- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Έρευνα: Το 39% των gamers προτιμάει τα live-as-service games και το 61% τα υπόλοιπα
Έρευνα: Το 39% των gamers προτιμάει τα live-as-service games και το 61% τα υπόλοιπα
Έρευνα: Το 39% των gamers προτιμάει τα live-as-service games και το 61% τα υπόλοιπα
Πληροφορίες
Όσοι παίζουν όμως τα live-as-service ασχολούνται μαζί τους περισσότερο καιρό.
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Fandom, το 39% των gamers προτιμούν τα live-as-service games, δηλαδή εκείνα που κυκλοφορούν συνήθως ως free-to-play με μικροσυναλλαγές (σ.σ. όπως τα Call of Duty: Warzone) και το 61% τα πιο παραδοσιακά games (buy-to-play), τύπου God of War: Ragnarok ή γενικά άλλα games τα οποία απαιτούν αγορά.
Οι gamers προτιμούν κατά 61% τα παραδοσιακά games γιατί απαιτούν λιγότερη προσπάθεια και υποχρέωση εκ μέρους τους. Ο λόγος είναι ότι δεν θέλουν να εγγραφούν σε μία συνδρομή για να παίξουν ένα παιχνίδι, ενώ πρόσθεσαν ότι θέλει πολύ δουλειά για να συμβαδίζεις με τους τίτλους live-as-service. Αυτό που αρέσει στους θαυμαστές στο μοντέλο live-as-service είναι ότι υπάρχει πάντα κάτι νέο και ενδιαφέρον να παίζεται σε ένα παιχνίδι, μαζί με τη δυνατότητα να παίζουν free-to-play. Πράγματι, games όπως το Fortnite και το Call of Duty: Warzone, τα οποία είναι και τα δύο δωρεάν, προσφέρουν νέο περιεχόμενο και εκδηλώσεις σε τακτική βάση για να συνεχίσουν να προσελκύουν τους παίκτες.
Η έρευνα του Fandom διαπίστωσε επίσης ότι, όπως θα μπορούσε κανείς να φανταστεί, οι τίτλοι live-as-service, όπως το Genshin Impact έχουν μια γενικά πιο ενεργή βάση παικτών, με το 63,2% να λέει ότι παίζει ενεργά το παιχνίδι. Αντίθετα, όσοι αγόρασαν για παράδειγμα το τελευταίο Zelda του Nintendo Switch, δήλωσαν σε ποσοστό 19,8% ότι παίζουν ακόμη ενεργά το παιχνίδι.
Πάντως η Sony ετοιμάζει 10 live-as-service games μέχρι το 2026 και δείχνει μεγαλύτερο ενθουσιασμό για το συγκεκριμένο trend. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι η σειρά Star Wars έχει 102 εκατομμύρια fans στην Αμερική και ότι το 84% των Marvel fans έχει "καεί" από τις τόσες πολλές ταινίες που κυκλοφορούν σερί. Η έρευνα διεξήχθη σε 5.000 άτομα ηλικίας 13-54 ετών στην Αμερική και την Αγγλία.
Διαβάστε περισσότερα για την έρευνα που λέει ότι οι gamers έχουν μεγαλύτερα ποσοστά ρατσισμού και σεξισμού από τους non-gamers.
Συζητήστε για τις έρευνες στα video games στο σχετικό forum topic.