- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- O Reggie Fils-Aime θεωρεί ότι η gaming βιομηχανία χρειάζεται περισσότερη διαφορετικότητα
O Reggie Fils-Aime θεωρεί ότι η gaming βιομηχανία χρειάζεται περισσότερη διαφορετικότητα
HotO Reggie Fils-Aime θεωρεί ότι η gaming βιομηχανία χρειάζεται περισσότερη διαφορετικότητα
Πληροφορίες
"Τους είναι δύσκολο να φτιάξουν έναν μαύρο χαρακτήρα σαν εμένα". [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 27/1/21] Ο Reggie Fils-Aime μπορεί να έφυγε από την Nintendo of America, αλλά εξακολουθεί να εκφράζει την γνώμη του ως βετεράνος της gaming βιομηχανίας και κατά την διάρκεια πρόσφατου πάνελ στα πλαίσια των New York Game Awards, μίλησε για τα πλεονεκτήματα της διαφορετικότητας.
Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Nintendo of America ρωτήθηκε σχετικά με το πώς η βιομηχανία μπορεί να δείξει περισσότερη διαφορετικότητα. Η απάντησή του ήταν ότι η διαφορετικότητα πρέπει να ξεκινήσει με τις πρακτικές προσλήψεων.
O Fils-Aime δήλωσε: “Ξεκινάει με τους ανθρώπους. Ξεκινάει με το να υπάρχει ευρεία αντιπροσώπευση μέσα στις ίδιες τις εταιρείες. Τα τελευταία χρόνια που ήμουν στην Nintendo of America, δώσαμε μια μεγάλη ώθηση στην διαφορετικότητα και το inclusion εντός της εταιρείας. Κι είναι ενδιαφέρον ότι όταν ξεκινήσεις να το κάνεις αυτό, τώρα υπάρχει και μια διαφορετικότητα στις φωνές, ωθεί την διαφορετικότητα στην αντιπροσώπευση στο περιεχόμενο, ωθεί προς ένα εύρος και μια οπτική που δεν μπορείς να έχεις όταν έχεις έναν πιο ομογενοποιημένο οργανισμό και κουλτούρα. Για εμένα, προκειμένου αυτή η βιομηχανία πραγματικά να κάνει ένα άλμα προς τα εμπρός και να έχει ευρεία αντιπροσώπευση σε όλο το περιεχόμενο που εμφανίζει στην οθόνη, αυτό ξεκινάει με το να έχουν οι εταιρείες μια ευρεία αντιπροσώπευση από εργαζόμενους οι οποίοι φτιάχνουν το περιεχόμενο. Είναι θέμα φυλής, σεξουαλικού προσανατολισμού, εμπειρίας, εμποδίων, καθενός τον οποίο εκπροσωπεί. Είναι οι άνθρωποι.”
Στο πάνελ συμμετείχαν επίσης ο πρώην executive της Sony, Jack Tretton και ο πρώην executive της Microsoft, Robbie Bach. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το πλήρες βίντεο με την συζήτηση του πάνελ. Τα σχόλια του Reggie Fils-Aime περί διαφορετικότητας ξεκινούν περίπου στο 1:07.
Μετά την αποχώρησή του από την Nintendo of America, o Fils-Aime εντάχθηκε στο διοικητικό συμβούλιο του GameStop, ξεκίνησε ένα φιλανθρωπικό podcast και στη συνέχεια έγινε μέλος σε άλλο ένα διοικητικό συμβούλιο μιας εταιρείας που δεν ασχολείται με την βιομηχανία του gaming.
[UPDATE: 27/5/22 - Επανέλαβε την ίδια δήλωση] Ενάμιση χρόνο μετά, ο Reggie-Fils Aime επανέλαβε την ίδια δήλωσή του περί διαφορετικότητας, καθώς πιστεύει ότι η βιομηχανία των games «υστερεί θλιβερά» όσον αφορά την υιοθέτηση της διαφορετικότητας στα games.
Ο πρώην πρόεδρος της Nintendo of America, Reggie Fils-Aimé, θεωρεί ότι υπάρχει έλλειψη προόδου στη διαφορετικότητα της βιομηχανίας των games. Μιλώντας στο GamesIndustry.biz στο πλαίσιο της περιοδείας του βιβλίου του, ο Fils-Aimé υποστηρίζει ότι η βιομηχανία των games είναι «θλιβερά πίσω» στο να εντάξει την διαφορετικότητα.
Ο Reggie Fils-Aime δήλωσε συγκεκριμένα: «Δεν βλέπεις την διαφορετικότητα στις τάξεις των στελεχών και ειδικά στις ηγετικές τάξεις των βασικών developers. Είναι απίστευτα δύσκολο να το βρεις σε διάφορα games. Για μένα, ως μαύρος που είμαι με τον ιδιαίτερο τόνο του δέρματός μου, τα μαλλιά, τις μπούκλες και οτιδήποτε άλλο, είναι δύσκολο να φτιάξουν έναν χαρακτήρα που να μοιάζει με εμένα και δεν θα έπρεπε να είναι δύσκολο».
Ο Fils-Aimé συνέχισε να ομολογεί ότι κατά καιρούς συνειδητοποιούσε ότι ήταν ο μόνος μαύρος σε συγκεντρώσεις ανώτερων στελεχών και ο πρώτος αφροαμερικανός που ηγήθηκε της Nintendo of America. Χρησιμοποίησε ένα ανέκδοτο του πρώτου του ντεμπούτου στην E3 για την Nintendo, όπου τον πέρασαν για άνθρωπο της ασφάλειας, επειδή ήταν ένας ψηλός μαύρος με κοστούμι. «Αυτό είναι απογοητευτικό, και σίγουρα με κόλλησε και συνεχίζει να με κολλάει».
Έλαβε το περιστατικό ως κάτι που τον δίδαξε, ενώ για το σκηνικό αυτό δήλωσε: «Πρέπει να δείτε την διαφορετικότητα στα επίπεδα κάτω από τον πρόεδρο ή τον διευθύνοντα σύμβουλο για να δείτε τους ανθρώπους που θα μπορούσαν να αναλάβουν αυτόν τον κορυφαίο ηγετικό ρόλο κάποια στιγμή. Φοβάμαι ότι θα μας πάρει αρκετό χρόνο γιατί δεν βλέπω να υπάρχει αυτό το επίπεδο του diversity ένα, δύο ή τρία επίπεδα πιο κάτω. Δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο επιθυμητό επίπεδο και αυτό σας το δηλώνω με απογοήτευση."
Όταν κλήθηκε να μιλήσει για τα ευρύτερα ζητήματα στο χώρο εργασίας που έχουν ταλαιπωρήσει έναν αυξανόμενο αριθμό εταιρειών παιχνιδιών, ο Fils-Aimé είπε ότι πιστεύει πως η ευθύνη βαραίνει ακριβώς την ηγεσία: «Οι διευθυντές πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί σχετικά με την κουλτούρα που δημιουργούν και διαιωνίζουν για τους εργαζόμενους ώστε οι εργαζόμενοί τους να κάνουν την καλύτερη δυνατή δουλειά. Μπορώ να πω με περηφάνια και σιγουριά ότι καθώς ήμουν διευθυντής της Nintendo Αμερικής, ότι διαμορφώσαμε την κουλτούρα μας με πολύ θετικό τρόπο. Υπάρχουν δυστυχώς πάρα πολλά παραδείγματα εταιρειών που δεν έχουν δημιουργήσει μια αποτελεσματική κουλτούρα. Και δεν πιστεύω ότι αυτό είναι μόνο στη βιομηχανία των games, αλλά πιστεύω ότι έχουμε πάρα πολλά παραδείγματα αυτού του είδους της διαιώνισης κακής κουλτούρας».
Διαβάστε επίσης για τα δύο βραβεία που έλαβε ο Reggie Fils-Aime από το κανάλι Video Game Hall of Fame and Museum και συζητήστε για την Nintendo στο παρακάτω forum topic.
Comments