- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Οικονομικά προβλήματα για την Ubisoft
Οικονομικά προβλήματα για την Ubisoft
Οικονομικά προβλήματα για την Ubisoft
Πληροφορίες
Ο CEO ζήτησε συγγνώμη από τους εργαζόμενους. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 14/1/23] Η Ubisoft περνάει δύσκολη περίοδο καθώς έχει ακυρώσει συνολικά 7 games (τα 3 αυτό το μήνα), ενώ μετέθεσε και την ημερομηνία κυκλοφορίας του Skull and Bones.
Η τιμή της μετοχής της έπεσε κατά 19%, μία από τις μεγαλύτερες πτώσεις στην ιστορία της. Με αφορμή όλα αυτά τα γεγονότα, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Yves Guillemot, δήλωσε: "Η μπάλα είναι στο γήπεδο σας τώρα για να κυκλοφορήσετε τα games στην ώρα τους και στο αναμενόμενο επίπεδο ποιότητας". Οι αναρίθμητες καθυστερήσεις της εταιρείας είχαν "βαρύνει". τα κόστη μας και μείωσαν τα σχετικά έσοδα». Ο Guillemot είπε στο προσωπικό ότι χρειάζεται την «πλήρη ενέργεια και τη δέσμευσή του» προκειμένου να βεβαιωθεί ότι η Ubisoft «επιστρέφει στο δρόμο της επιτυχίας».
Ο Guillemot, ο οποίος επρόκειτο να αποκτήσει 624.824 ευρώ πέρυσι μετά την περικοπή μισθού του 30% — κέρδισε 1,03 εκατ. € το 2021, αλλά ζητάει από το προσωπικό να «είναι ιδιαίτερα προσεκτικό και στρατηγικό» με τις «δαπάνες και τις πρωτοβουλίες» του, προκειμένου να διασφαλίσει ότι η εταιρεία είναι «όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική και λιτή».
Η Ubisoft θα χρειαστεί οπωσδήποτε σκληρή δουλειά από όλους στην εταιρεία για να σταθεροποιηθεί οικονομικά. Η ακύρωση των 7 games δείχνει ότι η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή. Φυσικά μετά από όλα αυτά, όπως έχουμε επαναλάβει πολλές φορές στο GameWorld, η εταιρεία είναι από τις πρώτες υποψήφιες για αγορά, αφού έχει δεκάδες γνωστές gaming σειρές, όπως τα Assassin's Creed, Far Cry, Splinter Cell, Watch Dogs και πολλά άλλα ακόμη.
[UPDATE: 18/1/23 - Ο CEO ζήτησε συγγνώμη] Ο Yves Guillemot ζήτησε συγγνώμη για την δήλωσή του προς τους εργαζόμενους, ότι θα πρέπει δηλαδή με την αποδοτικότητά τους να αλλάξουν την κατάσταση στην οποία έχει φτάσει η εταιρεία.
Συγκεκριμένα, σε νέα του δήλωση προς τους εργαζόμενούς του, είπε: «Άκουσα τα σχόλιά σας και λυπάμαι που τα σχόλιά μου έγιναν αντιληπτά έτσι». Στη συνέχεια είπε ότι ήθελε να μεταφέρει το «ταλέντο και την ενέργεια» του προσωπικού της εταιρείας και αναφέρθηκε στη διαδικασία παραγωγής της ως «συλλογικό ταξίδι». Αρκετές πηγές είπαν στο Kotaku ότι η συγγνώμη απέτυχε να κατευνάσει τις ανησυχίες τους σχετικά με την κατεύθυνση της εταιρείας και ότι η συνάντηση δεν είχε πολλές λεπτομέρειες για το πως θα βελτιωθεί η κατάσταση.
Διαβάστε για την επιστροφή των games της Ubisoft στο Steam (δείγμα του ότι η εταιρεία ήθελε εδώ και καιρό να αυξήσει τα έσοδά της με κάθε τρόπο) και συζητήστε για την εταιρεία στο σχετικό forum topic.