YouTube Shorts: Ο αντίπαλος του TikTok
HotYouTube Shorts: Ο αντίπαλος του TikTok
Πληροφορίες
Έρχεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 14/9/20] Το YouTube ανακοίνωσε το Shorts, μια εφαρμογή που θα αποτελέσει τον αντίπαλο του TikTok.
Η beta του ξεκίνησε στην Ινδία και μέσα στους επόμενους μήνες θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες. Ο Chris Jaffe, αντιπρόεδρος του τμήματος product management του YouTube, δήλωσε ότι "Τα μικρά βίντεο χρηστών γεννήθηκαν πρώτα στο YouTube με το πρώτο μας Upload, ένα βίντεο 18 δευτερολέπτων που λεγόταν "Me at the zoo". Η υπηρεσία αφορά όσους δημιουργούς θέλουν να δημιουργήσουν σύντομα, πιασάρικα βίντεο, χρησιμοποιώντας το κινητό τους.
Το YouTube θα επιχειρήσει έτσι να "χτυπήσει" το TikTok, που είναι το πιο δημοφιλές app στο συγκεκριμένο τομέα. Παράλληλα, το Instagram κυκλοφόρησε πριν ένα μήνα το "Reels", με εργαλεία δημιουργίας βίντεο παρόμοια με αυτά του TikTok. Η απήχηση ήταν μετριότατη.
Το Shorts θα εμφανιστεί στην κεντρική σελίδα του YouTube app, σε ξεχωριστή σειρά και θα σας οδηγεί σε ξεχωριστό σημείο του App. Τέλος, η Google δήλωσε ότι με το Shorts επιθυμεί "η επόμενη γενιά mobile creators να μπει στη διαδικασία να συμμετάσχει και να αυξήσει το community μας στο YouTube".
[UPDATE: 19/3/21] Η Google ανακοίνωσε το YouTube Shorts, μία πλατφόρμα που έχει ως στόχο να ανταγωνιστεί το TikTok.
Η beta έκδοση της πλατφόρμας ξεκίνησε στην Αμερική, σε μια μικρή ομάδα χρηστών και θα είναι διαθέσιμη σε όλους τις προσεχείς εβδομάδες. Στο YouTube Shorts θα μπορείτε να δημιουργήσετε βίντεο μέχρι 60 δευτερόλεπτα και θα έχετε στη διάθεσή σας εργαλεία, όπως μία multi-segment κάμερα για να ενώσετε πολλά βίντεο μαζί, αλλά και την δυνατότητα να ηχογραφήσετε με μουσική.
Θα μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε link με το αρχικό μουσικό βίντεο στο YouTube, αλλά και πληροφορίες για τον εκάστοτε μουσικό, όπως το επίσημο κανάλι του. Το YouTube έχει υπογράψει δικαιώματα με 250 publishers και εταιρείες, αλλά και εκατομμύρια τραγούδια. Αντί για ξεχωριστό app, το YouTube Shorts θα είναι ενσωματωμένο με την κεντρική σελίδα του YouTube, αλλά φυσικά θα υπάρξει και app για τα κινητά.
Τέλος, θα μπορείτε να δημιουργήσετε βίντεο χρησιμοποιώντας τον ήχο από οποιοδήποτε βίντεο του YouTube, αρκεί ο δημιουργός να μην έχει αποκλείσει το βίντεο από την υπηρεσία YouTube Shorts. Η υπηρεσία έχει 6,5 δις προβολές παγκοσμίως.
Κατά καιρούς η Google έχει δημιουργήσει διάφορες πλατφόρμες σε τομείς που είχαν ανταγωνισμό. Το Google+ απέτυχε παταγωδώς, κυρίως λόγω του κακού user interface και επειδή το Facebook είχε ήδη τον περισσότερο κόσμο. Το YouTube Gaming δεν συνέχισε ως ξεχωριστή πλατφόρμα να ανταγωνίζεται το Twitch, καθώς τα Livestreams επανήλθαν όπως τα γνωρίζαμε, δηλαδή στον κεντρικό τομέα του YouTube. Το Google Stadia κυκλοφόρησε σε ελάχιστες χώρες, με μικρή υποστήριξη και αδύναμο marketing, καθώς η Google έκλεισε τις θυγατρικές εταιρείες που ανέπτυσσαν games. Για να δούμε τι θα κάνει με το YouTube Shorts.
Διαβάστε για τον Dr. Disrespect που συνεχίζει τα livestreams στο YouTube. Συζητήστε για το YouTube στο παρακάτω forum topic.
Comments