Οι servers του Roblox επανήλθαν σε κανονική λειτουργία
HotΟι servers του Roblox επανήλθαν σε κανονική λειτουργία
Πληροφορίες
Μετά από τρεις ημέρες.
Το Roblox, το οποίο αριθμεί πλέον πάνω από 200 εκατομμύρια μηνιαίους παίκτες και χρησιμοποιείται από τα δύο τρίτα των παιδιών ηλικίας 9 έως 12 ετών στις ΗΠΑ, ήταν εκτός λειτουργίας για τρεις ημέρες πριν επιστρέψει στην κανονική λειτουργία του στις 1.45 π.μ. ώρα Ελλάδος την 1η Νοεμβρίου.
Ξεκινώντας στις 29 Οκτωβρίου στις 1 π.μ. ώρα Ελλάδος, το Roblox επλήγη από διακοπή server την οποία η σελίδα κατάστασής του απέδωσε σε "εσωτερικό πρόβλημα συστήματος". Πολλοί παίκτες το απέδωσαν στην δημοτικότητα ενός διαγωνισμού που ονομάζεται Chipotle Boorito Maze. Στον διαγωνισμό αυτό, οι παίκτες μπορούσαν να κερδίζουν καθημερινά items διασχίζοντας έναν λαβύρινθο και να κερδίζουν ένα δωρεάν burrito αν ντυθούν με ένα «κοστούμι εμπνευσμένο από το Chipotle». Η Chipotle είναι δημοφιλής αλυσίδα fast food στην Αμερική. Ο επίσημος λογαριασμός του Roblox προσπάθησε να καταρρίψει αυτή τη θεωρία, γράφοντας στο Twitter ότι «αυτή η διακοπή δεν σχετίζεται με συγκεκριμένες εμπειρίες ή συνεργασίες στην πλατφόρμα».
Από τις 9.50 μ.μ. ώρα Ελλάδος στις 31 Οκτωβρίου, το Roblox άρχισε να επιτρέπει σε ορισμένους χρήστες να συνδεθούν, γράφοντας ότι, "Η κυκλοφορία επιτρέπεται σταδιακά. Κάποιοι, αλλά όχι όλοι οι παίκτες θα έχουν πρόσβαση". Η διακοπή έληξε επίσημα στις 1.45 π.μ. ώρα Ελλάδος, όταν ξανάρχισε η κανονική λειτουργία και οι γονείς σίγουρα χάρηκαν με αυτή την εξέλιξη. Μια ανάρτηση από τον David Baszucki, ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο του Roblox, εξήγησε ότι η διακοπή προκλήθηκε από διάφορους παράγοντες.
Ο David Baszucki δήλωσε: «Ένα βασικό σύστημα στην υποδομή μας έπεσε από ένα bug στις επικοινωνίες της υπηρεσίας υποστήριξης οι οποίες τελούσαν υπό βαρύ φορτίο. Αυτό δεν οφειλόταν σε οποιαδήποτε αιχμή στην εξωτερική κίνηση ή οποιαδήποτε εμπειρία εντός του παιχνιδιού. Μάλλον η αποτυχία προκλήθηκε από την αύξηση του αριθμού των διακομιστών στα κέντρα δεδομένων μας. Το αποτέλεσμα ήταν ότι οι περισσότερες υπηρεσίες στο Roblox δεν ήταν σε θέση να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά. Επιπλέον, θα εφαρμόσουμε μια πολιτική για να διορθώσουμε το οικονομικό αντίκτυπο που προκλήθηκε στους δημιουργούς της κοινότητάς μας ως αποτέλεσμα αυτής της διακοπής».
Ο Baszucki συνεχίζει: "Η ανάκτηση κράτησε περισσότερο από όσο θα ήθελε ο καθένας μας. Μετά τον επιτυχή εντοπισμό της βασικής αιτίας, μπορέσαμε να επιλύσουμε το πρόβλημα μέσω συντονισμού απόδοσης, εκ νέου διαμόρφωσης και μείωσης του φορτίου. Καταφέραμε έτσι να επαναφέρουμε πλήρως την υπηρεσία”.
O Baszucki είπε ότι η Roblox Corp. θα δημοσιεύσει μια πιο εμπεριστατωμένη έκθεση σχετικά με το τι συνέβη μόλις οι ομάδες ολοκληρώσουν τις αναλύσεις τους. Αυτή η έκθεση θα περιλαμβάνει επίσης λεπτομέρειες σχετικά με το τι κάνει η εταιρία για να διασφαλίσει ότι αυτού του είδους η διακοπή δεν θα συμβεί ξανά. Τέλος, ο Baszucki είπε ότι οι παίκτες δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τα data τους από αυτήν την διακοπή λειτουργίας. Δήλωσε επίσης τα εξής: “Είμαστε ευγνώμονες για την υπομονή και την υποστήριξη των παικτών, των προγραμματιστών και των συνεργατών μας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου”.
Για να αντιληφθείτε καλύτερα τη ζημιά, να σημειώσουμε ότι η Roblox Corp. ανέφερε ότι το παιχνίδι είχε 48 εκατομμύρια παίκτες που έπαιζαν καθημερινά, τον Αύγουστο. Όπως και άλλες εταιρείες τεχνολογίας, έτσι και η Roblox Corp. προσπαθεί να δημιουργήσει ένα είδος metaverse με το Roblox.
Διαβάστε περισσότερα για την αγωγή 200 εκατομμυρίων που διευθέτησαν οι developers του Roblox και συζητήστε στο αντίστοιχο forum topic.