Η Microsoft βάζει διαφημίσεις παγκοσμίως για να "πιέσει" για την εξαγορά της Activision Blizzard

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Η Microsoft βάζει διαφημίσεις παγκοσμίως για να "πιέσει" για την εξαγορά της Activision Blizzard

Η Microsoft βάζει διαφημίσεις παγκοσμίως για να "πιέσει" για την εξαγορά της Activision Blizzard

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Νέα διαφήμιση στο Λονδίνο. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 8/1/23] Η Microsoft έβαλε μια μεγάλη διαφήμιση στην εφημερίδα The Washington Post, υποστηρίζοντας την εξαγορά της Activision Blizzard, μια από τις λίγες μόνο σημαντικές δημόσιες κινήσεις της εταιρείας για την υποστήριξη της επικείμενης εξαγοράς.

Περιέργως, η διαφήμιση υποστηρίζεται τόσο από την Microsoft όσο και από το σωματείο Εργαζομένων Επικοινωνιών της Αμερικής (CWA), υπογραμμίζοντας το περασμένο έτος τους ελιγμούς της Microsoft για τα εργασιακά δικαιώματα και τα ατομικά δικαιώματα κάθε εργαζόμενου, μιας και οι υπάλληλοί της ήθελαν να δημιουργήσουν σωματεία.

Η Microsoft συνεργάστηκε μαζί με την CWA για να αναγνωρίσει ένα σωματείο εργαζομένων που σχηματίστηκε στην Zenimax, την οποία είχε εξαγοράσει έναντι 7,5 δις δολαρίων. Αυτό είναι μέρος ενός προτύπου της Microsoft να είναι πολύ ανοιχτή δημόσια στη δημιουργία συνδικάτων—σχεδόν σαν να ανταποκρίνεται άμεσα στη συμπεριφορά της ίδιας της Activision Blizzard.

Η διαφήμιση της Microsoft με τίτλο "A New Year Opens New Doors" τονίζει τη φιλική προς τους εργαζόμενους εικόνα που θέλει να προωθήσει η Microsoft: "Καθώς μπαίνουμε σε μια νέα χρονιά, παραμένουμε αφοσιωμένοι στη δημιουργία των καλύτερων χώρων εργασίας που μπορούμε για ανθρώπους που ζουν στον τομέα της τεχνολογίας», αναφέρει. "Αυτό είναι σύμφωνο με τις νέες πρωτοποριακές αρχές εργατικής ουδετερότητας που καθιέρωσαν πέρυσι οι Communications Workers of America και η Microsoft. Κατά τη διάρκεια του 2023, ελπίζουμε να φέρουμε την ίδια συμφωνία και στην Activision Blizzard, την οποία η Microsoft έχει προτείνει να αποκτήσει."

Πιο συγκεκριμένα, οι τελευταίες γραμμές της διαφήμισης λένε ότι η Microsoft δεν ζητά από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου "να αγνοήσει τις ανησυχίες για τον ανταγωνισμό". Αντίθετα, η Microsoft δήλωσε: "Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να διερευνηθούν λύσεις που προστατεύουν τον ανταγωνισμό και τους καταναλωτές, ενώ παράλληλα προωθούν τις ανάγκες των εργαζομένων". Η Microsoft επέκρινε την νομική βάση της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου πριν από λίγο καιρό, αλλά τελικά έκανε στροφή 180 μοιρών.

Αυτό το τελευταίο κομμάτι είναι μια πραγματική έκκληση προς την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου, μια ρυθμιστική υπηρεσία στην οποία παραχωρούνται ευρείες εξουσίες από το Κογκρέσο των ΗΠΑ να εγκρίνει ή να απορρίπτει εταιρικές εξαγορές και συγχωνεύσεις.

[UPDATE: 13/4/23 - Νέα διαφήμιση, στο μετρό του Λονδίνου] Η Microsoft συνεχίζει να βάζει διαφημίσεις και αυτή τη φορά βγήκε επέλεξε το μετρό του Λονδίνου, όπου διαφημίζει και πάλι πως θα φέρει τα games της Activision Blizzard σε κάθε format, με το Game Pass. Η διαφήμιση λέει: "Call of Duty. Για 150 περισσότερους παίκτες". Ο αριθμός αφορά Nintendo Switch, Nvidia και άλλες συνεργασίες της Αμερικάνικης εταιρείας.

Διαβάστε περισσότερα για την αγωγή της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου των ΗΠΑ.

Διαβάστε επίσης τις χώρες που ενέκριναν την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft και συζητήστε για την Microsoft στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or