Η Unity ακύρωσε την χρέωση των developers για κάθε install των games

Hot
Ερμής Δερβίσης
Η Unity ακύρωσε την χρέωση των developers για κάθε install των games

Η Unity ακύρωσε την χρέωση των developers για κάθε install των games

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Μετά από αντιδράσεις. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 13/9/23] Η Unity ανακοίνωσε ότι από το 2024 θα χρεώνει τους developers για κάθε εγκατάσταση game και έχει λάβει πολύ αρνητικά σχόλια.

Μέσω της Unity έχουν δημιουργηθεί αρκετά αξιόλογα games όπως τα Tunic, Cuphead, Hollow Knight, Citizen Sleeper, RimWorld, Outer Wilds, Fall Guys, Ori and the Blind Forest και Cities: Skylines και ως τώρα ήταν διαθέσιμη στους developers μέσω συνδρομητικών πακέτων. Όσοι είχαν έσοδα ή χρηματοδοτήσεις λιγότερες των 100.000 δολαρίων το χρόνο είχαν το Unity Personal licence, ενώ όσοι έφταναν τα 200.000 είχαν το Unity Plus. Αυτοί που είχαν παραπάνω έπαιρναν την συνδρομή Unity Pro. Από την 1η Ιανουαρίου του 2024, οι developers θα πρέπει να πληρώνουν μηνιαίως έξτρα χρήματα για κάθε game που γίνεται install από τους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των re-installs και των installs σε πολλές συσκευές. Η νέα πολιτική θα ισχύει για όσες ομάδες ανάπτυξης είχαν έσοδα περισσότερα από 200.000 δολάρια τον τελευταίο χρόνο και περισσότερα από 200.000 installs. Όσοι έχουν συνδρομές Unity Pro και Unity Enterprise θα αρχίσουν να χρεώνονται μόλις περάσουν το 1 εκατομμύριο installs και το 1 εκατομμύριο δολάρια σε έσοδα.

Οι συνδρομητές του Unity Personal θα πληρώνουν 0.20 δολάρια για κάθε install και οι συνδρομητές των Unity Pro και Enterprise θα πληρώνουν 0.15 και 0.125 δολάρια αντίστοιχα μόλις φτάνουν το εκατομμύριο. Επιπλέον η βαθμίδα Unity Plus θα καταργηθεί, πράγμα που σημαίνει ότι όσοι θέλουν τις πιο προηγμένες λειτουργίες της μηχανής γραφικών θα πρέπει να πληρώσουν 2.000 δολάρια το χρόνο, δηλαδή 1.600 δολάρια παραπάνω από το Unity Plus. Οι νέες πολιτικές θα ισχύουν και για όλα τα games που βρίσκονται ήδη στην αγορά, πράγμα που ίσως κάνει τα πράγματα περίπλοκα για όσα games βρίσκονται σε υπηρεσίες όπως το Game Pass ή όσα έχουν αποκτηθεί παράνομα, ή ακόμα και για τα δωρεάν giveaways.

Οι αντιδράσεις της βιομηχανίας είναι αναμενόμενα αρνητικές και αρκετοί developers ήδη δηλώνουν ότι θα αλλάξουν μηχανές γραφικών. Ο Dan Marshal, δημιουργός των Lair of the Clockwork God, The Swindle και άλλων από την Size Five Games δήλωσε: Είναι μία καταστροφή. "Θα μεταφερθώ στην Unreal μόλις μπορέσω. Τα περισσότερα indies απλά δεν έχουν τους πόρους για να αντιμετωπίσουν αυτά τα logistics. Οι publishers θα παίρνουν λιγότερα Unity games επειδή πλέον θα υπάρχει ένα έξτρα κόστος. Το πώς αυτό θα μετριέται δεν είναι συγκεκριμένο και φαίνεται ότι δεν το έχουν σκεφτεί αρκετά. Αρκετοί θα το εκμεταλλεύονται για review bombing, πράγμα που θα κοστίζει στους developers. Αν κάποιος αγοράσει το παιχνίδι στο Steam και το εγκαταστήσει σε 3 συσκευές, οι developers θα πρέπει να κάνουν τριπλές πληρωμές; Πλέον το Game Pass θα είναι ένας πονοκέφαλος και η λίστα συνεχίζεται. Όλο είναι απλά απαίσιο και πρέπει να αλλάξουν γνώμη αμέσως αλλιώς όλοι οι developers που ξέρω θα αλλάξουν μηχανή αύριο."

Ο Marshal συνέχισε: "Έχω λίγα project αυτή τη στιγμή στην Unity και έχουν προχωρήσει τόσο που η αλλαγή της μηχανής γραφικών δεν γίνεται και νιώθω άρρωστός μόνο που το σκέφτομαι. Μία απαίσια πολιτική, πιθανότατα εμπνευσμένη από τους λεφτάδες. Είμαι πραγματικά θυμωμένος. Χρησιμοποιώ την Unity εδώ και 10 χρόνια, μία πολύ μεγάλη επένδυση στο σύστημα και σε λίγο θα την πετάξω όπως είναι."

Διαβάστε επίσης για τις απολύσεις στην Unity και συζητήστε για αυτή στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or