- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Πρώην developer του The Day Before: "Όποτε διαμαρτυρόμασταν μας απέλυαν"
Πρώην developer του The Day Before: "Όποτε διαμαρτυρόμασταν μας απέλυαν"
HotΠρώην developer του The Day Before: "Όποτε διαμαρτυρόμασταν μας απέλυαν"
Πληροφορίες
Οι ιδρυτές της Fntastic δεν δέχονταν διαφωνίες.
Μετά το κλείσιμο της Fntastic, εταιρείας ανάπτυξης του The Day Before, ορισμένοι developers έχουν βγει δημόσια κι αρχίζουν να κατακρίνουν τι τακτική ακολουθούσε η εταιρεία και πως λειτουργούσε.
Ένας πρώην developer της εταιρείας, δήλωσε στο DualShockers: «Κανείς από την ομάδα μας δεν ξέρει γιατί το ονόμασαν MMO. Ήταν πάντα ένα Shooter τρίτου προσώπου με κάποιους μηχανισμούς Co-op. Δεν εφαρμόστηκε ούτε ένας μηχανισμός RPG. Τα skills ήταν μια ιδέα και ήταν στο στάδιο του prototype, αλλά τίποτα περισσότερο. Δεν υπήρχε τρόπος να βάλουμε πολλούς ανθρώπους στον κόσμο ή να κάνουμε τον κόσμο μεγαλύτερο. Από την αρχή, η ιδέα ήταν ότι οι servers θα ήταν κάτω από 100 άτομα - αυτό δεν είναι MMO. Χωρίς races, χωρίς raids, κλειστά hubs. Έτσι είναι για πάνω από δύο χρόνια».
Όταν η πηγή ρωτήθηκε για την κατεύθυνση που πήρε η πλευρά του μάρκετινγκ του The Day Before σε σύγκριση με το πραγματικό προϊόν, είπαν ότι "κανείς δεν μπορούσε να το εξηγήσει αυτό". Ο developer πρόσθεσε ότι υπήρξε έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ της ευρύτερης ομάδας και των ιδρυτών της Fntastic, Έντουαρντ και Αϊσέν Γκοτόβτσεφ. Οι ιδρυτές «πήραν κάθε απόφαση παιχνιδιού και σχεδιασμού» και όποιος διαφωνούσε μαζί τους κινδύνευε να χάσει τη δουλειά του. "Πολλές καλές ιδέες από την ομάδα μας αγνοήθηκαν επειδή ο Γκοτόβτσεφ δεν τις ενέκρινε", είπε η πηγή, υπογραμμίζοντας τη φωνητική συνομιλία ως παράδειγμα.
Ο developer πρόσθεσε: "Όποιος παραπονέθηκε πάρα πολύ διώχτηκε από την ομάδα. Πολλές ανόητες ιδέες εφαρμόστηκαν, αφαιρέθηκαν και εφαρμόστηκαν ξανά, επειδή οι αδερφοί-ιδρυτές νόμιζαν ότι ήξεραν καλύτερα από εμάς για το τι ήθελε ο κόσμος. Χάθηκε τεράστιος χρόνος και δουλειά επειδή οι δουλειές έπρεπε να γίνει και να ξαναγίνει. Το να διαφωνείς με τις απόψεις των ιδρυτών, ακόμα κι αν φαινόταν προφανές, κινδύνευες να απολυθείς. Όταν επρόκειτο για έντονες διαφωνίες, συνήθως λύνονταν οι συμβάσεις. Οι εργαζόμενοι συχνά απέφευγαν την άμεση σύγκρουση μαζί τους επειδή φοβούνταν μήπως χάσουν τη δουλειά τους."
Ο πρώην προγραμματιστής είπε ότι η ομάδα του The Day Before δεν είχε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το γιατί το στούντιο έκλεισε πέρα από ορισμένα στατιστικά στοιχεία αγορών και ότι το παιχνίδι ήταν "οικονομικά ανεπιτυχές". Πρότειναν ότι η τελική απόφαση για το κλείσιμο ήρθε από τον publisher Mytona, δηλώνοντας ότι «δεν πίστευαν ότι οι διευθύνοντες σύμβουλοι πήραν χρήματα από τις πωλήσεις» του The Day Before.
Ωστόσο, ο developer επιβεβαίωσε προηγούμενες αναφορές από το Reddit ότι πουλήθηκαν περίπου 200.000 αντίτυπα του The Day Before. Από αυτά, μέχρι στιγμής έχουν επιστραφεί περίπου 90.000.
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με οικονομικά αρχεία που κατατέθηκαν στις αρχές της Σιγκαπούρης (όπου έδρευε το γραφείο της Fntastic), το στούντιο είχε έσοδα 3,4 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Όπως κοινοποιήθηκε από το Yahoo Gaming SEA, το στούντιο έμεινε με περίπου 840 χιλιάδες S$ μετά από φόρους και διάφορα άλλα έξοδα. Και οι δύο ιδρυτές του πληρώθηκαν συνολικά 200 χιλιάδες S$ και περίπου 308 χιλιάδες S$ χρησιμοποιήθηκαν για έξοδα ταξιδιού. Δεν φαίνεται να πληρώθηκε κανένας υπάλληλος με έδρα τη Σιγκαπούρη.
Η Yahoo Gaming SEA αναφέρει ότι τόσο ο Eduard όσο και ο Aisen Gotovtsev επένδυσαν 50.000 $ S$ έκαστος ως κεφάλαιο, αλλά για ποιο σκοπό διατέθηκαν αυτά τα χρήματα είναι ασαφές. Όπως σημείωσε η Yahoo Gaming SEA, θα μπορούσε να ήταν για λόγους εργασίας ή διαμονής. Η Fntastic δεν έλαβε επιχορηγήσεις για τα έργα της στη Σιγκαπούρη.
Δείτε ποιες δύο εταιρείες τρόλαραν το κλείσιμο της Fntastic και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.