- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Έρευνα: Το 50% των έφηβων στην Αμερική είναι υπέρ του Metaverse, το 26% έχει VR
Έρευνα: Το 50% των έφηβων στην Αμερική είναι υπέρ του Metaverse, το 26% έχει VR
Έρευνα: Το 50% των έφηβων στην Αμερική είναι υπέρ του Metaverse, το 26% έχει VR
Πληροφορίες
Το 68% των εφήβων στην έρευνα αυτοπροσδιορίστηκαν ως gamers.
Οι έφηβοι είναι διχασμένοι σχετικά με το metaverse ωστόσο το 50% των έφηβων στην Αμερική είναι υπέρ.
Η χρήση του Facebook και του Instagram μειώνεται σταθερά μεταξύ των νεότερων χρηστών, αλλά η Meta μπορεί να δυσκολευτεί στο να δημιουργήσει ένα κοινό στο metaverse. Μια πρόσφατη ερευνητική έκθεση από την Piper Sandler αναφέρει ότι το 50% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα δεν είναι σίγουροι για το "metaverse" ή δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον και δεν σκοπεύουν να αγοράσουν ακουστικά VR.
Tο 26% των εφήβων, σύμφωνα με την έρευνα, κατέχουν συσκευή VR, αλλά μόνο το 5% τη χρησιμοποιεί καθημερινά, ενώ το 48% των εφήβων κατόχων headset τη χρησιμοποιούν "σπάνια". Το 9% από τους εφήβους που δεν έχουν στην κατοχή τους ένα VR headset, σχεδιάζει ενεργά να αγοράσει ένα. Το 68% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα αυτοπροσδιορίστηκαν ως gamers. Η Meta μπορεί να στηρίζεται στην πεποίθηση ότι οι gamers μπορούν να γίνουν metaversersers, δεδομένου ότι δόθηκε αρκετή ώθηση προς το Horizon Worlds, το οποίο ξεκίνησε ως κοινωνική πλατφόρμα VR και gaming τον Δεκέμβριο.
Η έρευνα της Piper Sandler αποκαλύπτει επίσης ότι το 87% των εφήβων έχει ακούσει για το κρυπτονόμισμα και το 11% δηλώνει ότι έχει λάβει μέρος σε κάποια συναλλαγή. Το ερευνητικό κοινό περιλάμβανε πάνω από 7.000 έφηβους από 44 πολιτείες και ο μέσος όρος ηλικίας ήταν 16 ετών. Μια διαφορετική έρευνα, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 4.000 ενήλικες, της δείχνει ότι περίπου οι μισοί από τους ενήλικες Millennials και Gen Z δηλώνουν ότι "ενδιαφέρονται ή ενδιαφέρονται κάπως" για το metaverse, αλλά δείχνουν ελαφρώς λιγότερο ενδιαφέρον τόσο για το Horizon Worlds όσο και για το Horizon Workroom, την πλατφόρμα της Meta για επιχειρηματικές συναντήσεις που πραγματοποιούνται σε εικονική πραγματικότητα. Gen Z είναι όποιος γεννήθηκε μεταξύ 1997 και 2012. Οι Millennials γεννήθηκαν μεταξύ 1980 και 1996.
Οι δύο έρευνες φαίνεται να εξισώνουν το metaverse και το VR, αν και τα Fornite και Roblox θεωρούνται συχνά μέρος του "metaverse" και δεν είναι VR games. Εταιρείες όπως η Sony και η Lego επένδυσαν πρόσφατα δισεκατομμύρια στο metaverse της Epic που απευθύνεται σε παιδιά. H Meta ωστόσο θα πρέπει να κάνει καλύτερη δουλειά για να προσελκύσει τους νέους από τον χώρο του κρέατος στον εικονικό της.
Διαβάστε περισσότερα για το Meta της Facebook και συζητήστε για τις έρευνες στο παρακάτω forum topic.