- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Star Wars: Squadrons
Star Wars: Squadrons
HotStar Wars: Squadrons
Πληροφορίες
Η ΕΑ δημοσίευσε animation film ως prequel του παιχνιδιού. [UPDATE]
[Αρχική Δημοσίευση: 15/6/20] Η Electronic Arts αποκάλυψε και επίσημα το Star Wars: Squadrons.
Το νέο μέλος της σειράς Star Wars θα είναι ένα First-Person Combat Flight Simulator, το οποίο θα διαθέτει single-player campaign, θα υποστηρίζει cross-play μεταξύ όλων των format και VR headsets, ενώ δεν θα περιέχει μικροσυναλλαγές.
Το πρώτο gameplay video θα αποκαλυφθεί στο EA Play event, αυτή την Πέμπτη 18 Ιουνίου. Εταιρεία ανάπτυξης είναι η Motive Studios, η οποία συνεργάστηκε στενά με την Lucasfilm. Πέρα από το single-player mode, το παιχνίδι θα διαθέτει και διάφορα multiplayer modes. Ο Ian Frazier, Creative Director της Motive Studios, δήλωσε ότι "το παιχνίδι αναπτύχθηκε για κάθε Star Wars fan που ονειρευόταν να κάνει βόλτες στο γαλαξία με το αγαπημένο του αεροσκάφος.
Σχετικά με το gameplay
Στο multiplayer του Star Wars: Squadrons θα ελέγχετε ορισμένα από τα θρυλικά αεροσκάφη των New Republic και Imperial, ενώ με άλλα τέσσερα άτομα ομάδα θα λάβετε μέρος σε διαστημικές μάχες, στις οποίες θα παίξει ρόλο η στρατηγική. Στο Fleet Battles mode θα πρέπει να εξολοθρεύσετε το αεροσκάφος-ναυαρχίδα της αντίπαλης ομάδας. Στο Dogfights mode θα συνεργαστείτε για να καταστρέψετε όσο το δυνατόν περισσότερα αεροσκάφη.
Όσο παίζετε, τόσο θα ξεκλειδώνετε νέα όπλα, armor για τα αεροσκάφη σας, μηχανές και ασπίδες, καθώς θα ανεβαίνετε τα ranks. Υπάρχουν επίσης και cosmetics, κοινώς διακοσμητικά αντικείμενα, τα οποία θα βάζετε στο cockpit και το εξωτερικό μέρος του αεροσκάφους, ενώ θα μπορείτε να αλλάξετε και την εμφάνιση του πιλότου σας. Στο Squadrons θα φτάσετε σε μέρη του γαλαξία του Star Wars, τα οποία δεν έχετε δει ποτέ, όπως τα Yavin Prime και Galitan.
Το Squadrons θα υποστηρίζει cross-play ανάμεσα στους κατόχους PC, PS4, Xbox One και VR, οπότε θα μπορείτε να παίξετε με τους φίλους σας ανεξάρτητα από την πλατφόρμα που προτιμούν.
Η ιστορία
Σεναριακά βρισκόμαστε μετά τα γεγονότα του Return of the Jedi, τις τελευταίες ημέρες των Empire και στο ξεκίνημα των New Republic. Θα βρεθείτε στη μάχη του Endor, όπου οι επαναστάτες κατέστρεψαν το Death Star II. Θα γίνει αφήγηση της ιστορίας από πολλαπλές πτυχές της. Σε ορισμένες αποστολές θα παίζετε ως ένας πιλότος που πετάει στο Vanguard squadron των New Republic, σε άλλες ως πιλότος του Titan squadron των Empire κτλ. Αμφότερες οι αποστολές θα μπορούν να γίνουν customize.
Η EA έχει υποσχεθεί να αφηγηθεί μια "αυθεντική ιστορία με cast διαφορετικών και αυθεντικών χαρακτήρων". Θα υπάρχουν επίσης cameo εμφανίσεις από γνωστά πρόσωπα, καθώς ορισμένα εξ αυτών εμφανίστηκαν στο τρέιλερ, όπως οι Wedge Antilles και Hera Syndulla.
[UPDATE: 19/6/20 - Ο creative director Ian Frazier εξηγεί γιατί δεν υπάρχει επιλογή για third-person οπτική] Η εταιρεία ανάπτυξης Motive πήρε μερικές σημαντικές αποφάσεις όταν σχεδίαζε το Star Wars: Squadrons και η μεγαλύτερη από αυτές αφορούσε την προοπτική, η οποία θα είναι πάντα κλειδωμένη σε first-person.
Εκτός από το spectator mode, δεν θα υπάρχει τρόπος να παίξετε το παιχνίδι με third-person κάμερα. Ο creative director Ian Frazier επιβεβαίωσε αυτή τη σημαντική πληροφορία σε μία συνέντευξή του με το Gamespot, όπου και εξήγησε γιατί δεν υπάρχει η επιλογή για third-person.
Βασικό επιχείρημα ήταν το πρόβλημα με το balance, καθώς το third-person προσφέρει πολύ περισσότερες πληροφορίες με πολύ χαμηλότερο ρίσκο σε σύγκριση με το first-person. Επίσης, βασικός παράγοντας είναι και το γεγονός ότι το εσωτερικό από κάθε starship είναι σχεδιασμένο για να μπορείτε να το διαβάζετε ανεξαρτήτως του UI.
O Ian Frazier εξηγεί: "Όλο το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο από την αρχή μέχρι το τέλος για να είναι first-person. Εσείς είστε ο πιλότος. Όλες οι πληροφορίες είναι χτισμένες μέσα στο hud, έτσι ώστε να μπορείτε να απενεργοποιήσετε ολόκληρη τη στρώση του UI του παιχνιδιού εάν θέλετε να βασιστείτε εξολοκλήρου στα εργαλεία σας. Θέλουμε αυτό να είναι η κύρια εμπειρία."
Το gameplay trailer που παρουσιάστηκε στην EA Play το δείχνει αυτό πολύ καθαρά, καθώς τονίζει πως οι παίκτες θα μπορούν να ελέγχουν την κατάσταση, την ενέργεια, τις ασπίδες και άλλα πράγματα του σκάφους τους με το να κοιτάνε απλά τους μετρητές και τις οθόνες μέσα στην καμπίνα. Επειδή λοιπόν τα σκάφη των Rebellion και Empire παρουσιάζουν διαφορές μεταξύ τους, το να είστε πάντα κλειδωμένοι σε first-person θα αποτελεί μία διαφορετική πρόκληση κάθε φορά.
Τα X-Wings για παράδειγμα έχουν πρόσβαση στις ασπίδες και οι καμπίνες τους έχουν ένα μεγάλο πεδίο ορατότητας. Αντίθετα, τα TIE Fighters δεν έχουν ασπίδες και οι πιλότοι μπορούν να δουν πολύ λιγότερα πράγματα.
O Ian Frazier πρόσθεσε: "Η απάντηση τότε, το 1997 [X-Wing/TIE Fighter games], ήταν ότι είχατε πολύ λιγότερα πράγματα να αντιμετωπίσετε με ένα Imperial σκάφος. Και αυτό είναι κατά κάποιο τρόπο ένα πλεονέκτημα. Στην πραγματικότητα ανακάλυψα ότι αυτό είναι συγκλονιστικά αληθινό στο δικό μας παιχνίδι. Τo TIE Fighter δεν έχει ασπίδες το οποίο είναι ένα μειονέκτημα σωστά; Αλλά αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν έχετε να διαχειριστείτε και τις ασπίδες. Είναι ένα λιγότερο πράγμα που πρέπει να διαχειριστείτε, οπότε δεν χρειάζεται να ξοδέψετε σκέψη σε αυτό… Το τι χάνετε αντισταθμίζεται με τη συγκέντρωση που κερδίζετε."
Το Star Wars: Squadrons θα κυκλοφορήσει στις 2 Οκτωβρίου για PC, PS4 και Xbox One. Στα PC και PS4 θα υποστηρίζει VR headsets. Θα κοστίζει 40 ευρώ, ενώ οι κάτοχοι EA/Origin Access θα μπορούν να το παίξουν για 10 ώρες, την ημέρα κυκλοφορίας του δωρεάν και να το αγοράσουν με 10% έκπτωση αν τους αρέσει. Όσοι έχετε Origin Access Premiere θα το κατεβάσετε δωρεάν.
[UPDATE 2: 10/7/20 –Το Star Wars: Squadrons θα είναι αποκλειστικά first-person game] Ο creative director Ian Frazier σε πρόσφατη δήλωση του εξήγησε γιατί το Star Wars: Squadrons θα είναι αποκλειστικά σε first-person.
Ο Ian Frazier δήλωσε: "Όλο το game έχει σχεδιαστεί από το μηδέν μέχρι το τέλος για να είστε σε φάση first-person. Εσείς είστε ο πιλότος. Όλες οι πληροφορίες είναι ενσωματωμένες στο hud, οπότε θα μπορούσατε να απενεργοποιήσετε όλα τα game layers. Θέλουμε αυτή να είναι η βασική εμπειρία. Ένα κάποιος θα μπορούσε να πετάξει σε third-person θα μπορούσε να μεγιστοποιήσει την οπτική του στο πεδίο μάχης κάτι που θα χάλαγε το balance του παιχνιδιού. Θα μπορείτε να δείτε τα πλοία σε third-person όταν παρακολουθείτε κάποιον άλλον παίκτη τουλάχιστον".
[UPDATE 3: 15/9/20 – Η ΕΑ δημοσίευσε animation film ως prequel του παιχνιδιού] Το νέο τρέιλερ για το Star Wars: Squadrons είναι ένα animation film που λειτουργεί ως prequel στο επερχόμενο παιχνίδι. Το βίντεο διάρκειας επτά λεπτών ονομάζεται Hunted και είναι προϊόν συνεργασίας των EA Motive, Lucasfilm και ILM, με τα γεγονότα να διαδραματίζονται πριν από τα events της campaign του Star Wars: Squadrons και μας συστήνει έναν από τους βασικούς πιλότους που θα αναλαμβάνουμε στο παιχνίδι.
Το όνομα του πιλότου είναι Varko Grey και πρόκειται για τον μοναδικό επιζώντα της καταστροφικής αποστολής της New Republic στα ναυπηγεία της Var-Shaa. Με το πέρας της αποστολής ένα σχεδόν διαλυμένο TIE Interceptor ξεφεύγει των επιθέσεων ενός X-Wing, με τον Grey να κάνει τα πάντα για να το αποφύγει.
Όπως φαίνεται και στο βίντεο, υπάρχει διάχυτο το vibe του franchise και μας δίνει μια πιο σφαιρική εικόνα για αυτά που θα αντικρίσουμε στην campaign, όπου αν κρίνουμε από το animation film βλέπει τους villains με πιο θετική ματιά.
Με κάθε pre-order του Star Wars: Squadrons θα ξεκλειδώσετε και διάφορα cosmetics όπως το New Republic var-Shaa Hunter X-Wing skin, το Imperial Var-Shaa Survivor TIE Interceptor skin, το New Republic Flight Suit, το Imperial Ace Flight Suit και άλλα δυο skins.
Το Star Wars: Squadrons θα κυκλοφορήσει στις 2 Οκτωβρίου για PC, PS4 και Xbox One και θα υποστηρίζει cross-play. Στα PC και PS4 θα υποστηρίζει VR headsets. Θα κοστίζει 40 ευρώ, ενώ οι κάτοχοι EA/Origin Access θα μπορούν να το παίξουν για 10 ώρες, την ημέρα κυκλοφορίας του δωρεάν και να το αγοράσουν με 10% έκπτωση αν τους αρέσει. Όσοι έχετε Origin Access Premiere θα το κατεβάσετε δωρεάν.
Διαβάστε τις μέχρι τώρα φήμες για το Star Wars: Squadrons και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Comments