Το Netflix βάζει συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Το Netflix βάζει συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις

Το Netflix βάζει συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Περιμένει 3 δις έσοδα κάθε χρόνο. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 24/6/22] Το Netflix ετοιμάζεται να βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022.

Σύμφωνα με το The Hollywood Reporter, ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, αποκάλυψε στο φεστιβάλ Cannes Lions ότι η εταιρεία του σκοπεύει να βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022. «Έχουμε αφήσει ένα μεγάλο τμήμα πελατών από το τραπέζι, το οποίο είναι άνθρωποι που λένε: «Το Netflix είναι πολύ ακριβό για μένα και δεν με πειράζει η διαφήμιση», είπε ο Σαράντος. "Προσθέτουμε ένα επίπεδο διαφημίσεων. Δεν προσθέτουμε διαφημίσεις στο Netflix όπως το γνωρίζετε σήμερα. Προσθέτουμε ένα επίπεδο διαφημίσεων για τους ανθρώπους που λένε: "Θέλω χαμηλότερη τιμή και θα παρακολουθώ διαφημίσεις.'

Ένα email που έστειλε η διοίκηση του Netflix στους εργαζόμενούς της και ανακάλυψαν οι New York Times τον Μάιο ανέφερε ότι η διοίκηση στοχεύει να λανσάρει το νέο επίπεδο συνδρομής που βασίζεται σε διαφημίσεις ήδη από τον Οκτώβριο. Την ίδια στιγμή, το Netflix θα εντείνει τις προσπάθειες για να σταματήσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, μια αποστολή την οποία η εταιρεία έχει αναλάβει εδώ και αρκετό καιρό. Το εάν το Netflix λανσάρει τη βαθμίδα που βασίζεται σε διαφημίσεις σε όλες τις αγορές ταυτόχρονα ή αν θα την κυκλοφορήσει πρώτα σε συγκεκριμένες χώρες, αυτό θα το δούμε. Σύμφωνα με το CNBC, στις Κάννες, το Netflix συναντήθηκε με την Google, την Comcast, την NBCUniversal και τη Roku για να συζητήσουν πιθανές συνεργασίες σε επίπεδο μάρκετινγκ.

Επίσης, τον Μάιο, ο προσωρινός διευθύνων σύμβουλος της AMC Networks, Matt Blank, χλεύασε την πεποίθηση του Netflix ότι το επίπεδο συνδρομής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα ανατρέψει τα προβλήματά τους. Ο Blank είπε, "Είναι αστείο όταν ακούς έναν άλλο μεγάλο παίκτη της αγοράς να αντιμετωπίζει προβλήματα... ξαφνικά ένα διαφημιστικό επίπεδο θα λύσει όλα τα προβλήματα; Δεν πιστεύουμε ότι αυτό είναι αλήθεια, αλλά σίγουρα θα το παρακολουθήσουμε."

Ωστόσο, στο Cannes Lions, ο Σαράντος έδειξε επίσης ότι το Netflix στρέφεται σε επίπεδα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις όχι ως πανάκεια αλλά ως πείραμα. Το στέλεχος επέμεινε επίσης ότι η απώλεια 200.000 συνδρομητών του Netflix στο 1ο τρίμηνο, η προσδοκία να χάσει 2 εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο και η επακόλουθη ελεύθερη πτώση των μετοχών από τότε είναι μόνο ένα μέρος των "αναπόφευκτων σκαμπανεβάσεων". «Έχουμε αποκομίσει εμπειρίες όπου η αγορά αποτραβιέται από τη βασική μας δραστηριότητα (σ.σ. streaming) και πρέπει να αποδείξουμε ότι θα εξακολουθεί να λειτουργεί και θα λειτουργήσει μακροπρόθεσμα», είπε ο Σαράντος. 

Θυμίζουμε ότι το Netflix έχασε πολλούς συνδρομητές, αλλά και είδε την μετοχή του να μειώνεται, αρχικά από την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft και στη συνέχεια από τις διακοπές δραστηριοτήτων της προς την Ρωσία. Δείτε φυσικά την δική μας απάντηση και γιατί δεν ανεβάζουμε πλέον τις νέες παραγωγές του Netflix.

[UPDATE: 29/8/22 - Η συνδρομή θα κοστίζει 7-9 δολάρια το μήνα] Σύμφωνα με το Bloomberg, η συνδρομή του Netflix με διαφημίσεις θα κοστίζει 7-9 δολάρια το μήνα. Θα έχει 4 λεπτά διαφημιστικά για κάθε ώρα.

Για αρχή θα μπουν διαφημίσεις στις σειρές του Netflix και όχι στις ταινίες ή στις παιδικές σειρές, σύ,φωνα με τις ίδιες φήμες. Οι διαφημίσεις δεν θα αφορούν τα προσωπικά γούστα κάθε θεατή και στόχος είναι να μην επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά οι ίδιες διαφημίσεις.

Η υπηρεσία διαφημίσεων θα κυκλοφορήσει μέσα στο Δ' τρίμηνο του 2022. Αρχικά θα δοκιμαστεί σε έξι χώρες τις οποίες δεν γνωρίζουμε.

[UPDATE 2: 2/9/22 - Έρχεται τον Νοέμβριο] Σύμφωνα με το Variety, το Netflix θα ξεκινήσει τις διαφημίσεις την 1η Νοεμβρίου σε πολλές χώρες και συγκεκριμένα σε Αμερική, Καναδά, Μ. Βρετανία, Γαλλία και Γερμανία. Η φήμη για τα 7-9 δολάρια το μήνα παραμένει. Το Disney+ έβαλε και αυτό συνδρομή με διαφημίσεις στα 8 δολάρια το μήνα.

Τo Netflix δήλωσΕ: "Είμαστε ακόμα στις πρώτες ημέρες του να αποφασίσουμε πως θα λανσάρουμε μία υπηρεσία χαμηλού κόστους, με διαφημίσεις. Δεν έχουμε πάρει ακόμα τις αποφάσεις μας". Επίσης, το Variery αναφέρει ότι η Microsoft θα συνεργαστεί με το Netflix για την υλοποίηση των διαφημίσεων. Υπολογίζεται ότι οι χορηγοί θα πληρώνουν 65 δολάρια ανά CPM (ή αλλιώς κόστος ανά 1000 προβολές). Άλλη πηγή λέει στο Variety ότι αποκλείει το Netflix να ζητήσει τόσα πολλά. Στην αγορά το σύνηθες κόστος είναι στα 20 δολάρια ανά CPM.

Πηγές του Variety λένε ότι μπορεί οι διαφημίσεις να έχουν και την μορφή δημοπρασίας. Κάτι σαν τα Google Ads. Επίσης, το ρεπορτάζ λέει ότι το Netflix θα ζητάει minimum 10.000.000 δολάρια από κάθε χορηγό και ότι θέλει οι αγοραστές να έχουν καταθέσει τις προτάσεις τους μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου και η υπηρεσία διαφημίσεων να υλοποιηθεί σε πάνω από 500.000 συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2022. Τέλος, οι πρώτες διαφημίσεις δεν θα στοχεύουν ηλικία, φύλο, συμπεριφορά συνδρομή ή την ώρα της ημέρας. Τα 4 λεπτά διαφημίσεις την ώρα επιβεβαιώθηκαν για άλλη μια φορά και για κάθε ταινία θα υπάρχει pre-roll ad.

[UPDATE 3: 13/11/22 - Ξεκινάει στις 3 Νοεμβρίου] Το συνδρομητικό πακέτο διαφημίσεων του Netflix ξεκινάει στις 3 Νοεμβρίου στην Αμερική και σε 11 ακόμη χώρες, όπως η Μ. Βρετανία, η Αυστραλία, ο Καναδάς και το Μεξικό. Το συγκεκριμένο πακέτο με διαφημίσεις θα κοστίζει 7 δολάρια τον μήνα. Το Basic πακέτο ανεβαίνει στα 10 δολάρια το μήνα, το στάνταρ στα 15,5 δολάρια/μήνα και τέλος το Premium Στα 20 δολάρια το μήνα. Το στάνταρ πακέτο γράφει "ορισμένες ταινίες και σειρές δεν θα είναι διαθέσιμες".

Επίσης τα δύο φθηνότερα πακέτα αφορούν μία συσκευή, το Standard 2 συσκευές και το Premium 4 συσκευές.

netflix advertising subscription november 2022

Η εταιρεία Ampere Analytics εκτιμάει ότι το Netflix θα έχει έσοδα 8,5 δις κάθε χρόνο μέχρι το 2027, αν και μας κάνει εντύπωση πως η εκτίμηση αναφέρει ένα σταθερό ετήσιο ποσό, την στιγμή που αν δεν υπάρχει ποιότητα στις σειρές και τις ταινίες, ο κόσμος μπορεί να αρχίσει να φεύγει, κάτι που ήδη κάνει.

Εν τω μεταξύ είναι απορίας άξιο πως το Netflix είχε ανεβάσει το κόστος στο φθηνότερο πακέτο συνδρομής στα 10 ευρώ το μήνα αλλά ταυτόχρονα αφαιρούσε ταινίες και σειρές από την πλατφόρμα. Τώρα λοιπόν θα δημιουργήσει ένα νέο "φθηνότερο πακέτο" που ουσιαστικά όμως έχει την τιμή του παλιού φθηνού συνδρομητικού πακέτου, το οποίο δεν είχε διαφημίσεις.

Σε όλα αυτά κρατήστε το γεγονός ότι δεν θα μπορείτε να δείτε ορισμένες ταινίες και σειρές με το φθηνότερο συνδρομητικό πακέτο διαφημίσεων, λόγω "περιορισμών αδειοδότησης". Το Netflix έχει δηλώσει ότι "θα επιλύσει αυτό το θέμα". Προφανώς κάποιες εταιρείες παραγωγής έχουν συμφωνήσει με το Netflix ότι οι παραγωγές τους θα προβάλλονται χωρίς διαφημίσεις και το Netflix το θυμήθηκε κάπως...τελευταία στιγμή. Είναι άγνωστο μέχρι στιγμής πόσο % από τις ταινίες και τις σειρές δεν θα μπορείτε να δείτε.

[UPDATE: 21/1/23 - Το Netflix πιστεύει ότι θα βγάλει 3 δις δολάρια από τις διαφημίσεις] Το Deadline φιλοξένησε συνέντευξη του co-CEO του Netflix, Greg Peters, ο οποίος περιμένει ότι το Netflix θα έχει 3 δις έσοδα από τις διαφημίσεις για κάθε χρόνο λειτουργίας της υπηρεσίας.

Ο οικονομικός διευθυντής του Netflix, Spence Neumann, είπε ότι το Hulu είναι μεγάλος ανταγωνιστής στις διαφημίσεις, τις οποίες έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό, αλλά πιστεύει ότι το Netflix θα καλύψει το χαμένο έδαφος. «Δεν πρόκειται να είμαστε μεγαλύτεροι από το Hulu την πρώτο χρονιά, αλλά με την πάροδο του χρόνου, σίγουρα μόνο στην αγορά των ΗΠΑ και μετά και στις υπόλοιπες».

Δείτε πως φέρεται το Netflix στους εργαζόμενούς του και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or