Microsoft: "Το κλείσιμο της Lionhead Studios ήταν ένα από τα μεγαλύτερά μας λάθη"

Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Microsoft: "Το κλείσιμο της Lionhead Studios ήταν ένα από τα μεγαλύτερά μας λάθη"

Microsoft: "Το κλείσιμο της Lionhead Studios ήταν ένα από τα μεγαλύτερά μας λάθη"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Δεν θα ήθελε να το επαναλάβει στο μέλλον.

Η Microsoft αναγνώρισε ότι το κλείσιμο των Lionhead Studios ήταν ένα από τα "μεγαλύτερά της λάθη".

Βασικοί συντελεστές του τμήματος Xbox μίλησαν για την απόκτηση και το τελικό κλείσιμο ενός εν των μεγαλύτερων εταιρειών ανάπτυξης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια προσπάθεια "να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη". 

Η Lionhead ιδρύθηκε το 1997 από τους Peter Molyneux, Mark Webley, Tim Rance και Steve Jackson, αλλά σχεδιάστηκε νωρίτερα, ενώ ο Molyneux βρισκόταν στην Bullfrog, εταιρεία ανάπτυξης των PC games Populous, Syndicate και Dungeon Keeper.

Όπως ανέφερε ο Wes την εποχή που έκλεισε το στούντιο, ο Molyneux είχε πουλήσει την Bullfrog στην EA και είχε κερδίσει εκατομμύρια από την συμφωνία. Ο Molyneux λαχταρούσε για άλλη μια φορά τη δημιουργική ελευθερία. Η ιδέα για την Lionhead ήταν ότι θα επικεντρωνόταν στη δημιουργία games υψηλής ποιότητας, όπως έκανε η Bullfrog, αλλά θα απέφευγε να πέσει στην παγίδα του να μεγαλώσει πολύ. Η Lionhead εξαγοράστηκε από την Microsoft το 2006 και έκλεισε 10 χρόνια αργότερα.

"Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη από τα οποία μάθαμε στο παρελθόν ήταν η Lionhead. Μακάρι να ήταν ακόμα ένα βιώσιμο στούντιο", δήλωσε η Shannon Loftis, η οποία ήταν γενική διευθύντρια του τμήματος Global Games Publishing, όταν έκλεισε η Lionhead. Η Sarah Bond, επικεφαλής των Game creator experiences στο Xbox, πρόσθεσε: "Μερικά χρόνια μετά το κλείσιμο αναλογιστήκαμε τι συνέβη. Μάθαμε πως δεν θα επαναλάβουμε τα ίδια λάθη μας". Ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox, πρόσθεσε: "Αποκτάς μια εταιρεία ανάπτυξης για αυτό που μπορούν να κάνουν και η δουλειά σου είναι να τους βοηθήσεις να επιταχύνουν τον τρόπο που κάνουν αυτό που κάνουν και όχι η εταιρεία ανάπτυξης να επιταχύνει αυτό που κάνεις εσύ".

Το Fable συνεχίζει, ωστόσο, καθώς πέρυσι η Microsoft ανακοίνωσε το reboot του Fable για Xbox Series X και PC. Θεωρείται μια "νέα αρχή" για την σειρά και αναπτύσσεται από την Playground Games, εταιρεία ανάπτυξης της σειράς Forza Horizon, η οποία έχει μπροστά της ένα "βαρύ" φορτίο.

Διαβάστε περισσότερα για το νέο Fable Reboot και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or