• Ειδήσεις
  • MMORPG
  • Παίκτες του EverQuest σπάνε τον ιερό MMO κώδικα ξυπνώντας δράκο μετά από 20 χρόνια

Παίκτες του EverQuest σπάνε τον ιερό MMO κώδικα ξυπνώντας δράκο μετά από 20 χρόνια

Παίκτες του EverQuest σπάνε τον ιερό MMO κώδικα ξυπνώντας δράκο μετά από 20 χρόνια

Παίκτες του EverQuest σπάνε τον ιερό MMO κώδικα ξυπνώντας δράκο μετά από 20 χρόνια

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ένα επικό Raid με ένα από τα πιο απειλητικά bosses.

Πριν από λίγες εβδομάδες, περισσότεροι από 100 παίκτες χώθηκαν στα βάθη του Sleeper's Tomb, το τελευταίο dungeon του 22χρονου EverQuest Scars of Velious expansion.

Το Sleeper's Tomb είναι μια βάναυση, απαιτητική περιοχή που απαιτεί από τους παίκτες να νικήσουν έναν δράκο του τέλους του παιχνιδιού για να πάρουν ένα key. Φαίνεται σαν μια σοβαρή στιγμή, που απαιτεί συντονισμό και συγκέντρωση. Αλλά αυτό το raid δεν ήταν σοβαρό. Ήταν ένα πάρτι για το τέλος του κόσμου όπως τον ήξεραν.

Ήταν το είδος του πάρτι που είδε μέλη που είχαν αποσυρθεί να επιστρέφουν και μια αγαπημένη κοινότητα από streamers να αφηγείται το περιστατικό στο Twitch. Τα αστεία από τα άτομα που συμμετείχαν μαζί επί δύο χρόνια σε raids, προκάλεσαν άφθονο γέλιο. Το πιο ισχυρό guild του server, η Seal Team, είχε εισβάλει σε αυτό το dungeon για να ξυπνήσει τον Sleeper. Και αυτό σημαίνει ότι όλοι οι άλλοι συμμετέχοντες στον server ήταν εξοργισμένοι.

Όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Στον server των fans με το όνομα Project 1999 Green, οι παίκτες παίζουν το EverQuest όπως υπήρχε το 1999, κλειδωμένο μόνο στα δύο πρώτα expansions (τώρα υπάρχουν 28 expansions EverQuest, με το τελευταίο να κυκλοφορεί τον Δεκέμβριο του 2021). Σε αυτόν τον server, τίποτα δεν είναι εύκολο. Δεν υπάρχουν XP potions για να αγοράσεις με microtransactions και ούτε auction house για να αγοράσεις διάφορα πράγματα.

Αν για παράδειγμα υπάρχουν δύο παίκτες που θέλουν το ίδιο mob, όποιος φτάσει πρώτος εκεί, κερδίζει. Τα raid για τα bosses γίνονται μία φορά την εβδομάδα και τα guilds έχουν εξειδικευμένες ομάδες που περιμένουν ώρες για να μπορέσουν να κάνουν spawn, έτοιμες να κάνουν engage σε δευτερόλεπτα.

Γιατί λοιπόν το πιο ισχυρό guild του server να θέλει να ξυπνήσει τον Sleeper Dragon; Δεν υπάρχει πιο δραματική απόφαση στο EverQuest. Πρόκειται για ένα γεγονός που αλλάζει όλο τον server, το οποίο εξαπολύει τον θρυλικό δράκο Kerafyrm σε μια δολοφονική βόλτα σε όλο τον server και αφαιρεί τους Warders του -και, το πιο σημαντικό, το απίστευτο loot τους- ίσως και για πάντα. Το να ξυπνήσουν τον Sleeper είναι η πιο ιστορική στιγμή σε όλο το EverQuest, μια από τις πιο ιστορικές σε οποιοδήποτε MMO.

Σύμφωνα με τους επικριτές της Seal Team, το guild δρα απλά εγωιστικά. Για μήνες ολόκληρους, η Seal Team είχε το dungeon αποκλειστικά για τον εαυτό της, μονοπωλώντας τους δράκους που κατέχουν key. Όμως τις τελευταίες εβδομάδες, το αντίπαλο guild με το όνομα Kingdom μαζί με συμμάχους, άρχισαν να μαζεύουν keys με το να σκοτώνουν δράκους όπως ο Yelinak και ο Zlandicar.

Αντί να τους επιτρέψουν να έχουν την ευκαιρία να πάρουν το loot του warder, τα εγωιστικά και μίζερα μέλη της Seal Team επρόκειτο να ξυπνήσουν τον Sleeper, να καταστρέψουν τη διασκέδαση όλων και να γίνουν εκείνο το παιδί στην ταινία της Disney με τη μαύρη φανέλα που χτυπάει τον ήρωά μας ακριβώς στη μούρη. Το p99 forum ήταν γεμάτο με εκατοντάδες δημοσιεύσεις όπως "Η απόφασή σας να ξυπνήσετε τον Sleeper όχι μόνο θα αμαυρώσει την κληρονομιά σας και θα είναι ένας λόγος που οι άνθρωποι θα θυμούνται τo guild σας με αποστροφή, αλλά θα οδηγήσει αναπόφευκτα στην κατάρρευσή σας. Σημειώστε τα λόγια μου." Οπότε ναι, οι σκληροπυρηνικοί παίκτες του EverQuest εξακολουθούν να είναι πολύ παθιασμένοι με το video game.

Αλλά αυτή είναι μόνο η μία πλευρά της ιστορίας, όπως την παρουσιάζουν οι κριτικοί της Seal Team. Η πραγματική ιστορία μπορεί να είναι λίγο πιο περίπλοκη. Υπήρχε εκτενής διαφωνία στo guild για το πότε να ξυπνήσει τον Sleeper, με έντονες λέξεις και από τις δύο πλευρές. Κάποιοι ήθελαν να γίνει αμέσως για να απελευθερωθεί το guild από το να χρειάζεται να επικεντρωθεί αποκλειστικά στα keys εις βάρος του καλού loot. Κάποιοι ήθελαν να μην ξυπνήσουν ποτέ τον Sleeper, χωρίς να βλέπουν το νόημα σε αυτό.

Κατηγορίες για διαφθορά, κουρασμένοι παίκτες που έχουν βαρεθεί να ψάχνουν τους δράκους που κατέχουν key και ένας ιδιαίτερα θορυβώδης Γερμανός παίκτης που προσβάλλει τους πάντες, όλα αυτά μαζί δημιούργησαν ένα χάος.
Τελικά κάποιοι παίκτες της Seal Team δεν άντεξαν άλλο. Παίρνοντας την κατάσταση στα χέρια τους, μια αποσχισθείσα υπο-ομάδα παικτών με key δημιούργησε ένα κανάλι στο Discord που ονομάζεται Kerafyrm's Dream στη μέση της νύχτας και άρχισε να κάνει κινήσεις προς το dungeon. Οι δυσαρεστημένοι παίκτες της Seal Τeam μαζί με μέλη άλλων συντεχνιών επρόκειτο να ξυπνήσουν τον Sleeper και ο σώσων εαυτόν, σωθείτω.

Μόνο η προσπάθεια κάποιων ηγετικών μελών του guild, που πήραν την κατάσταση στα χέρια τους, αλλάζοντας passwords σε κοινόχρηστα accounts και με άλλους τρόπους, απέτρεψε τελικά την καταστροφή. Οι ώρες ήταν κρίσιμες. Κάποιος στο Project 1999 Green επρόκειτο να ξυπνήσει τον Sleeper. Το μόνο ερώτημα που έμενε ήταν ποιος θα το έκανε.

Η ηγεσία της Seal Team αντιμετώπιζε το μεγαλύτερο δίλημμα που θα μπορούσε ποτέ να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε guild του EverQuest. Ξυπνούν τον Sleeper και κινδυνεύουν να αποξενώσουν μέλη που έχουν εργαστεί ακούραστα τόσο καιρό, με το να κάνουν raids και να ανταγωνίζονται για τα keys, αλλά που μπορεί να μην έχουν ακόμη καταφέρει να πάρουν ακόμα τα αντικείμενα που θέλουν από το dungeon; Ή μήπως το αφήνουν να κοιμάται και κινδυνεύουν να τους το ξυπνήσει ένα άλλo guild ή μια αποσχισθείσα υπο-ομάδα, μη δίνοντας την ευκαιρία στα μέλη τους να βιώσουν το γεγονός;

Για πολλούς που παίζουν στο Project 1999 Green, αυτή η απίστευτα σπάνια στιγμή είναι το αποκορύφωμα 20 ετών νοσταλγίας. Πριν από δύο δεκαετίες, αυτή η ίδια στιγμή ήταν η πρώτη φορά σε ένα μαζικό video game πολλών παικτών, που οι παίκτες αποφάσισαν τη μοίρα τους - στην πραγματικότητα, τη μοίρα ολόκληρου του διαδικτυακού τους κόσμου. Ήταν ένα από τα πρώτα πραγματικά μεγάλα γεγονότα σε ένα MMO ποτέ, με απήχηση σχεδόν αδιανόητα δραματική σε ένα παιχνίδι σήμερα. Φανταστείτε οι παίκτες στο WoW ή στο Final Fantasy 14 να μπορούν να σκοτώσουν μόνιμα ένα boss, κάνοντας τo loot τους για πάντα απρόσιτo για τον υπόλοιπο server τους.
Έτσι, στο Project 1999 Green, έγιναν δημοσκοπήσεις. Και στο τέλος, η Seal Team πήρε την απόφασή της. Θα ξυπνούσε τον Sleeper, ανεξάρτητα από το τι πίστευε οποιοσδήποτε άλλος στον server. Όταν πέθανε ο τελευταίος warder, ολόκληρος ο server ταράχτηκε. Ο Kerafyrm ξύπνησε και άρχισε να τρέχει, σκοτώνοντας τα πάντα στο πέρασμά του. Η Seal Team είχε δημοσιεύσει στα forums ότι όποιος ήθελε μπορούσε να έρθει στο Skyshrine, το σπίτι του Yelinak και του τελευταίου στόχου του Kerafyrm, και να αντιμετωπίσει τον Sleeper σε μια επική τελευταία στάση για να προσπαθήσει να σκοτώσει τον ανίκητο δράκο, κάτι που είχε γίνει μόνο μία φορά πριν και ήταν ο ίδιος ένα θρυλικό κομμάτι της ιστορίας του MMO.

Εκατοντάδες παίκτες από άλλα guilds, εξαγριωμένοι με τις ενέργειες της Seal Team, σκότωσαν τον Yelinak πριν ξεκινήσει η μάχη στα σοβαρά. Τότε ο Kerafyrm σκότωσε τους πάντες και εξαφανίστηκε για πάντα.
Το Project 1999 Green ζει τώρα τον απόηχο αυτού του γεγονότος. Ιστορικά, τα guilds που ξυπνούν τον Sleeper, ακόμα και τα καλύτερα, τείνουν να ξεθωριάζουν μετά. Κάτι για την απελευθέρωση όλης αυτής της πίεσης, ίσως. Ή ίσως έτσι να νιώθουν ότι το μακρύ ταξίδι τελείωσε επιτέλους. Η μοίρα της Seal Team δεν έχει ακόμη καθοριστεί, αλλά ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο. Δεν υπάρχει επιστροφή.

Διαβάστε περισσότερα για τον δημιουργό του EverQuest. Συζητήστε για το EverQuest στο παρακάτω forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or