- Ειδήσεις
- MMORPG
- Game designer του WoW παραιτήθηκε γιατί είναι απογοητευμένος από την κατάσταση του MMORPG
Game designer του WoW παραιτήθηκε γιατί είναι απογοητευμένος από την κατάσταση του MMORPG
HotGame designer του WoW παραιτήθηκε γιατί είναι απογοητευμένος από την κατάσταση του MMORPG
Πληροφορίες
Ο Chris Kaleiki εργαζόταν για πάνω από 13 χρόνια εκεί.
Ο Kaleiki εργαζόταν τόσο καιρό για την Blizzard που μέχρι στιγμής υπάρχουν δύο χαρακτήρες με το όνομά του, ωστόσο ο Kaleiki φέτος αποφάσισε να αποχωρήσει από την Blizzard και εξήγησε το γιατί με ένα 15-λεπτό βίντεο που ανέβασε ο ίδιος στο YouTube.
Ο Kaleiki δήλωσε ότι: “Για καιρό τώρα, δεν ήμουν χαρούμενος με την κατάσταση του MMORPG. Πιστεύω ότι στο Classic, το guild παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Για να κάνεις οτιδήποτε στο endgame, χρειάζεται να είσαι σε ένα guild. Αυτό που κάνει το guild, είναι να δημιουργεί μια αλληλεξάρτηση ανάμεσα στους παίκτες, η οποία είναι πολύ σημαντική προκειμένου να πετύχουν κάποιον στόχο. Και πιστεύω ότι αυτό ίσως γίνεται λίγο περιοριστικό κατά καιρούς, όμως στην τελική αυτό που δημιουργεί είναι μια συνοχή και εν τέλει μια κοινότητα”.
Με το να μειώνει η Blizzard την σημαντικότητα των guilds μόνο και μόνο για αυτούς που θέλουν να παίξουν το WoW solo ή δεν θέλουν να έχουν επαφή με guild leaders κλπ, ο Kaleiki υποστηρίζει ότι έτσι χάνεται η εστίαση στον παίκτη και μεταφέρει τους NPCs στο επίκεντρο της ιστορίας. Ο Kaleiki συνέχισε: “Το Warcraft και το Wow πάντα είχαν ιστορία, όμως πιστεύω ότι στα πιο μοντέρνα games της σειράς η ιστορία έχει καταλάβει μεγαλύτερο μέρος. Οι χαρακτήρες NPC και όλα τα προσωπικά τους δράματα πνίγουν τον παίκτη. Εκεί όπου ένας ψηφιακός κόσμος, όπως σε ένα MMO, θα έπρεπε να είναι η ιστορία του κάθε παίκτη”.
Ακόμα, υποστηρίζει ότι το WoW πλέον ασχολείται περισσότερο με εξωτερικούς παράγοντες, τα συστήματα προόδου και προτείνει ότι θα έπρεπε να ασχολείται περισσότερο με τον πυρήνα του MMORPG και τα χαρακτηριστικά του, όπως είναι το guild system, το οποίο είναι κάτι που μόνο ένα MMO μπορεί να κάνει. Ο Kaleiki γνωρίζει ότι αυτές οι αλλαγές είναι κάτι που πολλοί παίκτες ήθελαν και ότι δεν είναι τόσο πρόβλημα με το MMORPG καθεαυτό, αλλά ότι διευρύνει το χάσμα μεταξύ του μοντέρνου WoW και του παλιού WoW. Αυτός είναι και ο λόγος που τελικά αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρία.
Διαβάστε για το World of Warcraft: Shadowlands και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Comments