Ο Marketing Manager του Xbox έκανε tattoo επειδή το Grounded έφτασε 5 εκατομμύρια πωλήσεις

Hot
Ο Marketing Manager του Xbox έκανε tattoo επειδή το Grounded έφτασε 5 εκατομμύρια πωλήσεις

Ο Marketing Manager του Xbox έκανε tattoo επειδή το Grounded έφτασε 5 εκατομμύρια πωλήσεις

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Η ομάδα marketing του Xbox είχε βάλει στοίχημα με την Obsidian.

To νέο RPG της Obsidian με τίτλο, Grounded, έχει καταφέρει να μαζέψει περισσότερους από πέντε εκατομμύρια παίκτες στην early access του.

Τα νέα έρχονται από ένα post στο Xbox Wire, γιορτάζοντας την κυκλοφορία του Koi Pond update. Για να γιορτάσει αυτό το κατόρθωμα ο marketing manager του Xbox Game Studios, Marcus Morgan έκανε tattoo έναν χαρακτήρα από το Grounded, τον BURG.L. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα ενός στοιχήματος που έβαλε η ομάδα marketing με την Obsidian, για το πόσο καλά θα τα καταφέρει το νέο RPG. Το αρχικό στοίχημα βέβαια αφορούσε 1 εκατομμύριο παίκτες, όταν όμως αυτός ο αριθμός πιάστηκε στις πρώτες ημέρες κυκλοφορίας, το όριο ανέβηκε στα 5 εκατομμύρια παίκτες.

Το Grounded κατάφερε να γίνει best-seller στο Steam από την αρχή φτάνοντας τους 16.851 ταυτόχρονους παίκτες από την κυκλοφορία του κιόλας. Αυτό σημειώνει ενδιαφέρον αν αναλογιστεί κανείς ότι το Grounded συμπεριλαμβάνεται στο Xbox Game Pass.

Η Microsoft εξαγόρασε την Obsidian όπως και την InXile τον Νοέμβριο του 2018.

Δείτε τα gameplay videos του Grounded και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 ashbringer (Level25) 13/11/2020 07:55
Ένα πολύ ωραίο στοίχημα που τελικά κερδήθηκε λόγω της αγάπης του κόσμου για το παιχνίδι.