφορών για δυσαρέσκεια και απουσίες λόγω ασθενειών."

Η Don't Nod επιβεβαίωσε ότι είχε δει την έκθεση του STJV και τώρα είναι εμπλεκόμενη με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και διεξάγει συνεδρίες ερωτήσεων-απαντήσεων σε όλη την εταιρεία για να συλλέξει πληροφορίες και να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες. Η έκθεση ισχυρίζεται ότι η επιτυχία του Jusant "απέτυχε να ανταποκριθεί στις εμπορικές προσδοκίες" των ανώτερων στελεχών της εταιρείας, οι οποίοι στη συνέχεια διασκόρπισαν την ομάδα του σε άλλα project σε διάστημα δύο μηνών όπου το προσωπικό έμεινε στο σκοτάδι σχετικά με το μέλλον του. Η έκθεση επισημαίνει επίσης ότι "όλες" οι ομάδες υπολειτουργούν, με την κατάσταση να αποτελεί "κίνδυνο για την υγεία των εργαζομένων.

[UPDATE: 5/4/24 - Σεξουαλικές παρενοχλήσεις, ναζιστικά σύμβολα, bullying και τρανσφοβία] 12 νυν και πρώην εργαζόμενοι της Don't Nod κάνουν λόγο για τοξικό εργασιακό περιβάλλον στην εταιρεία. Υπάρχουν υπάλληλοι που προσβάλουν άλλους συναδέλφους, γίνεται bullying μεταξύ εργαζομένων, υπάρχουν περίοδοι crunch στην κυκλοφορία των games, ενώ η διοίκηση της εταιρείας κατηγορείται ότι "εξουθενώνει" τους υπαλλήλους της!

Το παράδοξο είναι ότι η Γαλλική εταιρεία παρουσιάζει το δήθεν "inclusivity" και "diversity" στα games της. Οι εργαζόμενοι της Don't Nod μίλησαν για σεξουαλικές παρενοχλήσεις, εκφοβισμούς, τρανσφοβία (σ.σ. ειρωνικό για μια εταιρεία ανάπτυξης που έφτιαξε το Tell Me Why με πρωταγωνιστή έναν τρανς) και τοξικότητες διαφόρων τύπων. Η διοίκηση της εταιρείας άφησε αυτές τις αναφορές "χωρίς εξήγηση για πολλούς μήνες". Υπήρχε για παράδειγμα σεξουαλική παρενόχληση και επιθετικότητα από έναν lead developer προς γυναίκες της εταιρείας. Η διοίκηση είπε ότι πρώτα απάντησε στα παράπονα των εργαζομένων μετακινώντας τα γραφεία της ομάδας του πιο μακριά από άλλα τμήματα, αντί να λάβει μέτρα για την αντιμετώπιση του. συμπεριφορά άμεσα. Το εν λόγω μέλος του προσωπικού, ωστόσο, τελικά έφυγε από την εταιρεία.

Ομοίως, η ομάδα της Deck Nine - που περιγράφεται ως μια από τις πιο diversive - λέγεται ότι αντιμετώπισε σεξισμό, παρενόχληση, εκφοβισμό, τρανσφοβία, μικροεπιθετικότητες, αποξένωση και πολλά άλλα από την Don't Nod, ενώ ιδιαίτερες καταγγελίες υποβλήθηκαν στον πρώην Creative Lead της Deck Nine, Zak Garriss. Οι καταγγελίες είχαν να κάνουν για «προσωπικά όρια που ξεπεράστηκαν, δηλαδή παρενοχλήσεις στις γυναίκες», ενώ ο Garriss αντέκρουσε τα επιχειρήματα αυτά. Υπήρχαν επίσης περιπτώσεις όπου «έκανε επιθέσεις εναντίον όσων διαφωνούσαν μαζί του στη δουλειά», ειδικά εκείνων που «μάχονται για πιο στοχαστικές, αυθεντικές ή ευαίσθητες απεικονίσεις χαρακτήρων».

Ο Garriss λέγεται ότι «επίπληξε» το προσωπικό που ρώτησε για την σχετικά καθυστερημένη αφαίρεση ενός τρανς χαρακτήρα στο Life is Strange: True Colours και κατηγορείται ότι δεν ήθελε πεισματικά να ακούσει το προσωπικό που εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με «προβληματικές» πτυχές του Life is Strange: True Colors. Αυτά φέρεται να περιελάμβαναν μια σκηνή που τελικά αφαιρέθηκε, στην οποία το ποτό της ηρωίδας Alex πέφτει σε ένα μπαρ, κάτι που αρκετοί υπάλληλοι θεώρησαν ότι θα μπορούσε να «είναι κάτι που θα προκαλέσει» ορισμένους παίκτες και κάτι σε ένα από τα φινάλε του παιχνιδιού που ορισμένοι στην αφηγηματική ομάδα θεώρησαν ως «προβληματική απεικόνιση μεταναστών εργαζομένων». Ο Garriss φέρεται να κατηγόρησε όσους ήταν ενάντια στο έργο του και είπε ότι «κόλλησαν υπερβολικά στις πολιτικές ιδεολογίες».

Αργότερα, ο Garriss «αποστασιοποιήθηκε» από την ομάδα των σεναριογράφων και συνεργάστηκε με ένα ακόμη άτομο από την διοίκηση για να «πάρει τις περισσότερες αποφάσεις για την ιστορία, ξαναγράφοντας έργα από άλλους σεναριογράφους, χωρίς να τους επιτρέψει να δώσουν σχόλια για αλλαγές, ακόμη και σε ιστορίες που επικεντρώνονται σε περιθωριοποιημένους χαρακτήρες».

Ο Garriss δήλωσε: «Σε όλη μου την καριέρα, δεν έχω δουλέψει ποτέ με σεναριογράφους που ήταν τόσο δημιουργικά άκαμπτοι, ανταγωνιστικοί προς τη διαφορετικότητα ή λιγότερο διατεθειμένοι να ακούσουν ή να συμβιβαστούν όσο λίγοι εκλεκτοί αυτής της ομάδας. ." Ο Garriss ισχυρίζεται επίσης ότι η δουλειά της αφηγηματικής ομάδας στο True Colors ήταν "τόσο φτωχή, που το παιχνίδι απειλήθηκε πραγματικά με ακύρωση" και ότι αργότερα προσπάθησε να μειώσει την "επιρροή" ορισμένων μελών της ομάδας επειδή "η συμπεριφορά τους έγινε αντιεπαγγελματική, περισσότερο ανταγωνιστική και καταγγελτική απέναντί μου για την τοξικότητα , η οποία ήταν στην πραγματικότητα αποτέλεσμα της συμπεριφοράς τους». 

Ο Garriss τελικά έφυγε από την Deck Nine οικειοθελώς, αλλά πρώτα οι συνάδελφοί του είχαν αναφέρει την συμπεριφορά του στη διοίκηση. Η ηγεσία της Deck Nine λέγεται για άλλη μια φορά ότι άργησε να λάβει σοβαρά υπόψη τα παράπονα των εργαζομένων, με τη διοίκηση να προσπαθεί αργότερα να επαναφέρει τον Garriss για να διορθώσει κάτι σε ένα άλλο project - μια απόφαση που οδήγησε πολλούς σεναριογράφους να υποβάλουν τις παραιτήσεις τους.

Οι αναφορές των 12 εργαζομένων υπογραμμίζουν άλλες περιπτώσεις ανησυχητικής συμπεριφοράς, συμπεριλαμβανομένων των ισχυρισμών για την αμετάβλητη απάντηση της ηγεσίας στην ανακάλυψη από υπαλλήλους πέρυσι ότι ένα μέλος του προσωπικού φαινόταν να έχει εισάγει κρυφά ναζιστικά συνθήματα, memes και άλλες προβληματικές εικόνες στο Life is Strange: True Colors.

Τα ναζιστικά σύμβολα
Το Gamespot αναφέρει ότι κάποιοι developers χρησιμοποιούσαν τον αριθμό "88" (κωδική ονομασία για το "Heil Hitler"), το "18" (κωδική ονομασία για το "Adolf Hitler"), το Hagal Rune και ρατσιστικά memes.

Παρότι κάποιοι developers ζήτησαν από την διοίκηση να αφαιρεθούν τα ναζιστικά σύμβολα από το Life is Strange: True Colors, η διοίκηση ήταν πολύ αργή στις αποφάσεις της. Σε μία περίπτωση π.χ. ένα ρατσιστικό meme, έμεινε μέσα στο παιχνίδι, απλά δεν ήταν τόσο εμφανές.

Διαβάστε περισσότερα για τις κυκλοφορίες της Don't Nod, Για εκτενή συζήτηση δείτε το σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or