- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Έρευνα στη Μ. Βρετανία δείχνει σύνδεση μεταξύ των loot boxes και του προβληματικού τζόγου
Έρευνα στη Μ. Βρετανία δείχνει σύνδεση μεταξύ των loot boxes και του προβληματικού τζόγου
HotΈρευνα στη Μ. Βρετανία δείχνει σύνδεση μεταξύ των loot boxes και του προβληματικού τζόγου
Πληροφορίες
Το 5% των παικτών παράγει το 50% των εσόδων από loot boxes.
Nέα μελέτη που έγινε από ερευνητές της Μ. Βρετανίας, επαληθεύει τη σύνδεση μεταξύ του προβληματικού τζόγου και των loot boxes στα games.
Σύμφωνα με το Iatronet ο προβληματικός τζόγος χαρακτηρίζεται από τη δυσκολία να περιορίσει κάποιος τα χρήματα ή και το χρόνο που ξοδεύει τζογάροντας, παρόλες τις αρνητικές επιπτώσεις που αυτό μπορεί να έχει για τον ίδιο, για άλλους ανθρώπους ή για την κοινότητα.
Σύμφωνα με το BBC, ερευνητές από το University of Plymouth και University of Wolverhampton ολοκλήρωσαν την έρευνα, σε συνεργασία με την φιλανθρωπική οργάνωση GamblingAware. Η έρευνα εκμεταλλεύτηκε ήδη υπάρχοντα δεδομένα και εξέτασε στοιχεία, όπως το φύλο, η ηλικία όσων ξοδεύουν, αλλά και τα ποσά.
Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, η μελέτη έβγαλε συμπέρασμα ότι πάνω από το 40% των παιδιών που παίζουν games έχουν ανοίξει loot boxes, όμως δεν ξεκαθαρίζεται το αν πρόκειται για αγορασμένα ή για loot boxes τα οποία κερδήθηκαν κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Αναφέρει επίσης ότι το 5% των παικτών δημιουργούν τα μισά περίπου έσοδα των εταιρειών που προέρχονται από loot boxes, κάτι που σημαίνει ότι ένας μικρός αριθμός παικτών ξοδεύει τεράστια χρηματικά ποσά ενώ οι νεότεροι και λιγότερο μορφωμένοι άνδρες έχουν την μεγαλύτερη συχνότητα δαπανών σε loot boxes.
Οι δαπάνες στα τυχερά πακέτα μπορεί να φτάσουν και τα 100 δολάρια ανά μήνα και για τους νεότερους και λιγότερο μορφωμένους, οι οποίοι συνήθως έχουν και χαμηλά εισοδήματα, πρόκειται για σοβαρό ποσό. Πριν από λίγα χρόνια, το Βέλγιο κήρυξε τα loot boxes παράνομα, καθώς παραβιάζουν την νομοθεσία περί τζόγου ενώ έχουν γίνει προσπάθειες κήρυξής τους ως τζόγο και σε άλλες χώρες συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ. Ο αντίλογος των εταιρειών ανάπτυξης σχετικά με τα loot boxes είναι ότι σε αντίθεση με τα τυχερά παιχνίδια όπως το poker, είναι σίγουρο ότι με την αγορά του loot box θα λάβεις κάποιο ψηφιακό βραβείο.
Κλασικό παράδειγμα είναι το Star Wars Battlefront II, το οποίο πριν από λίγα χρόνια δίχασε το community σχετικά με τα loot boxes τα οποία είχαν εισαχθεί στο σύστημα προόδου. Το σύστημα άλλαξε μετά τις αντιδράσεις πριν από την επίσημη κυκλοφορία. Παρόμοια περίπτωση ήταν και αυτή του Middle-earth: Shadow of War το οποίο είχε προκαλέσει επίσης τις αντιδράσεις των παικτών.
Διαβάστε την έρευνα στην Αυστραλία που έδειξε ότι όσοι αγοράζουν loot boxes είναι πιο επιρρεπείς στον τζόγο και συζητήστε για τα loot boxes στο σχετικό forum topic.