- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Η Activision Blizzard έχει software το οποίο μετράει το diversity (την διαφορετικότητά) των gaming χαρακτήρων μας
Η Activision Blizzard έχει software το οποίο μετράει το diversity (την διαφορετικότητά) των gaming χαρακτήρων μας
HotΗ Activision Blizzard έχει software το οποίο μετράει το diversity (την διαφορετικότητά) των gaming χαρακτήρων μας
Πληροφορίες
Εισέπραξε αρνητικές αντιδράσεις από το κοινό και το προσωπικό της. [UPDATE]
[Αρχική Δημοσίευση: 13/5/22] Η Activision Blizzard ανακοινώσε ένα software tool, το οποίο μετράει το diversity, δηλαδή την διαφορετικότητα των χαρακτήρων.
Σε ένα blog post της, η Αμερικάνικη εταιρεία ανακοίνωσε την χρήση ενός "software για το diversity των χαρακτήρων, που ποσοτικοποιεί την εθνικότητα, την ομορφιά, τις γνωστικές ικανότητες και άλλα πράγματα που υποδεικνύουν το κατά πόσο "είσαι διαφορετικός"". Αυτό είναι ένα μέτρο που φαίνεται ιδιαίτερα προσβλητικό γιατί αφορά πλέον τα προσωπικά δεδομένα των gamers.
Το sofrware ανέπτυξαν η King και η MIT Game Labs και είχε σκοπό να «δημιουργήσει και να ελέγχει τις οδηγίες για την δημιουργία χαρακτήρων». Η υπεύθυνη του προγράμματος της King, Jacqueline Chomatas, εξήγησε περαιτέρω την αποστολή του εργαλείου, λέγοντας: "Το Diversity Space Tool είναι μια συσκευή μέτρησης, που βοηθά στον προσδιορισμό της ποικιλομορφίας (diversity) ενός συνόλου χαρακτηριστικών των χαρακτήρων, που θα μας βοηθήσει να αναγνωρίσουμε πόσο διαφορετικό (diverse) είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός χαρακτήρα και αντίστοιχα πόσο διαφορετικός είναι ο χαρακτήρας αυτός σε σχέση με τους άλλους.
Όπως μπορείτε να δείτε από την παρακάτω εικόνα, σε κατηγορίες όπως ο πολιτισμός, το κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο, οι γνωστικές ικανότητες, τα χαρακτηριστικά του προσώπου/ομορφιά και άλλα αποδίδεται μια τιμή ανάλογα με το πόσο απέχουν από τον κανόνα των "τυπικών χαρακτηριστικών του χαρακτήρα". Αυτό το εργαλείο μπορεί στη συνέχεια να "σταθμίσει νέα σχέδια χαρακτήρων με [την καθιερωμένη γραμμή που ακολουθείται από τους χρήστες] για να μετρήσει το diversity τους."
Προφανώς οι developers των Call of Duty: Vanguard και Overwatch 2 δοκίμασαν το εργαλείο και θεώρησαν ότι ήταν χρήσιμο. Η υποδοχή ήταν «άμεση και ενθουσιώδης» και η Activision Blizzard σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το εργαλείο εσωτερικά κατά την διάρκεια του καλοκαιριού. Αναμένεται μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους.
Activision-Blizzard-King determining if the new Overwatch 2 character is sufficiently diverse enough for people to stop yelling at them about their CEO's numerous sex crimes. pic.twitter.com/nDu5pRAVaW
— retro anime possum (@KaiserBeamz) May 13, 2022
Περιττό να πούμε ότι οι άνθρωποι στο Twitter κατέκριναν το diversity tool της Activision Blizzard. Υπάρχουν επίσης ερωτήσεις όπως το πώς αποφασίζεται η βασική γραμμή "φυσιολογικού" και "διαφορετικού" χαρακτήρες.
Όλα αυτά μπορεί να γίνονται και στα πλαίσια του ότι η Activision Blizzard θέλει να δείξει στην πολιτεία της Καλιφόρνια ότι κάνει κινήσεις προς του να προωθήσει το diversity για να γλιτώσει τυχόν πρόστιμο. Μπορεί ωστόσο το software tool να είναι παράλληλα και επιθυμητό από κάποια στελέχη της εταιρείας, πάντως είναι σίγουρα ανησυχητικό. Από την στιγμή που πολλά games γίνονται always online, με κάτι τέτοιο εταιρείες σαν την Activision Blizzard θα μπορούν να γνωρίζουν πόσο...diversity βάλαμε σε κάθε χαρακτήρα μας στα games.
[UPDATE: 16/5/22 – Το προσωπικό της εταιρείας έχει αρνητικές απόψεις] Το προσωπικό της Activision Blizzard έχει αρνητικές απόψεις.
Η character artist του Overwatch, Melissa Kelly, δήλωσε: "Ειλικρινά πιστεύω ότι η ίδια μας η εταιρεία προσπαθεί να καταστρέψει όλη την καλή θέληση που έχουν οι developers που φτιάχνουν το παιχνίδι. Το Overwatch δεν χρησιμοποιεί καν αυτή τη δυστοπική λειτουργία. Οι σεναριογράφοι μας έχουν μάτια. Οι artists έχουν μάτια. Οι producers, directors κλπ έχουν επίσης όλοι μάτια".
God I swear our own company tries so hard to slaughter any good will the actual devs who make the game have built
— melissa kelly ? (@_mlktea) May 14, 2022
Overwatch doesn't even use this creepy distopian chart, our writers have eyes. The artists: have eyes. Producers, directors, etc, as far as I know also all have eyes https://t.co/WEMRf8QmBu
Δείτε εδώ developers της εταιρείας στο GDC 2017, να...κατακεραυνώνουν την σειρά Super Mario επειδή οι χαρακτήρες της είναι...straight!
Ο Valentine Powel, senior UI engineer του World of Warcraft δήλωσε: "Αυτή είναι η πρώτη φορά που ακούω για αυτό το diversity tool. Κατά τη γνώμη μου ο μόνος τρόπος να αυξήσουμε την εκπροσώπηση στα games είναι να έχουμε ποικίλους developers στα δωμάτια που παίρνονται οι αποφάσεις. Δεν υπάρχει υποκατάστατο για την εμπειρία της ζωής".
So uh, this is the first I'm ever seeing about this diversity space tool. Imo, the way we truly increase representation in our games is to have diverse gamedevs in the rooms where decisions are made. There is no substitute for lived experience.
— Valentine Powell ??️??️⚧️ (@valentine_irl) May 14, 2022
Η Activision Blizzard έκανε μερικές ακόμα ανακοινώσεις μετά τις αντιδράσεις: "Πρόσφατα μοιραστήκαμε μία ανάρτηση στο blog, η οποία δημιούργησε μερικές ερωτήσεις για το πως αντιμετωπίζουμε την ποικιλομορφία στα games. Παρότι τεστάρουμε εσωτερικά το πρωτότυπο tool, δεν βρίσκεται σε ενεργή χρήση. Οι ομάδες των developers μας πάντα καθοδηγούσαν και θα συνεχίσουν να καθοδηγούν το περιεχόμενο των games μας".
We recently shared a blog post that raised questions about how we approach diversity in our games. While the prototype tool has been tested internally, it is not in active use. Our dev teams have always and will continue to drive in-game content. (1/2)
— Activision Blizzard (@ATVI_AB) May 14, 2022
Διαβάστε επίσης για την πρόσληψη της διευθύντρια του τμήματος Diversity και Inclusivity από την Activision Blizzard και συζητήστε για αυτή στο αντίστοιχο forum topic.
Comments