Πτώση στα livestreams για Twitch, Facebook και YouTube Gaming

Πτώση στα livestreams για Twitch, Facebook και YouTube Gaming

Πτώση στα livestreams για Twitch, Facebook και YouTube Gaming

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Στα υψηλότερα της η κατηγορία Just Chatting.

Το περασμένο τρίμηνο, παρατηρήθηκε μία πτώση στην ανάπτυξη του Twitch, του YouTube Gaming και του Facebook Gaming.

Αυτό το τρίμηνο, η τάση αυτή συνεχίζεται, με τις τρεις πλατφόρμες να γνωρίζουν πτώση συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο. Το Twitch παραμένει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για streams, με 5,64 ώρες παρακολούθησης και 9,6 εκατομμύρια κανάλια να κάνουν streams. Παρά την πτώση η κατηγορία Just Chatting έφτασε τις υψηλότερες ώρες παρακολούθησης με 828 εκατομμύρια σε ένα τρίμηνο.

 

Κύρια σημεία:

  • Οι ώρες παρακολούθησης μειώθηκαν κατά 8,4% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Οι ώρες που έγιναν streams μειώθηκαν κατά 12% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Το Just Chatting έφτασε τις υψηλότερες ώρες παρακολούθησης του.
  • Η Riot Games ήταν η εταιρεία ανάπτυξης με τις περισσότερες ώρες παρακολούθησης.

 

 

Ώρες παρακολούθησης ανά εξάμηνο σε όλες τις πλατφόρμες:

  • Οι ώρες παρακολούθησης μειώθηκαν κατά 8,4% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Οι viewers παρακολούθησαν 7,36 δισεκατομμύρια ώρες περιεχομένου, πτώση σε σύγκριση με τις 8,06 δισεκατομμύρια ώρες το προηγούμενο τρίμηνο
  • Ανά χρόνο, οι ώρες παρακολούθησης μειώθηκαν κατά 18,1%, από 8,99 δισεκατομμύρια ώρες το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

 

Ώρες που έγιναν streams σε όλες τις πλατφόρμες:

  • Οι ώρες που έγιναν streams μειώθηκαν κατά 12% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Οι streamers μετέδωσαν 220 εκατομμύρια ώρες περιεχομένου μοιρασμένες σε όλες τις πλατφόρμες, μείωση από τις 250 εκατομμύρια ώρες το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Ανά χρόνο, οι ώρες που έγιναν streams μειώθηκαν κατά 19,4% από τις 273 δισεκατομμύρια ώρες το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

 

Twitch

Ώρες παρακολούθησης στο δεύτερο τρίμηνο του 2022

  • Οι ώρες παρακολούθησης μειώθηκαν κατά 8% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Οι viewers παρακολούθησαν 5,64 δισεκατομμύρια ώρες live streams στο Twitch το δεύτερο τρίμηνο, πτώση από τις 6,13 δισεκατομμύρια ώρες του προηγούμενου τριμήνου.
  • Ανά χρόνο, οι ώρες παρακολούθησης μειώθηκαν κατά 13,4%, από 6,51 δισεκατομμύρια ώρες το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
  • Το Twitch αντιπροσωπεύει 76,7% των συνολικών ωρών παρακολούθησης.

Ώρες που έγιναν streams το δεύτερο τρίμηνο του 2022

  • Οι ώρες που έγιναν streams το δεύτερο εξάμηνο του 2022 μειώθηκαν κατά 10,8% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Οι Twitch streamers μετέδωσαν 204,2 εκατομμύρια ώρες ζωντανά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, πτώση από τις 229 εκατομμύρια ώρες του πρώτου τριμήνου.
  • Ανά χρόνο, οι ώρες που έγιναν streams, μειώθηκαν κατά 16% από τις 243 εκατομμύρια ώρες το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
  • Το Twitch αντιπροσωπεύει το 92,7% των συνολικών ωρών που έγιναν streams.

Ξεχωριστά channels το δεύτερο τρίμηνο του 2022

  • Τα ξεχωριστά channels που κάνουν streams στο Twitch το δεύτερο τρίμηνο του 2022 μειώθηκαν κατά 12% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • 9,6 εκατομμύρια ξεχωριστά κανάλια έκαναν streams στο Twitch το δεύτερο εξάμηνο του 2022, πτώση από τα 10,9 εκατομμύρια κανάλια του προηγούμενου τριμήνου.
  • Ανά χρόνο, τα ξεχωριστά κανάλια στην πλατφόρμα μειώθηκαν κατά 15,8%, από τα 11,4 εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Μέσοι ταυτόχρονοι viewers

  • Οι μέσοι ταυτόχρονοι viewers στο Twitch μειώθηκαν κατά 7,9% από το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Κατά μέσο όρο, 2,58 εκατομμύρια ταυτόχρονοι viewers παρακολουθούσαν το Twitch το δεύτερο τρίμηνο του 2022, πτώση από τα 2,84 εκατομμύρια του προηγούμενου εξαμήνου.
  • Ανά χρόνο, οι μέσοι ταυτόχρονοι viewers μειώθηκαν κατά 14,3% από τους 3,01 εκατομμύρια viewers του δεύτερου τριμήνου του 2021.

Ώρες παρακολούθησης του Just Chatting

  • Ήταν η πιο δημοφιλής κατηγορία του Twitch από το τρίτο τρίμηνο του 2020.
  • Παρά την συνολική πτώση σε ώρες παρακολούθησης του Twitch, η κατηγορία Just Chatting γνώρισε άνοδο κατά 2,4%, φτάνοντας το υψηλότερο επίπεδο μέχρι τώρα.

YouTube Gaming

Ώρες παρακολούθησης το δεύτερο τρίμηνο του 2022

  • Οι ώρες παρακολούθησης παρέμειναν σταθερές κάθε τρίμηνο στις 1,13 εκατομμύρια ώρες.
  • Ανά χρόνο οι ώρες παρακολούθησης μειώθηκαν κατά 13,1%, από τις 1,3 δισεκατομμύρια ώρες στο δεύτερο τρίμηνο του 2021.
  • Το YouTube Gaming αντιπροσωπεύει το 15,4% των συνολικών ωρών παρακολούθησης.

Ώρες που έγιναν streams το δεύτερο τρίμηνο του 2022

  • Οι ώρες που έγιναν streams μειώθηκαν κατά 10,8% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Οι streamers στο YouTube Gaming μετέδωσαν 8,05 εκατομμύρια ώρες περιεχομένου ο δεύτερο τρίμηνο, πτώση από τις 229 εκαομμύρια ώρες το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Ανά χρόνο οι ώρες που έγιναν streams στην πλατφόρμα μειώθηκαν κατά 9,6% από τις 8,9 εκατομμύρια ώρες το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
  • Το YouTube Gaming αντιπροσωπεύει το 3,7% των συνολικών ωρών που έγιναν streams.

Ξεχωριστά κανάλια το δεύτερο τρίμηνο του 2022

  • Τα ξεχωριστά κανάλια που έκαναν streams το δεύτερο τρίμηνο του 2022 μειώθηκαν κατά 12,6% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • 431 εκατομμύρια ξεχωριστά κανάλια έκαναν streams κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, πτώση από τα 494 εκατομμύρια του προηγούμενο τριμήνου.
  • Ανά χρόνο, τα ξεχωριστά κανάλια μειώθηκαν κατά 27,6%, από τα 597 εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Μέσοι ταυτόχρονοι viewers

  • Οι μέσοι ταυτόχρονοι viewers το δεύτερο τρίμηνο μειώθηκαν κατά 1% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Κατά μέσο όρο, 518 εκατομμύρια ταυτόχρονοι viewers παρακολούθησαν streams το δεύτερο τρίμηνο, πτώση από τα 523 εκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο
  • Ανά χρόνο, οι μέσοι ταυτόχρονοι viewers μειώθηκαν κατά 13,5% από τους 599 εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Facebook Gaming

Ώρες παρακολούθησης το δεύτερο τρίμηνο του 2022

  • Οι ώρες παρακολούθησης το δεύτερο τρίμηνο του 2022 μειώθηκαν κατά 28% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Οι viewers παρακολούθησαν 580 εκατομμύρια ώρες live streams το δεύτερο τρίμηνο του 2022, πτώση από τις 803 εκατομμύρια ώρες του προηγούμενου τριμήνου.
  • Ανά χρόνο, οι ώρες παρακολούθησης μειώθηκαν κατά 51%, από τις 1,184 δισεκατομμύρια ώρες στο δεύτερο τρίμηνο του 2021.
  • To Facebook Gaming αντιπροσωπεύει το 7,9% των συνολικών ωρών παρακολούθησης.

Ώρες που έγιναν streams το δεύτερο τρίμηνο του 2022

  • Οι ώρες που έγιναν streams στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 μειώθηκαν κατά 37% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Οι streamers μετέδωσαν 7,9 εκατομμύρια ώρες περιεχομένου το δεύτερο τρίμηνο του 2022, πτώση από τις 12,5 εκατομμύρια ώρες του προηγούμενου τριμήνου.
  • Ανά χρόνο, οι ώρες που έγιναν streams μειώθηκαν κατά 62% από τις 20,8 εκατομμύρια ώρες του δεύτερου τριμήνου του 2021.
  • Το Facebook Gaming αντιπροσωπεύει το 3,6% των συνολικών ωρών που έγιναν streams.

Ξεχωριστά κανάλια το δεύτερο τρίμηνο του 2022

  • Τα ξεχωριστά κανάλια που έκαναν streams το δεύτερο τρίμηνο του 2022 μειώθηκαν κατά 15,5% σε σύγκριση με το προγούμενο τρίμηνο.
  • 283.000 ξεχωριστά κανάλια έκαναν streams κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, πτώση από τα 335.000 κανάλια το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Ανά χρόνο, τα ξεχωριστά κανάλια μειώθηκαν κατά 66,3% από τα 840.000 κανάλια του δεύτερου τριμήνου του 2021.

Μέσοι ταυτόχρονοι viewers

  • Οι μέσοι ταυτόχρονοι viewers στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 μειώθηκαν κατά 28,8% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Κατά μέσο όρο 265.000 ταυτόχρονοι viewers παρακολούθησαν streams το δεύτερο τρίμηνο του 2022, πτώση από τις 372,000 το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Ανά χρόνο, οι μέσοι ταυτόχρονοι viewers μειώθηκαν κατά 51,1% από τους 542.000 του δεύτερου τριμήνου του 2021.

Διαβάστε περισσότερα για τις υπηρεσίες streaming και συζητήστε για το Twitch στο αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or