Το Facebook προσθέτει διαφημίσεις σε games του Oculus

Το Facebook προσθέτει διαφημίσεις σε games του Oculus

Το Facebook προσθέτει διαφημίσεις σε games του Oculus

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ο κόσμος αντέδρασε αρνητικά και ο πρώτος τίτλος αποχώρησε από τις δοκιμές. [UPDATE]

[Αρχική Δημοσίευση: 17/6/21] Το Facebook πρόκειται να αρχίσει να τοποθετεί διαφημίσεις σε games και εφαρμογές του Oculus Quest μέσα σε λίγες εβδομάδες, χρησιμοποιώντας δεδομένα που αντλούνται από τα προφίλ των χρηστών στο Facebook.

Το Facebook περιγράφει λεπτομερώς τα σχέδιά του σε ένα blog post, αναφέροντας ότι οι διαφημίσεις στο headset είναι ένα βασικό μέρος της διασφάλισης ότι δημιουργείται μια αυτοσυντηρούμενη πλατφόρμα. Αυτό το αναπόφευκτο βήμα έρχεται σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους αφότου το Facebook άρχισε να υποχρεώνει τους νέους κατόχους του Oculus headset να χρησιμοποιούν λογαριασμό στο Facebook. Οι διαφημίσεις θα έχουν την δυνατότητα να αντλούν πληροφορίες από το προφίλ σας στο Facebook, σύμφωνα με το site The Verge.

Αυτά τα εξατομικευμένα δεδομένα περιλαμβάνουν πολλά από αυτά που κάνετε στο Oculus, όπως ποιες εφαρμογές έχετε εγκαταστήσει και ακόμη και σε ποιες άλλες διαφημίσεις έχετε κάνει κλικ. Δεν θα περιλαμβάνουν πιο ευαίσθητο υλικό, όπως οι προσωπικές σας συνομιλίες ή οποιεσδήποτε πληροφορίες σχετικά με το βάρος, το ύψος ή το φύλο που επιλέγετε να παρέχετε στο Oculus Move. Πιθανότατα, όμως, οποιαδήποτε πληροφορία ηλικίας ή φύλου στο προφίλ σας στο Facebook είναι θεμιτή για στοχευμένη διαφήμιση.
Οι developers θα μπορούν να κερδίζουν χρήματα από τις διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού, με το Facebook να διατηρεί ένα μέρος των εσόδων. Το Facebook αναφέρει επίσης ότι δεν έχει αποφασιστεί αν οι διαφημίσεις θα φτάσουν τελικά στο Oculus Home hub, κάτι που φαίνεται πιθανό μόλις η τεχνολογία διαφημίσεων γίνει πιο προηγμένη. Αυτή η δοκιμή αφορά επίπεδες διαφημίσεις που θα έμοιαζαν οικείες σε οποιοδήποτε site, αλλά το Facebook τονίζει ότι διερευνά επίσης νέες μορφές διαφημίσεων που είναι μοναδικές για το VR.

Οι πρώτες διαφημίσεις θα εμφανιστούν σε ένα παιχνίδι που ονομάζεται Blaston, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες εφαρμογές. Παραδόξως, το blog της Oculus που παρουσιάζει αυτές τις πρώιμες διαφημίσεις εντός της εφαρμογής δείχνει ότι θα έχετε τη δυνατότητα να κάνετε κλικ σε μια διαφήμιση και να αποθηκεύσετε το σύνδεσμο για αργότερα. Ένα αναπτυσσόμενο μενού για την αναφορά μεμονωμένων διαφημίσεων ή την απόκρυψή τους θα είναι διαθέσιμο αλλά το Facebook δεν αναφέρει καμία επιλογή για την πλήρη απενεργοποίηση των διαφημίσεων.

[UPDATE: 23/6/21 – Η εταιρεία ανάπτυξης του Blaston αποχώρησε λόγω των αρνητικών αντιδράσεων στις διαφημίσεις] Η Resolution Games αποχώρησε από την δοκιμαστική περίοδο των διαφημίσεων στο Oculus μετά από τις αρνητικές αντιδράσεις του κόσμου.

Το Blaston μετά την ανακοίνωση έπεσε θύμα review bombing. Στην επίσημη σελίδα της στο Twitter, η Resolution Games δήλωσε: Αφού ακούσαμε τις απόψεις σας, αποφασίσαμε ότι το Blaston δεν ταιριάζει στη συγκεκριμένη διαφημιστική δοκιμή. Έτσι δεν θα παρευρεθούμε στις δοκιμές, Ανυπομονούμε να σας δούμε στην αρένα και ελπίζουμε να δοκιμάσετε το Crackdown update.

 

 

Από το Facebook και την Oculus δεν έχει γίνει ακόμα κάποια επίσημη δήλωση.

Διαβάστε για τους Hackers που παρέκαμψαν το Facebook Login στο Oculus Quest 2 και συζητήστε για το Oculus Quest VR headset στο παρακάτω forum topic

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or