- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Το Roblox διευθέτησε αγωγή 200 εκατομμυρίων δολαρίων σχετικά με μουσικά δικαιώματα
Το Roblox διευθέτησε αγωγή 200 εκατομμυρίων δολαρίων σχετικά με μουσικά δικαιώματα
HotΤο Roblox διευθέτησε αγωγή 200 εκατομμυρίων δολαρίων σχετικά με μουσικά δικαιώματα
Πληροφορίες
Παρόμοια συμφωνία έγινε μεταξύ του Twitch και της Ένωσης Εκδοτών Μουσικής της Αμερικής. [UPDATE]
[Αρχική Δημοσίευση: 10/6/21] Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, η Εθνική Ένωση Εκδοτών Μουσικής της Αμερικής (NMPA) ζητάει το λιγότερο 200 εκατομμύρια από την Roblox Company, κατηγορώντας την για την αδυναμία της να πάρει άδεια για την μουσική που ανεβάζουν χρήστες στο Roblox.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ένωσης, David Israelite, ανακοίνωσε την αγωγή στην ετήσια εμπορική συνάντηση, λέγοντας ότι “Η Roblox Company έχει έσοδα εκατοντάδων εκατομμυρίων ζητώντας από τους χρήστες της να πληρώνουν για καθεμία από τις φορές που ανεβάζουν μουσική, εκμεταλλευόμενη το γεγονός πως οι νεαροί χρήστες δεν καταλαβαίνουν το πως λειτουργεί η πνευματική ιδιοκτησία, ενώ παράλληλα δεν έχουν ληφθεί μέτρα που να προστατεύουν ή να προειδοποιούν τους χρήστες για τα ρίσκα που παίρνουν”.
Την αγωγή συνυπογράφουν εκδότες γνωστών καλλιτεχνών της μουσικής βιομηχανίας, όπως οι Ariana Grande, deadmau5, Imagine Dragons and Ed Sheeran.
[UPDATE: 28/9/21 – Η Roblox Corporation διευθετεί αγωγή ύψους 200 εκατομμυρίων δολαρίων με την Ένωση Εκδοτών Μουσικής της Αμερικής (NMPA)]
Ο διακανονισμός έρχεται λιγότερο από μία εβδομάδα μετά την επίτευξη πυ Twitch με την Εθνική Ένωση Εκδοτών Μουσικής.
Η Ένωση Εκδοτών Μουσικής της Αμερικής, σύμφωνα με το site PC Gamer, διευθέτησε την αγωγή ύψους 200 εκατομμυρίων δολαρίων εναντίον της Roblox Corporation, ανακοινώνοντας σήμερα ότι έχει συνάψει μια νέα συμφωνία opt-in που επιτρέπει στα μέλη της NMPA να συνάπτουν τις δικές τους ατομικές συμφωνίες αδειοδότησης για τη χρήση της μουσικής τους στο Roblox.
Η αγωγή κατατέθηκε τον Ιούνιο με αφορμή καταγγελίες ότι το Roblox χρεώνει τους χρήστες του για να ανεβάζουν μουσική στην πλατφόρμα - οι χρήστες πρέπει να ξοδεύουν "Robux", το νόμισμα πραγματικών χρημάτων του παιχνιδιού, για να ανεβάζουν αρχεία ήχου, με την τιμολόγηση να βασίζεται στο μήκος του κλιπ - αλλά δεν λαμβάνει κανένα μέτρο για να αποτρέψει την παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NMPA David Israelite είχε δηλώσει: "Το Roblox έχει κερδίσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια απαιτώντας από τους χρήστες να πληρώνουν κάθε φορά που ανεβάζουν μουσική στην πλατφόρμα -εκμεταλλευόμενο την έλλειψη κατανόησης των νέων για τα πνευματικά δικαιώματα- και στη συνέχεια δεν λαμβάνει ουσιαστικά κανένα μέτρο για να αποτρέψει την επαναλαμβανόμενη παραβίαση ή να προειδοποιήσει τους χρήστες για τους κινδύνους που αναλαμβάνουν".
Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν στη σημερινή ανακοίνωση, παρά μόνο ότι το Roblox "θα συνεργαστεί στενά με την παγκόσμια βιομηχανία μουσικών εκδόσεων για να τους βοηθήσει να ξεκλειδώσουν νέους τρόπους για να ενσωματωθεί η μουσική πιο ουσιαστικά στην παγκόσμια κοινότητα του Roblox".
O αντιπρόεδρος του Roblox και παγκόσμιος επικεφαλής της μουσικής Jon Vlassopulos δήλωσε: "Προχωρώντας προς τα εμπρός, δεσμευόμαστε να συνεργαστούμε με τη μουσική βιομηχανία, στο σύνολό της, για να δημιουργήσουμε μια συναρπαστική νέα κοινωνική εποχή της μουσικής επιχείρησης που θα εμπλέκει τους θαυμαστές και τους καλλιτέχνες με έναν πρωτοφανή τρόπο στο metaverse".
Η ανακοίνωση του διακανονισμού με το Roblox έρχεται λιγότερο από μια εβδομάδα μετά την ανακοίνωση της NMPA μιας παρόμοιας συμφωνίας με το Twitch, μετά από μήνες κλιμάκωσης των εντάσεων μεταξύ τους. Αυτή η συμφωνία, όπως και ο διακανονισμός με το Roblox, υπόσχεται επίσης ένα πρόγραμμα opt-in για τους μουσικούς εκδότες "για να φέρει νέες πτυχές τόσο στην εμπειρία του παιχνιδιού όσο και στην έκθεση των τραγουδοποιών", αλλά δεν αλλάζει ουσιαστικά τους κανόνες σχετικά με τη χρήση μουσικής για τους streamers.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Roblox είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες παγκοσμίως, με περισσότερους από 21,3 εκατομμύρια ημερήσιους χρήστες κάτω των 13, σύμφωνα με την Statista.
Διαβάστε πως ένα κακόβουλό λογισμικό έκλεψε δεδομένα από 3,2 εκατομμύρια υπολογιστές, ή για εκτενή συζήτηση, επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.
Comments
-Ουυ (ήχος που πεθαίνεις in-game) xD