- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Έρευνα λέει ότι οι gamers έχουν μεγαλύτερα ποσοστά ρατσισμού και σεξισμού από τους non-gamers
Έρευνα λέει ότι οι gamers έχουν μεγαλύτερα ποσοστά ρατσισμού και σεξισμού από τους non-gamers
Έρευνα λέει ότι οι gamers έχουν μεγαλύτερα ποσοστά ρατσισμού και σεξισμού από τους non-gamers
Πληροφορίες
Σύμφωνα με την εφημερίδα "Take This".
Η εφημερίδα Take This, η οποία έχει ερευνητικό χαρακτήρα και αποτελεί οργανισμό υπεράσπισης της ψυχικής υγείας (σ.σ. δίνει αρκετή έμφαση στην gaming βιομηχανία) πραγματοποίησε μια έρευνα με τίτλο "Identity fusion and extremism in gaming cultures". Η τοξικότητα γνωρίζουμε ότι υπάρχει κυρίως στα online games, ωστόσο η έρευνα ανιχνεύει τον ρόλο της "συγχώνευσης ταυτότητας" σε τοξικά gaming communities.
Η έρευνα αναλύει ότι οι gamers επηρεάζονται από ομάδες άλλων gamers που είναι ήδη τοξικές και τους αναγκάζει να υιοθετήσουν συμπεριφορές υπέρ της ομάδας. Μιλώντας στο Vice, μια από τις συγγραφείς της μελέτης, η Δρ. Rachel Kowert, τόνισε ότι τα ευρήματά της αναφέρονται σε αυτό το μικρότερο, τοξικό τμήμα της κοινότητας των games που δείχνει σημάδια κουλτούρας «παιχνιδιών» που κυριαρχεί στον χαρακτήρα τους και ότι δεν βρέθηκε αναφορά ότι ο ευρύτερος πληθυσμός των παικτών είναι ακραίος.
Η συγχώνευση ταυτότητας είναι όταν η κοινωνική ταυτότητα και η ατομική ταυτότητα, συγχωνεύονται και δεν μπορείς να τα χωρίσεις. Ο τρόπος με τον οποίο φαίνεται να αναπτύσσεται η σύντηξη τους κάνει πιο επιρρεπείς σε πιο ακραίες συμπεριφορές».
Η έρευνα περιελάμβανε τρεις μελέτες στις οποίες συμμετείχαν εκατοντάδες άνθρωποι που έπαιζαν βιντεοπαιχνίδια και ανέλυσαν τις πεποιθήσεις τους, όπως αν σχετίζονται με τον δεξιό αυταρχισμό ή ακροδεξιά κινήματα ή τις απόψεις τους για τις γυναίκες και τις μειονοτικές ομάδες (όπως οι LGBT).
Στη συνέχεια, οι μελέτες προσπάθησαν να συσχετίσουν την συγχώνευση ταυτότητας, θέτοντας ερωτήσεις όπως το αν πίστευαν ότι οι gamers «κάνουν ισχυρή την κουλτούρα του gaming» και πόσο πρόθυμοι θα ήταν να «πολεμήσουν κάποιον» επειδή «γελοιοποιούν την κουλτούρα του gaming».
Άνθρωποι που προσδιορίζονται έντονα ως «gamers» είναι πιο επιρρεπείς στον ρατσισμό και τον σεξισμό, σύμφωνα με την μελέτη αυτή. Μία από τις μελέτες λέει ότι τρεις μεταβλητές ατομικής διαφοράς (μοναξιά, αποφυγή προσκόλλησης, αγχώδης προσκόλληση) αλληλεπιδρούν επίσης με τη συγχώνευση ταυτότητας όταν παίζουν. Όσοι είναι επιρρεπείς επηρεάζονται πιο εύκολα.
Η τρίτη και τελευταία μελέτη εξέτασε μεμονωμένες κοινότητες και διαπίστωσε ότι η αντικοινωνική συμπεριφορά συσχετίστηκε ισχυρότερα με ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι στο Call of Duty σε σύγκριση με ένα Co-op game στο Minecraft.
«Όταν η ταυτότητα του παίκτη είναι πολύ βασική για το ποιος είσαι ως άτομο, αυτό φαίνεται να αντικατοπτρίζει αυτό που ονομάζουμε τοξική κουλτούρα παικτών. Τείνει να αντικατοπτρίζει περισσότερο αποκλεισμό άλλων ατόμων παρά συμπερίληψη—έτσι δημιουργούνται πράγματα όπως ο ρατσισμός, ο σεξισμός και ο μισογυνισμός», είπε ο Kowert στο Vice. «Όλα αυτά τα πράγματα που γνωρίζουμε ότι υπάρχουν στους χώρους των games φαίνεται να εσωτερικεύονται από εκείνους που ταυτίζονται πολύ στενά ως μέρος της gaming κοινότητας».
Η μελέτη ολοκληρώνεται αναγνωρίζοντας ορισμένους περιορισμούς, όπως μόνο την έρευνα των Αμερικανών παικτών και όχι την εξερεύνηση ευρύτερων ειδών των games ή εξωτερικών χώρων, όπως το Discord και το Twitch.
Η Kowert είπε ότι δεν ήθελε η έρευνά της να χρησιμοποιηθεί για να επιτεθεί στην ευρύτερη κοινότητα των gamers, καθώς είναι σαφές ότι «δεν λέει ότι όλα τα games είναι κακά ή ότι όλοι οι παίκτες είναι εξτρεμιστές». «Νομίζω ότι τα παιχνίδια είναι υπέροχα μέρη που έχουν περισσότερα θετικά πράγματα να προσφέρουν από αρνητικά πράγματα σε όλα τα επίπεδα», κατέληξε.
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το τι γίνεται όταν δύο gamers παίζουν multiplayer game. Συζητήστε για τις έρευνες στα video games στο σχετικό forum topic.