- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Σε Δημοτικό στα Ιωάννινα εκπαιδευτικός διδάσκει ιστορία μέσω του Assassin's Creed απ' το 2015
Σε Δημοτικό στα Ιωάννινα εκπαιδευτικός διδάσκει ιστορία μέσω του Assassin's Creed απ' το 2015
HotΣε Δημοτικό στα Ιωάννινα εκπαιδευτικός διδάσκει ιστορία μέσω του Assassin's Creed απ' το 2015
Πληροφορίες
Η Ubisoft έφτιαξε διδακτικό mode απ' τον ίδιο.
Ο εκπαιδευτικός Μιχάλης Μερτζιανίδης διδάσκει ιστορία σε δημοτικό των Ιωαννίνων με το Assassin's Creed.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, ο Μερτζιανίδης λέει ότι καταρρίπτει τον μύθο ότι "Τα video games είναι κακά", καθώς διδάσκει στο 10ο Δημοτικό Ιωαννίνων από το 2015.
Στο γιατί επέλεξε ο AC Odyssey, ο δάσκαλος δήλωσε: "Βλέποντας το Assassin's Creed Odyssey βρήκα κάποιες ευκαιρίες σχετικά με την πιστότητα της εποχής που αναφέρεται και των πληροφοριών που δίνονται. Το 2015 αποφασίσαμε να το δοκιμάσουμε στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων (σ.σ. τότε δεν είχε βγει το Assassin's Creed Odyssey με την Αρχαία Ελλάδα). Πήραμε μία 6η τάξη, χωρίσαμε τα παιδιά σε τρεις ομάδες, μία ομάδα ανέλαβε την πειρατεία, μία την Γαλλική Επανάσταση και μία την βιομηχανική επανάσταση στην Αγγλία, πήραμε 3 διαφορετικά Assassin's creed, τους ζητήσαμε να βρουν πληροφορίες για όλα αυτά, τα παιδιά μάζεψαν πληροφορίες, ιστορικά στοιχεία και οτιδήποτε μάζεψαν τους βάζαμε μέσα στην εποχή χρησιμοποιώντας ένα PlayStation και το αντίστοιχο παιχνίδι και έβλεπαν να ζωντανεύει μπροστά τους ο κόσμος".
Η δημοσιογράφος της ΕΡΤ ρώτησε την διευθύντρια του σχολείου Σοφία Γεροπετρίτου, τι γίνεται για τους σκοτωμούς και τις δολοφονίες που υπάρχουν στα Assassin's Creed (σ.σ. η σειρά είναι 18+ στην Ευρώπη, στη Βρετανία 16+ και στην Αυστραλία 15+, ενώ οι μαθητές δημοτικού είναι μικρότεροι). Η κα Γεροπετρίτου είπε ότι το 2015 ήταν τότε υποδιευθύντρια στο σχολείο και δήλωσε: "Το πλαισιώσαμε μουσικά και εικαστικά φτιάχνοντας κοστούμια για εκείνη την εποχή. Ο τότε διευθυντής κος. Βασδέκης το δέχτηκε και ήταν ανοιχτός άνθρωπος για καινοτομίες στην εκπαίδευση. Και ο Μιχάλης (Μερτζιανίδης) είναι χρόνια στο σχολείο κι είναι πάντα καινοτόμος. Είναι ο ορισμός της διαθεματικότητας που είναι ζητούμενο στην εκπαίδευση και ήταν ο ενθουσιασμός των παιδιών μεγάλος".
Ο δάσκαλος Μιχάλης Μερτζιανίδης είπε ότι "Τα παιδιά ρωτούσαν πόσους εχθρούς θα φάμε;" και τους απαντούσε "Κανέναν". Κάποιοι ήθελαν να παίξουν και τους έλεγε χαριτολογώντας: "Όποιος έχει στο παιχνίδι μεγαλύτερο level από μένα μπορεί να το πάρει" (μιας και ο ίδιος έχει υψηλό level στα games της σειράς) αλλά κανείς απ' τους μαθητές δεν είχε υψηλότερο level! Πρόσθεσε ότι: "Οι μαθητές το είδαν με ενθουσιασμό και τότε δεν υπήρχε καθόλου ως εκπαιδευτικό μέσο το παιχνίδι, το οποίο βγήκε στην πορεία, οπότε για να το κάνουμε είχα ψάξει όλο το παιχνίδι και ήξερα που να πάω και τι να κάνω. Απέφευγα τα πάντα και επικεντρωνόμουν στις ιστορικές πληροφορίες. Πήγε πολύ καλά. Αποφύγαμε την παπαγαλία. Συμμετείχαν ενεργά. Σήμερα τα πρώτα παιδιά που είναι φοιτητές το θυμούνται ακόμα. Τα παιδιά τα στείλαμε στη Ubisoft στην οποία άρεσε η ιδέα και στα επόμενα games που βγήκαν τότε, τα Assassin's Creed Origins και Assassin's Creed Odyssey στην Αρχαία Ελλάδα, δημιούργησαν ένα εκπαιδευτικό ένθετο μέσα στο παιχνίδι, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας".
Διαβάστε το review του Assassin's Creed Odyssey και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.